Sztrájk. Sztrájkol mindenki; sztrájkol a mávos, sztrájkol a békávés, sztrájkol a volános, sztrájkol az író is, (ami sorozataddiktológiaára nézve eléggé súlyos probléma), szóval sztrájkol itt mindneki. Sztrájkolnak a mozdonyvezetők, meg a buszvezetők. Namost, ezzel az a baj, hogy akinek szólna ez a sztrájk, az rohadtul leszarja, mert beül a húszmillás, sötétített ablakos, fekete színű járgányába, és azzal közlekedik, nem vonattal. Hosszú távon persze kihat rá is, mert dugó lenne, meg a tökét veszik meg satöbbi, de a sztrájk igazából csak azoknak rossz, akik védelmében elvileg szólna (például hogy ne szűnjön meg akárhány vonal). És gonodlom az is örül majd a sztrájknak, aki nem tud bemenni ZH-t írni emiatt. Az írósztrájknak már több értelmét látom, mert a csatornák (és a nézők egyaránt) nem igazán örülnek annak, hogy 24 rész helyett csak 13, meg 13 helyett csak 6, meg egy rész sincsen esetleg.
2007. november 15. \\ csak úgy témában
Strike, de nem counter
Mefi
Nádai Gábor vagyok, de a legtöbben Mefinek hívnak. 2005-ben, akkor még szinte gyerekként kezdtem el a mefiblogot. Általában a saját gondolataimról írok utazás, film, sorozat, színház, könyv, fotózás, kütyü, szoftverfejlesztés vagy internet témákban.
Mefi bejegyzései
-
Bluesky és a Twitter X-odus: így indult meg a tömeg a kék ég felé
2024. november 16.
-
A nagy online optika teszt: Firmoo, Zeelool és Fytoo
2024. november 05.
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
2024. október 31.
-
Volt valami furcsa és megmagyarázhatatlan az M7-es autópályán
2024. október 26.
-
Saci – életünk egy kicsi, szőrös nyugdíjassal
2024. október 16.
Mefi hozzászólásai
-
Bluesky és a Twitter X-odus: így indult meg a tömeg a kék ég felé
"majd meglátjuk tíz év múlva :D"
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
"Hajrá, most amúgy megint nagyon jó áron van a jegy az..."
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
"köszi szépen!"
-
Somogy vármegyei földbirtoklási kalandjaim
"Aww, köszi szépen! :)"
-
Somogy vármegyei földbirtoklási kalandjaim
"Köszönöm!"
69 hozzászólás
Hozzászólok én is →
Szólj hozzá!
Ha ez az első alkalom, a kommented jóváhagyás után fog megjelenni.
Az e-mail-címed nem jelenik meg.
Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Zsömbi
2007. november 15. — 14:46:12
Mefi miért van az, hogy minden blogpost tervemet “lenyúlod”? Belelátsz a fejembe? 😀 Valahogy mindig megérzed, hogy miről akarok írni és természetesen mindig megelőzöl :P.
Egyébként engem legjobban az amcsi forgatókönyv írók sztrájkja bosszant, mert akkor mi lesz a PB-vel, Heroes-zal, stb…. 🙁
Matthew
2007. november 15. — 14:56:45
Hüpp hüpp, már csak 3 rész van a Heroesból… Pont amikor beindul és összeszarod magad sorozatnézés közben,errr leáll az évad :'(
suexID
2007. november 15. — 15:39:56
Egyébként jellemző, hogy míg az országban patakokban folyik a szar, az emberek azon sírnak, hogy mi lesz a Heroes, stb. következő évadjával. Engem speciel ezen része a dolgoknak hidegen hagy, amennyi szart legyártottak az elmúlt 10 évben amerikában, az a magyar emberek szórakozási igényeit még az elkövetkezendő 5 évben ki fogja elégíteni bőségesen, szóval sztrájkoljanak csak, talán valami értelmes is az eszükbe jut a sok sablon helyett.
A MÁV sztrájkot pedig megértem, ugyancsak a Volánosok sztrájkját. Hidd el nekem, ők nem azért sztrájkolnak, hogy a Fuxos Bercinek, aki BMW-t vezet szarabb legyen. Őket az érdekli, hogy a főnökeik töke szoruljon, márpedig ha folyamatosan állnak a vonatok, akkor az az elégséges szolgáltatás meglétét fenyegeti, ráadásul ott van ugye az állampolgári nyomás, az öltönyösök sem örülnek, hogy több ezer ember anyázik folyamatosan, mert nem jut el a munkahelyére, iskolába, vagy akárhová.
Előbb-utóbb úgyis elérik a céljukat a vasutasok, vagy inkább azt mondom, hogy születni fog egy számukra talán megnyugtató látszatmegoldás, vagy halasztás. Persze ezt valódi megoldásra lehetne váltani, ha mondjuk nem csak a vasutasok nyitnák ki a pofájukat, hanem azok az emberek is, akiknek a segge alól a GKM most ki akarja húzni a vasutat. De ők csak ülnek a seggükön, otthon a TV előtt szitkozódnak, de tenni nem tennének semmit, mert “miért pont én szóljak?”.
smv
2007. november 15. — 15:50:39
Ha mennek és lebontják fél pestet az a baj, ha sztájkolnak az a baj… Néma kussban ülve pedig nem lehet változásokat elérni. Ez van.
Matthew
2007. november 15. — 15:58:23
[re=38786]Matthew[/re]:Én meg azt bírom amikor megsavannyodott emberek irigykednek más emberen…
suexID
2007. november 15. — 16:00:00
[re=38793]Matthew[/re]: Ezt most megválaszoltad magadnak, vagy mi? 😀
Matthew
2007. november 15. — 16:18:42
[re=38794]suexID[/re]:Nem, de most tényleg ha egyszer ebben az egy dologban vagyok éríntett? Szidhatnám a BKV-t meg a MÁV-ot, ha 8 perc alatt ott vagyok a suliba gyalog és egyeltalán nem buszozom meg vonatozom… Egyet tudok mondani, hogy “Gyurcsány Ferenc monnyon le!”
Mefi
2007. november 15. — 16:56:24
[re=38789]suexID[/re]: nem fuxos bercire, hanem mint igazgatóra gondoltam, aki ül a béemvéjében. Egy idő után persze szorul majd az a bizonyos, de addig egyszerűen csak a közlekedést teszik tönkre. De egyébként ha jól tudom, ezek a pályaleállítások még csak terv szintjén vannak, nem?
[re=38792]smv[/re]: hát, azért egy kulturáltan megszervezett sztrájk, és egy kukagyújtogatós, fél-Budapestet-lezárós tüntetés között is van különbség. Míg a sztrájkot általában bejelentik, lezajlik, kész, addig a tüntetések mostanában mindig rendőrök által való oszlatással végződik. És akkor felteszem neked a kérdést: változott valami egy év alatt, mióta tüntetések vannak? Lemondott Gyurcsány Ferenc? Megbukott az MSZP? Nőttek a bérek? Csökkentek az adók? Történt egyáltalában valami? Ugye hogy nem.
suexID
2007. november 15. — 17:08:49
[re=38797]Mefi[/re]: Nem, a közlekedést nem ők basszák szét, hanem azok az emberek a GKM irodáiban, akik szerint 100-200 fős településekre nem kell vasút. Valójában ők a Németországban sikeresen működő önkormányzati finanszírozást akarják megvalósítani, vagyis ha az adott község, kistelepülés, falu vasutat akar, akkor fizessen érte.
Ez persze jól is megy külföldön, ahol a helyi önkormányzatok kapnak az ilyenre forrásokat. De sajnos jelenleg ott tartunk, hogy a ha a falunak van pénze arra, hogy kitisztítsa a vízelvezető árkot, meg némelyik családnak jusson egy kis segély, akkor már jól állunk. És ilyen önkormányzatok nyakába akarják varrni a vasút fenntartását és finanszírozását. Ez nonszensz.
Jogosan háborodnak fel egyébként a MÁV-os dolgozók is, hiszen azoknak az embereknek a napi 2-3 vonatpár jelenti a megélhetést, gondolva itt a mozdonyvezetőkre, állomásfőnökökre, váltóőrökre, tolatásvezetőkre, és még több tucat emberre, aki 1-1 ilyen vonalon dolgozik. Erre a MÁV egyszerűen ki akarja a seggük alól rúgni a munkalehetőségüket. Szerintem jogosan vannak felháborodva.
Mefi
2007. november 15. — 17:10:58
[re=38799]suexID[/re]: arról nem is beszélve, hogy annak a kétszáz embernek gondolom át kell jutnia valahogyan a nagyobb városba, mert valszeg nem dísznek van a vonat.
smv
2007. november 15. — 17:15:39
[re=38797]Mefi[/re]: Ígyvan, de most egy bejelentett sztájkról van szó, és mégis nyafogás van ellene. Őszintén szólva engem baromira hidegen hagy a dolog…
Nem változott semmi? Még jóhogy nem, amikor mindenhol csk azt lehet olvasni, hogy jaj a szemet tüntetök. És ha a lakosság is ellenük van, akkor nincs túl sok esélyük bármit is elérni…
Mefi
2007. november 15. — 17:17:30
[re=38801]smv[/re]: hát, azért az túlság, hogy szeméttüntetők, meg a lakosság is ellene van; vagy legalábbis az én környezetemben szinte mindenki egyetért a tüntetésekkel. A tüntetéssel én is egyetértenék, csak nem ebben a kukaborogató stílusban. Nem franciák vagyunk, vagymi. (Lehet pont ez a baj, én is tudom.)
Nfol
2007. november 15. — 17:18:33
[re=38799]suexID[/re]:Word.
smv
2007. november 15. — 17:19:11
[re=38802]Mefi[/re]: Igen, ez a baj. Ha kiül ezer ember egy térre, és elsörözgetnek, miközben tartják a “monnyon le” táblát, utyan ki a francot érdekel? Megunja, majd hazamegy…
Mefi
2007. november 15. — 17:23:23
[re=38799]suexID[/re]: egyébként a volánosok most mi miatt sztrájkolnak? Van valami nyugdíjmizéria, de nem igazán tudom a részleteket. Az viszont fix, hogy a volános sofőröknek nem megy rosszul a szekér; a fizetés se olyan rossz, meg azért ellopkodják ők a magukét. Legalábbis régen így ment (nyugta nélküli jegyadás és társai). Persze nem könnyű meló, én elismerem.
suexID
2007. november 15. — 17:31:47
[re=38805]Mefi[/re]: Az új nyugdíjrendszer szerint azok a sofőrök, akik régebbi buszokon dolgoznak, hamarabb mehetnének nyugdíjba. Ezt a fajta megkülönböztetést én személy szerint nem támogatom. Egyrészt nem lehet megállapítani, hogy mi számít új busznak, nincs meghatározható komforttényező, ráadásul a munkakörülményeket nagyban befolyásolja a busz felszereltsége (itt van pl. az Volvo Alfa Regio nevű buszcsoda, amik 1-2 évesek, de beáznak nagyobb esőnél például, magyar termék), az adott útminőség, a munkaidő és még ezer dolog.
Nyilván, hogy azok a sofőrök, akik mondjuk lehúztak X évet Fakaruson, majd a Volán ráültette őket újabb kocsikra (vagy netán felújított Fakarusra), akkor később mehessenek nyugdíjba. Meg őket is felháborítják a fizetések, meg a mindenféle járulékok és egészségbiztosítási rendszerek, szóval ott is jogos a sztrájk.
Mefi
2007. november 15. — 17:35:56
[re=38806]suexID[/re]: igen, így igaz. Egyébként a Nógrád Volánnál leginkább a fiatal sofőrök vannak a régi Ikarus buszokon, az újabb buszokra idősebb embereket raknak. Gondolom ez amiatt van, hogy ne az újbuszt törjék esetleg össze. 😀 Szóval már csak ezért is irreális a dolog.
moikboy
2007. november 15. — 17:53:26
Hehe, hát ez kurvajó. Az amerikai írók sztrájkja tényleg kurva fontos dolog így körülbelül a csőd szélén lavírozva. Nembaj, mikor már nem lesz pénz TV-re akkor leesik, hogy mégsem ezen kellett volna keseregni.
Meg aztán, akit egyelőre nem érint a sztrájk (mert 8 perc alatt ottvan a suliban), úgyis rá fog jönni, hogy nem ilyen egyszerű a dolog, mikor mondjuk az energiaipari dolgozók a sorozatos csendes sztrájk után egyszercsak átfordítják azt a bizonyos kapcsolót Pakson (ezt most persze képletesen értem)…
Mefi
2007. november 15. — 17:59:23
[re=38808]moikboy[/re]: pedig volt ilyen, csak nem árammal, hanem gázzal ugye, nem is olyan régen. 🙂 Azzal szerintem nincsen baj, hogy valaki kesereg az írósztrájk miatt is, van akit ez is érint, figyelembe kell venni, kész.
moikboy
2007. november 15. — 18:02:39
Jézusom, vedd már észre mennyire szürreális egy lapon említeni a vidéki vasútrendszer egy részének felszámolását és azt, hogy pár amerikai hülye nem írja a szarjait szuperlányokról meg szökevényekről.
Mefi
2007. november 15. — 18:08:10
[re=38810]moikboy[/re]: Jézusom, vedd már észre mennyire szűklátókörű nem észrevenni, hogy egy embernek két dolog egyszerre lehet ugyanannyira rossz. Még ha a kettő között óriási különbség is van (fontosság, vagy akármilyen más szempontból).
hakkni
2007. november 15. — 18:19:31
[re=38811]Mefi[/re]:Kényelmi szempont? Tényleg kényelmi szempontokra hivatkozol, zirka 100-200 ezer ember életét befolyásoló dologgal szemben?
Én sem kedvelem az embereket, de ez azért pont pont pont
Mefi
2007. november 15. — 18:26:55
[re=38813]hakkni[/re]: ki beszélt kényelmi szempontról?
hakkni
2007. november 15. — 18:32:23
[re=38816]Mefi[/re]:Miféle más szempont lehet hogy a kedvenc sorozat késik egy fél évet, kettőt?
moikboy
2007. november 15. — 18:39:54
Hát igen, hazánkban fontos kérdés az import sorozatok sorsa…
Mefi
2007. november 15. — 18:42:09
[re=38817]hakkni[/re]: tudod azt felejted (és nem csak te) el, hogy vannak emberek (és itt most nem magamra gondolok), akik hazaérnek este nyolckor, és kurvára nincsen idejük és pénzük moziba, színházba és egyéb helyekre járni. Na tudod ők azok, akik leülnek, és megnéznek egy sorozatot, vagy valamit a tévében. Most ne Kolompár Lajosra és társaira, hanem a normálisabb emberre gondolj. És ha ezek az ember nem kapják meg az egyébként ingerszegény életükben azt a kevés szórakozást, akkor magukba fordulnak, öngyilkosok lesznek, szomorúak, depressziósak, akármi. És ezeknek az embereknek tudod elhiszem, hogy van olyan fontos egy sorozat megnézése, mint az, hogy valaki más el tud-e vonattal jutni valahová. Félreértés ne essék, nem pártolom a vonalmegszűntetéseket, de meg tudom érteni, hogy másnak is lehetnek más sztrájkkal is problémái. Én ezt így látom, ez van.
moikboy
2007. november 15. — 18:49:27
“öngyilkosok lesznek, szomorúak, depressziósak, akármi”
Idézet T. Sándor búcsúleveléből:
“Már nem bírom tovább… Adóemelés, rá se ránts… Magas benzinárak, oda se neki… DE EZ?!?! Már három hete várjuk az új évadot. És egyelőre semmi… Csak várunk és várunk. És csak várunk. A tücskök ciripelése az őrületbe kerget minket. És még mindig csak várjuk a szállítmányt. Puskáinkat görcösen markoljuk, minden egyes neszre felkapjuk a fejünket.
Lassanként elhatalmasodik rajtam a hullámokban rámtörő pánik. És azok a hangok a fejemben, egyre csak azt hajtogatják ‘sorozatok!!!….sorozatok!!!’… Ennyit már nem tudok elviselni. Isten irgalmazzon a magyaroknak…”
Mefi
2007. november 15. — 18:54:00
[re=38820]moikboy[/re]: nem érted, moikboy. Könnyen beszélsz, mert neked megvan gondolom a heti/havi szórakozásod, van otthon kábeltévé, internet, eljársz moziba, hasonlók. Sajnos azt nehéz felfogni, hogy másoknak erre nem telik (pontosan az adóemelés és egyéb dolgokból, amikkel te is előjöttél), és ha az átlag munkásember, aki nem hat diplomával rendelkezik, és elvégzi a máskülönben rohadtul fárasztó pórmunkát, amit te mondjuk a diplomá(i)ddal nem fogsz, de ez a pórmunka nem jár annyi pénzzel, hogy fedezze az internetet, a kábeltévét, a mozit, a színházat, a koncerteket, a kocsmázást, cserébe teljesen unalmas, semleges élete van, akkor bizony ő a tévé előtt fog szórakozni, Magyarországon a három tökjó csatorna műsoraiból, az USÁ-ban pedig nemtudom mennyi csatorna műsoraiból válogatva (mert ugye az a sztrájk nem csak az USÁ-t és Magyarországot érinti).
És lehet hogy te nem tudod elképzelni, de bizony van olyan ember, akinek ennyi szórakozásra telik, és nem többre. Tudod, ha belecsöppennél egy ilyen életbe, lehet rájönnél, hogy bizony kell neki az a napi 1-2 óra a tévé előtt, mielőtt lefekszik, és konstatálja, hogy bizony reggel egy ugyanolyan unalmas, fárasztó napra ébred, mint ma aznap volt.
ZsuKov
2007. november 15. — 18:54:28
[re=38820]moikboy[/re]: megint nemakarok senkitse befolyásolni, de :DDASDSADIAHOKASHŐÚWJ
en mar lejottem a szerrol 😉
ZsuKov
2007. november 15. — 19:00:22
egyebkent meg nem mer oneki neger/cigany lumpenproletar keverekgyermekkent is a vordbhosn lenne az elso szava (AFX mondjuk tenylegjo)
hakkni
2007. november 15. — 19:00:51
Kommenteim zárásául közölném a következő társasjátékot. A sorozat csapdájának hivom.
Kell hozzá egy dobókocka, sima 6 oldallal.
START=>Megszuntetik a vonalakat dobhatsz =>
ha 6-ost, 5-öst dobsz akkor van busz, kocsi járhatsz azzal és nyertél.
Ha nem sikerült jót dobni, Akkor Újra dobhatsz =>
Ha 6-os akkor évekig jársz be stoppal, segitséggel a munkahelyedre;
Ha 5-öst akkor beköltöztél egy nagyobb településre és a vidék tovább haldoklik.
Ha nem sikerült jót dobni, Akkor Újra dobhatsz =>
Ha 6-os akkor sikerült valahogy elkerülni a kirugást.
Ha 5-ös akkor te vagy a főnök.
Ha nem sikerült jót dobni, Akkor Újra dobhatsz =>
Ha 6-os eladosodtál, állandóak a hitelek MERT 40 ÉVES VAGY és nem vesznek fel már sehova. Ezesetben naprol napra élsz, és depis vagy és öngyilkosjelölt amin itallal probálsz segiteni. De mivel az drága ezért sorozatot nézel.
Ha 5-ös akkor hajléktalan vagy és nem nézheted a sorozatokat mert kidobnak a Mediamarktbol mert tetves vagy budos, s elhanyagolt.
Ha egyéb, akkor valószinuleg bűnözöl vagy ritka szerencséd van.
Ha 1-est dobsz vége a játéknak.
ui.: SUPER BRUTAL GIGA HARDCORE CHEAT!!!!444
Az első dobás után nyomj Alt+F4 aztán ctrl+alt+R
ÉS Megnerted a játékot, mert te vagy a zatyauristen, aki földreszált, hogy dolby stereoban élvezze a lostot.( A mennyben visszhangzik és rontja az élményt.)
moikboy
2007. november 15. — 19:03:58
[re=38821]Mefi[/re]:még hogyén beszélek könnyen 😀 vedd már észre, hogy nekünk (jelen esetben neked) nem nagyon kellene ilyesmiben véleményt formálnunk mivel mindketten ülünk apuci meg anyuci pénzén a százezres gépeink előtt. Szóval szerintem egyikünk se (jelen esetben én nem is tettem) beszéljen az általad pórnak titulált emberek dolgairól úgy mint “bennfentes”.
Egyébként meg úgy beszélsz mintha a tévé lenne az egyetlen megoldás a kikapcsolódásra… Olvasás, rejtvényfejtés mint olyan már megszűnt?
Mefi
2007. november 15. — 19:04:28
[re=38824]hakkni[/re]: szomorú, hogy így látod.
suexID
2007. november 15. — 19:07:47
Mefi, szerintem kicsit eltúlzod ezt a sorozatos dolgot. A magyar TV-k bőven le vannak maradva a sorikkal, amiből kinn a 3. évad megy, abból még csak a 2. közepe van itt adásban. Nem fog ez nekünk semmi hátrányt okozni.
sylverdevil
2007. november 15. — 19:11:11
Tarkón kéne lőni az egész ún. poltikai elitet, tekintet nélkül arra, hogy ki melyik pártot képviseli. Szerintem ez van.
ZsuKov
2007. november 15. — 19:12:55
Rábinkukin kivul leteznek jo irok is. pl: Heller, Marquez, Eco, Poe tessek szepen tobbet olvasni
moikboy
2007. november 15. — 19:30:17
[re=38828]sylverdevil[/re]: grat.
suexID
2007. november 15. — 20:27:37
[re=38828]sylverdevil[/re]: És rajtad kéne kezdeni a prezentálást.
ZsuKov
2007. november 15. — 21:23:50
szerintem meg inkontinencia, szerintem.
EmceeMike
2007. november 15. — 21:25:38
[re=38828]sylverdevil[/re]:Lehet őket nem szeretni és szeretni,megdobálni vagy éljenezni mikor beszél,de ők is emberek. Még ha tetteikkel meg is cáfolják ezt nem ritkán. //
Sztrájkkal én egyetértek.
Matthew
2007. november 15. — 21:32:40
[re=38825]moikboy[/re]:Nagy slusszha nem lesz áram, akkor lemegyek arra a kibaszott focipályára és focizok…
moikboy
2007. november 15. — 21:38:14
[re=38833]ZsuKov[/re]: hogy a depeche mode állna beléd.
Levee
2007. november 15. — 22:44:40
Hát Mefi míg valakinek megélhetési problémái vannak, addig tényleg az a lényeg, hogy egy diák bejusson a ZH-jára… gratulálok. azért ezt nem vártam volna tőled.
Mefi
2007. november 15. — 23:08:36
[re=38827]suexID[/re]: nem állt szándékomban eltúlozni, pusztán megjegyeztem, mivel sztrájk van ott is. Moikboynak és hakkninak nem tetszett, hogy két más jellegű sztrájkot én merek egyáltalán egy bejegyzésben említeni.
[re=38825]moikboy[/re]: ja bocs, nincsen pénzem luxusautóra, akkor már ne formájlak róla véleményt? Nem utazom repülővel hetente, akkor már ne formáljak róla véleményt? Szerintem ez batár nagy hülyeség, és ezt te is tudod. Attól mert neked (szerencsére) nincsenek ilyen problémáid, attól miért ne érthetnéd meg, ha másnak van? Nem képmutatásról, meg álszentkedésről van szó, pusztán el kéne fogadni, ogy nem mindenkinek megy jól, és nem feltétlen azért döglik a tévé előtt esténként, mert hülye, hanem mert nem telik jobbra (még ha ez túlzás is). És ha valakinek nincs pénze, akkor a könyv is elég drágának számít. (Nem tudom, vásároltál-e mostanában könyvet, de ezer forint alatt normálisat nem nagyon találsz, és durván kiolvasod két-három hét alatt. Oké, vannak régi könyvek olcsóbban, én is tudom. Mindenre lehetne kontrázni, de teljesen felesleges. Mindkét sztrájk szükséges, és mindkét sztrájk pont azoknak a legrosszabb, akikért szólna az egész.)
[re=38839]Levee[/re]: nem tudom, nem értem mért kell mindent mindig kiforgatni, és jönni ezekkel a közhelyekkel, hogy “csalódtam benned” és hasonlók, tényleg nem. Tudod mindenkinek megvan a maga baja, és bizonyára van olyan, aki szeretne ZH-t írni, mivel ha esetleg jól sikerül neki, ugrik a vizsgája. Ha még megélhetési gondjai is vannak, akkor meg plusz egy probléma. Ugye. Meg mint ha itt bárki törődne azzal, hogy másnak megélhetési problémája van. És egyáltalán nem tudom, hogy ez a megélhetési probléma, a ZH-ra való be nem érés, és a bennem való csalódásod hogy kapcsolódnak. De ha csalódtál, hát sajnálom, nem tudok ez ellen tenni.
maniakus
2007. november 15. — 23:12:38
én csak annyit szeretnék hozzáfűzni, és kivételesen visszafogni magam, hogy kedveseim, valakinek fontos a sorozat, mert nem telik könyvre, jó tudom, menjek könyvtárba, megyek is, de ott nincs ponyva, mert én egy buta fasz vagyok, és szeretem a horrort, nem szépirodalom, húha, megint sznobfaszkodjatok, és lehet, hogy diáknak az a fontos hogy bejusson zh-ra, mert nem szeretné, hogy megélhetési problémái legyenek, mert tanulni szeretne, mert ösztöndíjat szeretne kapni, hopp, megint nem én vagyok a sznobfasz, úristen, most mi lesz?
a tisztelt és igennagyra becsült urak gondolom az egész napjukat keresztrejtvényfejtéssel töltik, közben kiolvasnak két könyvet, egyet a kvantumfizikáról egyet pedig a növények ivaros szaporodásának lehetőségeiről, majd mindezt a 25W-os égő félhomályában konstatálják, és kimennek festeni téli tájat, esetleg levágják a fülét, mert az ART meg félsznob.
bocsánat ha beletaposok a lelkivilágba, csak már kurvára unom az okoskodást, meg a világmegváltó és okos ötleteket, amikor most is ott ülsz a kurva géped előtt és olvasod ezeket a szarokat. gondolom így teszel azért, hogy legyen valami változás.
és nem, én sem teszek semmit, mielőtt még valaki kitalálná, és nem, valószínűleg nem is fogok, de engedje meg már ez a kurva világ, hogy vasutassztrájk alatt megnézhessek egy 43 perces részt, ami legalább ennyi időre kiszakít a szarból amiben élek. utána megígérem, hogy kimegyek és keresztrejtvényt fogok fejteni. festek is.
Mefi
2007. november 15. — 23:17:16
[re=38842]maniakus[/re]: ennyi.
suexID
2007. november 15. — 23:25:54
[re=38842]maniakus[/re]: Nem mintha vitatnám a jogodat a sorozat nézéshez, sőt ha most a kakapornóért állnál ki ilyen lelkesen, hát ahhoz se igen szólhatnék, mert szólásszabadság vagy mi a gecim van (nincs, de legalább itt játsszuk el, hogy van).
Én speciel arra próbáltam rávilágítani mefinél, hogy most a tisztelt írók nem körmölnek éjjel és nappal, hát ezzel kimarad kb. 5 rész a jelenleg futó évadokból. De azok, akik miatt Mefi felemelte a hangját (tehát az egyszeri nép, akinek ez az _egyetlen_ szórakozása) ebből nem sokat fog érzékelni, mivel a szinkronizálás miatt így is hónapos vagy talán éves csúszások vannak. Magyarán, mire ez az írók sztrájkja lefut, addigra max. annyi lesz, hogy a szinkron szépen utoléri az eredetit.
Aki pedig eredeti nyelven élvezi a sorozatokat, annál két eshetőség áll fenn, vagy van neki valami hiper-prémium kábel csomagja benne az eredeti amerikai csatornákkal, vagy olyan csatornákkal, amiken az eredeti széria fut. Avagy a B lehetőség (és ez a valószínűbb), hogy torrentről szerzi be a heti betevőt. Egyik sem olyan kategória, ami helyett ne lehetne más elfoglaltságot lelni.
Persze tovább gördíthetjük a gondolati fonalat, és inkább ajánlok ehelyütt egy jobb felháborító okot, méghozzá azt, hogy a retkes ASVA miatt most nem üzemel mindannyiunk kedvenc kőolaj melléktermékéről elnevezett torrent trackerje, ergo nem lehet se sorozatot tölteni, se mást. Emeljük fel a hangunkat inkább a jogszerűtlen lefoglalások ellen.
A ZH íráshoz pedig szerintem is joga van mindenkinek, de igazából aki akar, az amúgy is be fog tudni fáradni időben az iskolába, lévén Budapesten csak a vonatok fognak állni, a Volánbusz közlekedni fog.
Mefi
2007. november 15. — 23:29:40
[re=38844]suexID[/re]: osztálytársam Tatáról jár be, vonattal, így is éppen hogy beér. Ha épp sztrájkolnak, akkor neki ez kiesett. Pluszban ha esetleg aznap lenne BKV sztrájk is, akkor ugye szintén jópár embernek kiesett az iskolába menet.
suexID
2007. november 15. — 23:34:08
[re=38845]Mefi[/re]: A BKV sztrájk nem aznap lesz, ezt már kijelentették. Tatáról a Vértes Volánnak, de a Volánbusznak is van járata, nagyon egyszerű, ha X időpontbeli induláshoz szokott kimenni, akkor az X-1-est kell ezúttal keresnie. Egy alkalommal simán belefér a dolog, főleg azért, mert cserébe meglesz az esélye, hogy egyáltalán vonattal járhasson jövőre, hiszen nem kizárt, hogy a mellékvonalak bezárogatása után a fővonali járatok ritkítása lesz a MÁV Surprise program következő állomása.
Soha nem lehet tudni, hogy mit szülnek meg az öltönyös agyak.
Mefi
2007. november 15. — 23:55:53
[re=38846]suexID[/re]: két dolog. Nagyjából amúgy mindegyik sztrájk miatt kimaradó vonatot pótolnak? És ha például megszűnik egy vonal, akkor annak a pótlására lesz normális busz?
suexID
2007. november 16. — 00:03:29
[re=38848]Mefi[/re]: A sztrájk miatt kimaradó vonatok pótlásáról fogalmam sincs. Erről szerintem külön kell tájékozódni, én úgy tudom, hogy a MÁV nem rendelt külön pótlást, de lehet tévedek, én tényleg nem tudom. Azt tudom, hogy az általad említett térségben járni fognak a buszok.
Ha megszűnik egy vonal, akkor valószínűleg véglegesen megszűnik, tehát nem lesz ún. állandó vonatpótlózás, mert nincs rá lehetőség. Többségében olyan mellékvonalak szűnnek meg, ahol a körülmények nem adottak pótlóbusz üzemeltetéséhez. (Tehát lehet, hogy X és Y település vasúton közel van egymáshoz, de teszem azt autóúton már jelentős az időkülönbség) De ez is szerintem megegyezés kérdése, vagyis hogy a GKM és az önkormányzatok rendelnek-e pótlóbuszt vagy sem.
Haszprus
2007. november 16. — 11:08:30
nem olvastam végig de jól értem hogy itt van aki szerint helyénvaló hogy 200 fős településre vonat jár? ne vicceljetek már…
Haszprus
2007. november 16. — 11:34:51
Ismerek kiváló programozókat akik MS DOS-ra írnak programot. Hogy, hogy nem, manapság nem kapnak munkát, pedig az jelentené nekik a megélhetést. Szerintem jogosan vannak felháborodva, adjon az állam munkát az MS DOS programozóknak!
suexID
2007. november 16. — 12:54:11
Már ne is haragudj Haszprus de buta vagy. Az általad felhozott példa tökéletesen nem fekszik jelen esetben. A te példád akkor állná meg a helyét, ha a vasutasok azért vesztenék el az állásukat, mert a tudásuk korszerűtlen. Például nem lennének hajlandóak Taurusra típusvizsgát tenni, vagy teszem azt megtanulni a Siemens bizt. ber. kezelését. De itt nem erről van szó.
És igen, szerintem tökéletesen helyénvaló, mivel azok az emberek, akik a 200 fős kistelepülésen laknak, is emberek, és ugyanúgy joguk van ahhoz, hogy közlekedjenek. És sok esetben más alternatíva nem akad a vasút helyett (mondjuk közúton ugyanaz az út +30 kilométer is lehet, plusz ennek az idővonzata).
Haszprus
2007. november 16. — 13:27:43
suexID te meg egy fasz vagy.
suexID
2007. november 16. — 13:29:28
Ez számomra bók volt, mert a fasz sok ember számára okozhat örömet, de egy darab szar, na azt senki nem szereti.
Haszprus
2007. november 16. — 13:45:22
további adalékok http://kotottpalya.blog.hu/2007/11/01/a_mozdonyvezetok_most_sztrajkolnak_a_mel
http://w.blog.hu/2007/11/16/kinek_futyul
(ez a kommentem nem a fasz ill. szardarab kollégának szól.)
suexID
2007. november 16. — 13:46:59
[re=38862]Haszprus[/re]: Semmi baj Faszprika, semmi baj.
Levee
2007. november 16. — 14:31:24
[re=38840]Mefi[/re]: Ok, sry. Én azért egyetértek a sztrájkolókkal.
hakkni
2007. november 16. — 18:06:54
[re=38860]Haszprus[/re]: Szeretnék innen is gratulálni a vitakészségéhez,
további sikerekben gazdag kommentálást. :*
(Csak mert elolvasta Tóta W. szintén hibás hasonlatát, és próbált írni valami hasonlót, még nem lesz egy Cicero.)
moikboy
2007. november 16. — 18:08:32
[re=38842]maniakus[/re]:a növények szaporodásával hadilábon állok, de a kvantumfizika mint olyan érdekes terület. Természetesen nem a kifordított elméletekre hanem az érdekes részére gondolok.
De arról is szívesen olvasnék, hogy éppenséggel miért a te hozzászolásodba került a legtöbb csillag…
maniakus
2007. november 16. — 18:16:17
[re=38870]moikboy[/re]:mert paraszt vagyok sajnos, és nem tudom másképp megfogalmazni a gondolataim, csak ilyen csúnyaronda szavakkal.
*rossz maniakus, rossz, pfúúj, csúnya*
Mefi
2007. november 16. — 18:52:32
[re=38865]Levee[/re]: és én mondtam olyat, hogy nem? Sőt, pont az ellenkezőjét mondtam, pontosan itt: [re=38819]Mefi[/re]:
Haszprus
2007. november 16. — 22:35:15
[re=38869]hakkni[/re]: most hadd ne mellékeljek minden kommentemhez egy komplett történelemórát, ha valamiről nem tudsz, akkor esetleg kérdezz, vagy csak szimplán ne szólj be 🙂
olyan emberekkel nem lehet vitázni akik azzal kezdik a kommentjüket hogy “buta vagy”.
hakkni
2007. november 17. — 00:28:27
[re=38904]Haszprus[/re]:Én várnám az érveidet, továbbra is.
Mert ez így, igencsak trollszagú.
Haszprus
2007. november 17. — 01:54:56
[re=38913]hakkni[/re]: milyen témában szeretnél érveket hallani, máv vagy suexid?
egyébként még egy dolog: te honnan veszed hogy tóta w bejegyzését másoltam? csak azért kérdezem, mert a kommentem (#53) egyrészt tóta olvasása előtt keletkezett, másrészt vesd össze suexid #9-es kommentjének utolsó bekezdésével és rájössz hogy igazából mit másol…
jah és esetleg nézz utána hogy ki vagyok mielőtt hülyeségeket akarnál rólam bebizonyítani egyetlen, hosszú hónapokból/évekből kiragadott komment (#55) alapján 🙂
hakkni
2007. november 17. — 11:28:30
[re=38916]Haszprus[/re]:Természetesen Máv, mert vita szempontjábol irreveláns suexid.
Mint fentebb ([re=38869]hakkni[/re]:)írtam, onnan veszem, hogy mindkettejük írása ugyanúgy sarkít, ugyanúgy rossz a példa. Kommentek idopontja miatt, egyébként valószinűbb hogy totawen felbuzdulva írt. Ha nem ugylett volna kissebb az időbeli eltérés. De persze ez szimpla feltételezés.
És ha már tegeződünk és emotikont rakosgatunk a lenéző mondatok végére:
Igen tudom ki maga, és igazábol ha úgy gondolja hogy hogy figyelembe kéne venni trollkodáskor, esetleg vitában hogy ki maga akkor kérem probálkozzon egy tekintélyuralmi rendszerben. *mosolygó emotikon*
(Sőt szerintem Jézus is trollkodhat, pedig milyen szent ember bruhaha)
Haszprus
2007. november 17. — 13:11:45
[re=38920]hakkni[/re]: te fasz 🙂
hakkni
2007. november 17. — 14:25:54
[re=38925]Haszprus[/re]: :] idióta