Hülye buzi vagyok biztosan, de nem tudok elmenni mellette, hogy ismét erről írjak (egyébként meg ugye arról írunk amiről akarunk). Ma Bécsben megtartották a tizenharmadik melegfelvonulást (avagy pontosabban Szivárvány Parádét, vagy mi a neve), és furcsa módon meg tudták oldani tojásdobáló tömegek és ellentüntető hadak nélkül. Persze biztosan volt ott is néhány ember, aki bekiabált, meg fütyült, de akkor is. Európai kultúra, meg bezzeg nyugat, mi?
És azzal nekem ne jöjjön senki, hogy tojást dobálni nem törvénybe ütköző
, mert tucatnyi nem törvénybe ütköző dolgot tudok mondani, aminek a feléért bárkinek betörik az orrát. Megnézném ha egy tojásdobáló egyént dobnék tarkón egy negyvenforintos házival, hogy hé te, nem tetszik a pólód
. Egészséges véleménynyilvánítás, ki kérem magamnak.
axaard
2008. július 12. — 19:14:46
De amit a buzik itt műveltek, az meg gusztustalan…
Ha csak végigmennek az Andrássyn, rendesen felöltözve, hogy megmutassák: ők is ugyanolyan emberek, mint a heterok, csak ők szexuálisan máshoz vonzódnak, akkor még eltűröm…
De így gusztustalan. Tudom, visszamaradt, náci köcsög vagyok, nagyonnemérdekel….
Balázs
2008. július 12. — 19:21:52
[re=51009]axaard[/re]: náci köcsög, ez jó! ((-:
dom
2008. július 12. — 19:22:46
Úgy írok megint kommentárt, hogy tudom, a szavamra itt mindenki baszik, de ez a post eszméletlenül inritál. Senki nem a homoszexualitás ellen tiltakozik, hanem az erkölcstelenség ellen. Nekem nehogy kijöjjenek már egy szál tangába olyan erkölcsileg nulla emberek, akikről azt sem lehet eldönteni, fiú-e vagy lány, és ott nyalja egymást a sok köcsedékkel együtt, vagy esetleg rózsaszín papruhába öltöztetett buzi, rózsaszín bibliával a kezében gusztustalankodjon nekem.. És ha megnézed, Bécsben is ugyanez volt, csak ott 100 kamionnal, és 100.000 buzival. Az ilyen retkes faszoknak igenis Molotov-koktél jár, nem tojás. Ha pesti lennék, én is mentem volna, elhiheted. Ennyit hoz a fene nagy unió, ‘demokrácia’ és liberalizmus.
“Megnézném ha egy tojásdobáló egyént dobnék tarkón egy negyvenforintos házival, hogy hé te, nem tetszik a pólód.” Ennél ócskább kommentárt nem is tudtál volna hozzáfűzni.
Hajrá, nácizzatok!
Mefi
2008. július 12. — 19:23:02
[re=51009]axaard[/re]: de nehogy azt hidd hogy Bécsben zakóban vonultak ám végig. 🙂 Te hol laksz egyébként? Én az Andrássy úttól ~két perc sétára, és tényleg nem zavart.
axaard
2008. július 12. — 19:23:32
[re=51010]Balázs[/re]: gaybears.blog.hu-sok is gonosz nácik, mert gusztustalannak merték nevezni a Gay Pride-ot… Vagyis a pride.hu-sok szépen megállapították…
Akkor lehetek én is az, nem?
Balázs
2008. július 12. — 19:24:30
dom, röviden a kurva anyád, menjél Iránba, ott kivégzik a buzikat, és még kövezhetsz is. Ez itt Európa (lenne), a véleményed meg nem eurokompatibilis.
dom
2008. július 12. — 19:27:06
[re=51012]Mefi[/re]: Biztos nem néztél rájuk. Ha igen, és úgysem zavart, valami gond lehet.
axaard
2008. július 12. — 19:27:55
[re=51011]dom[/re]: ott a pont
[re=51012]Mefi[/re]: Nem láttam a bécsit, nem is érdekel tulajdonképpen. És eléggé messze lakom az Andrássytól (több, mint 40 km), de engem zavar. Nem az, hogy lezártak egy utcát. Nem az, hogy hangoskodva mennek végig rajta. (Hiszen mondjuk a CM is megbénítja Pesten az autósokat, ha jól tudom, és hangzavar se hinném, hogy ritka Pesten)
De az a gusztustalankodás, amit ott csinálnak (Rózsaszín Biblia, Jézusnak is két apja volt, stb.) felháborító! Vonuljanak, az nem zavar, csak kulturált körülmények közt.
(Bocs a dupla posztért, mikor az előzőt elküldtem, még csak Balázsét láttam)
Mefi
2008. július 12. — 19:28:54
[re=51011]dom[/re]: nézd, nem nácizlak le, mert tiszteletben tartom más véleményét, én tényleg csak azt nem tudom megérteni, hogy 365 napból mért zavar valakit, ha kerekítve egyetlen napot gusztustalankodik. Én nap mint nap gusztustalanabbnál gusztustalanabb emberekkel találkozom, mégsem dobálom őket tojással. Gusztustalannak tartok nagyon sok megmozdulást-felvonulást-tüntetést, mégsem megyek tojással dobálni. És hidd el, ha én megdobálnék valakit, aki nekem gusztustalan, akkor eltörnék az orromat. És ez zavar igazán. Ne mondd hogy ócska kommentár, mert ez tényleg így van. Remélem most ezért nem fogod azt hinni, hogy én meg egy igazi buzi vagyok, mert nem erről van szó. Ha pedig vidéki vagy, tőled x kilométerre miért zavar ennyire? Ne mondd, hogy “mert mindenhol ezt látom-hallom”, mert pontosan a hájp miatt hallani mindenhol erről. Normális körülmények között egyszer bemondják hogy lesz, egyszer hogy volt, és ennyi.
[re=51015]dom[/re]: nem arról van szó hogy rájuk néztem-e, tudtam hogy felvonulás van, nem megyek arra. A Budapest Parádé ugyanilyen undorító volt szerintem, mégse dobálózott senki tojással.
Nem megbántani akarlak, de miért érzem úgy, hogy te simán az az ember vagy, aki elmegy a gyerekével, hogy “látod fiam ezek a hülye buzik”?
Én sem értek egyet ezekkel a magamutogató idiótákkal, de beletörődök, hogy ha más elfogadja adott esetben az én hülyeségemet, és elvileg demokrácia van, és elvileg lehet ilyet csinálni, akkor nem fogok egy napot belehalni. Ha kéthavonta lenne ilyen, azt mondanám oké, de könyörgök, évente van.
dom
2008. július 12. — 19:29:26
[re=51014]Balázs[/re]: Ezt vártam, ettől független nem zavar a reakció. Magával a felvonulással se lenne bajom, ha normális ruhába, kompromittálás, és defenzív provokáció, egyszóval nyalás, és rózsaszín Biblia nélkül történne az egész.
Balázs
2008. július 12. — 19:30:52
[re=51013]axaard[/re]: felőlem az vagy, ami csak lenni akarsz, hidd el, leszarom.
Én megmaradok javíthatatlanul demokratának. (NEM szabad demokratának, őket ugyanis megvetem. De nem dobok rájuk tojást és egyebeket.)
dom
2008. július 12. — 19:31:07
[re=51017]Mefi[/re]: Híve vagyok a normális vitának, tisztellek is, neked is van egy véleményed, és valószínűleg egy hosszabb vita végére sem változna meg, ahogy az enyém se. Én itt be is fejeztem, gyűlölködés, és kurvaanyázás nélkül. Kössz Balázs! 🙂
Balázs
2008. július 12. — 19:32:53
[re=51018]dom[/re]: oké, menj el vasárnap szépen a templomba, hallgasd végig a fekete női pongyolába öltözött, ministránsfiúkat baszkuráló transzvesztita előadását Istenről (félreértés ne essék: nem Istennel van bajom, hanem az egyházzal).
Akkor pusztuljon el végleg ez a világ, ha a te horogkeresztes ízlésed szerint kezdene el működni.
Mefi
2008. július 12. — 19:33:49
[re=51020]dom[/re]: nem is nyálfröcsögve akarok kurvaanyázni, mert megértem a te véleményedet is, csak a tojásdobálós részt erősnek tartom. Hidd el szerintem is undorító, csak én tényleg el tudom fogadni, hogy ilyen emberek is vannak. És inkább ilyen emberek vennének körül, mint cigányok, akik meg akarnak késelni, vagy mint fürdetlen-büdös-koszos-igénytelen népség. És még sorolhatnám.
axaard
2008. július 12. — 19:34:01
[re=51019]Balázs[/re]: Tudom, h leszarod, olvasom a kommentjeidet már egy ideje.
Akkor még mielőtt a nagyobb vita kitörne, én is befejezem.
Balázs
2008. július 12. — 19:34:02
[re=51020]dom[/re]: bocs.
“erkölcsileg nulla emberek, akikről azt sem lehet eldönteni, fiú-e vagy lány, és ott nyalja egymást a sok köcsedékkel együtt”
“Az ilyen retkes faszoknak igenis Molotov-koktél jár, nem tojás”
Gyűlölködés nélkül? Aha.
dom
2008. július 12. — 19:34:43
[re=51022]Balázs[/re]: Egészségedre.
axaard
2008. július 12. — 19:41:31
[re=51023]Mefi[/re]: Inkább normális (szexuális beállítottságban IS!) emberek vegyenek körül, mint cigányok/ILYEN buzik. (félreértés ne essék: aki otthon, nem gusztustalan módon, nem hirdetve csinálja, azzal semmi bajom)
A fiatalság manipulálható, és ezzel nagyon is az a cél. De nem csak ezzel, ugye: emo…
Mefi
2008. július 12. — 19:42:38
Máskülönben ha valaki nem tudná, Balázs meleg, és emellett az általam valaha ismert legértelmesebb ember (ez nem nyalás, sokakat meg lehet kérdezni, akik szerintem igazolják ezt), ő nem vonul fel, és ő is utálja a magamutogató felvonulósosdit (mert ugye akik ott vannak, nem az igazi melegek), de furcsa módon mégsem megy ki tojással dobálni, pedig talán több oka lenne rá, mint innen bárkinek. Mivel az ilyen magamutogatók miatt általánosítanak sokan.
axaard
2008. július 12. — 19:45:40
[re=51028]Mefi[/re]: “ő is utálja a magamutogató felvonulósosdit”
Akkor egyetértünk… Legalábbis én egyetértek Balázzsal…
dom
2008. július 12. — 19:47:42
[re=51028]Mefi[/re]: Többször hangsúlyoztam, nem a felvonulással, és a melegekkel van bajom. Mondhatnám, hogy leszarom, hogy Balázs meleg. Le is szarom, mert nem ettől függ, milyen ember. Nekem az erkölcstelenséggel van a bajom, és a politikai háttérrel. Annyiban különbözünk, hogy ez engem zavar, egy évbe egyszer is. Őt nem, és elítél. Pedig egyáltalán nem tartom magam szélsőségesnek. Neki is van egy véleménye, ezt tiszteletben tartom. Mostmár viszont tényleg álljunk le, mind.
Mefi
2008. július 12. — 19:51:48
[re=51029]axaard[/re]: én is utálom, ne érts félre, de nem vagyok primitív, hogy az utcára rohanják és tojással dobálózzak. 2008-ban azt hiszem nem ilyen módon fejezzük ki a nemtetszésünket. A középkorban még talán. Nem? 🙂
[re=51030]dom[/re]: az sem baj, hogy elítéled, ő is, én is, axaard is, csak olvasd el a fenti bekezdésemet.
axaard
2008. július 12. — 19:54:26
[re=51031]Mefi[/re]: Szerintem éveken keresztül kifejeztük/kifejezték az emberek, hogy nekik nem tetszik ez. A világvégéig nem tűrik ők se…
Idén már eljutottunk oda, h nem adták meg az engedélyt rá. Jogerősen. Aztán mégis… Nem vagyok ügyvéd, de ha valami jogerős, akkor az nem “szent, és megváltoztathatatlan”? Akkor hogy?
Mefi
2008. július 12. — 19:55:35
[re=51032]axaard[/re]: na látod, erről semmit nem tudok, hogy megkapták-e, nem kapták-e. :\
Balázs
2008. július 12. — 20:01:53
Nem kapták meg elsőre, de az nem volt jogerős döntés, és mielőtt ismét félreértés esne: azzal sem értek egyet, hogy felülről jött a mégis-parancs.
hakkni
2008. július 12. — 20:02:24
Jó, de az osztrákok bizony egy ritka szar népcsoport. Alig nyertek háborút, fél europát házasságokkal szerezték meg, a régi uralkodóik mind megdugták a hugaikat, beltenyészet, genetikailag szarok voltak, Mária Lujza meg egy rossz vicc.
És egyébként is, arad is getsziség volt.
Valójában az összes osztrák egy bőrgatyás, vadászutánzó senki, náluk már csak a svájciak szarabbak, meg a bajorok. És egyébként is, milyen boruk van?
Még a hvg is megmondta hogy nekik ilyen menti menta mentális gondjaik vannak, igazábol kit érdekelnek, niggerek mind.
Úgy könnyű melegfelvonulást tartani, hogy a népesség fele nem megy ki hörögni, mert ha beviszik megtalálják a rokonaikat a pincében, akik gyépés vak törpék mind, és az arabokkal hálnak!
axaard
2008. július 12. — 20:12:42
[re=51034]Balázs[/re]: Ezt nem tudtam, köszönöm!
Balázs
2008. július 12. — 20:17:08
[re=51035]hakkni[/re]: és persze ritka szar népcsoport a német, a francia, a spanyol, a brazil, az amerikai, az angol, a svéd, a finn, a norvég stb. Ugye? (-:
Aurus
2008. július 12. — 20:21:49
HVG-ben jelent meg egy cikk a kelet-európai melegfelvonulásokról. Olvassátok el. http://href.hu/x/6bnt
axaard
2008. július 12. — 20:22:44
[re=51038]Aurus[/re]: “Server Too Busy”
hakkni
2008. július 12. — 20:38:48
[re=51037]Balázs[/re]: Igazábol kiskorom óta bennem van a vágy, hogy megalázzak egy hollandot a fapapucsával.
Azthiszem másképp góndólkodók.
Balázs
2008. július 12. — 20:42:44
[re=51040]hakkni[/re]: ha neked jól esik, hát tedd. Csak aztán nehogy csodálkozni kezdj, ha visszaaláz a karikás ostorral.
hakkni
2008. július 12. — 20:56:04
[re=51041]Balázs[/re]: Igazábol arra gondoltam hogy belém keni az erőspistát. :$
(Vége a shitstormnak, vagy még reagál olyan tartalmakra, mint például biblia, felvonulás, melegek ?)
Mefi
2008. július 12. — 21:09:26
[re=51035]hakkni[/re]: meg pincékbe dugdosnak fiatal lányokat hogy dugdossák őket.
Balázs
2008. július 12. — 21:40:11
[re=51043]Mefi[/re]: hasonlót a róm.kat papok is csinálnak, csak ők az oltár alá (alatt) dugják a ministránsfiúkat. (-:
EmceeMike
2008. július 12. — 21:42:16
[re=51022]Balázs[/re]: ez nem volt szép. 🙁
Balázs
2008. július 12. — 21:52:33
[re=51047]EmceeMike[/re]: tényleg, a bíbor- meg a fehérpongyolásokat kihagytam. Bocs.
axaard
2008. július 12. — 21:58:17
[re=51046]Balázs[/re]: 😀 Sose hittem el, hogy a pap kibírja 70-80 éven keresztül…
[re=51047]EmceeMike[/re]: Nekem tetszett 😀
Aurus
2008. július 12. — 21:58:33
[re=51039]axaard[/re]: Nálam megy.
EmceeMike
2008. július 12. — 22:00:56
[re=51047]EmceeMike[/re]: Remélem most boldog vagy.
axaard
2008. július 12. — 22:04:21
[re=51050]Aurus[/re]: Pap vagy? Akkor tisztelet a kivételnek.
[re=51051]EmceeMike[/re]: Saját magadnak?
Balázs
2008. július 12. — 22:04:25
[re=51051]EmceeMike[/re]: én is remélem. Schizophrenia rules.
EmceeMike
2008. július 12. — 22:07:25
[re=51052]axaard[/re]: mellényúltam.
[re=51053]Balázs[/re]: Furcsa dolog ez amúgy, a melegeket nem szabad szidni, mert akkor hú hülyenáci , de a vallást azt lehet. Érdekes felfogás. Na nem baj, van ilyen.
Balázs
2008. július 12. — 22:10:45
[re=51055]EmceeMike[/re]: azért ne felejtsd már el, hogy nem a buzik kezdték szidni az egyházat, mindenféle természetellenességre meg hasonlókra hivatkozva. És ha már ők hivatkoznak természetellenességre, akkor első körben a saját házuk táján kellene (illenék) körülnézni.
Nem ugatok be senkinek, hogy “Hé! Söpörj fel a házad előtt!”, ha a kapumban kutyaszarhegyekbe botlik, aki arra talál járni.
EmceeMike
2008. július 12. — 22:15:37
[re=51056]Balázs[/re]: Én nem szidtam senkit még se vallási meggyőződése, se szexuális beállítottsága miatt. Te viszont a kijelentéseiddel engem is sértegetsz. Holott okot nem adtam rá. Nembaj tedd, ha jól esik. Peace!
Balázs
2008. július 12. — 22:22:52
[re=51057]EmceeMike[/re]: én sem szidtalak téged, csupán leírtam egyszer régebben, hogy nem veszlek emberszámba. Ezt akkor sem a vallási meggyőződésed okán tettem, egészen egyszerűen nincs összesen 100 ember a világon, akit emberszámba vennék.
Vagy talán ha az egyházat szidom (miért ne tehetném, náci vagyok), akkor téged szidlak? Mint már akárhányszor leírtam, nem Isten (Jézus, Szentlélek, angyalok és társaik) létezését tagadom, hanem az egyházak közvetítő szerepét, főleg, hogy ami egyházi berkekben folyik, az gyakorlatilag belépő a pokol legmélyebb bugyraiba, amit még a Dekameron Júdása is megirigyelne.
EmceeMike
2008. július 12. — 22:31:24
[re=51058]Balázs[/re]: értelek. Igen számomra sértőek ezek a megjegyzések. Értem én, hogy véded a melegeket, meg a jogaikat, tegyed. de ne így, annál műveltebbnek tűnsz.
Balázs
2008. július 12. — 22:44:17
[re=51059]EmceeMike[/re]: akkor megpróbálom másként megfogalmazni. Számomra a te megjegyzéseid sértőek. Elfogadom, hogy van egy értékrended, amit nem tudok elfogadni, az az, hogy ennek alapján bele akarsz szólni mások életébe. Az összes dolog, amit kérek (elvárok), hogy ne akard megmondani nekem, mit csinálhatok, amíg az neked nem jár semmilyen kárral – márpedig abból mi károd lesz, ha én esetleg összeházasodom valakivel? A gyereknek miért jobb az árvaház (vagy akár az alkoholista, erőszakos anyuka+apuka kombó), mint az, ha én a párommal rendben, tisztességesen felnevelem? Ezt próbáld nekem megmagyarázni (és ne azzal az orbitális baromsággal gyere, hogy buzit nevelek a gyerekből, mert buzinak születni kell).
Ha bármilyen értékekre hivatkozva beleszólsz abba, hogy mit csinálhatok és mit nem, akkor viseld el a következményeit, ami – hiszen másra nincs is lehetőségem – néhány kiadós rúgás az általad tisztelt értékekbe. És nem alaptalan rúgások.
EmceeMike
2008. július 12. — 23:00:09
Akkor legutóbb félreértettél. Kevés vagyok én ahhoz, hogy megmondjam te mit csinálj, meg mit ne csinálj. Pusztán az általad is említett értékek miatt nem nézem jó szemmel. És ennek hangot adtam. Ha sértő volt neked, akkor elnézést. Nem akart az lenni.
Balázs
2008. július 12. — 23:06:11
[re=51061]EmceeMike[/re]: igazából azért veszem viszonylag rosszul, mert már elég régóta törvény mondja ki az állam és az egyház szétválasztását (szánom-bánom, évszámot most hirtelenjében nem tudok hozni). Abba, hogy az egyház mit ismer el esküvőként (stb.), nem szólok bele, azt viszont nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy fordítva mindez mégis megtörténik. Csupán ennyi.
EmceeMike
2008. július 12. — 23:14:55
Engem meg pont az zavar, hogy egyesek meg templomba akarnak összeházasodni. Nem rád gondolok itt. Meg ahogy fentebb írták a rózsaszínbibliás, papruhások. Elton John is azt hiszem templomba házasodott, jól emlékszem?
Balázs
2008. július 12. — 23:25:39
[re=51063]EmceeMike[/re]: Elton John egy selejt, a templomban házasodni akaró buzik meg elenyésző kisebbség még a házasodni vágyó buzik közt is, nem kell velük foglalkozni. A most hangoztatott “Jézusnak is két apja volt” szövegen például én is ki vagyok akadva, bár én azért, mert ez csupán féligazság (tehát veszélyes hazugság).
EmceeMike
2008. július 12. — 23:29:18
[re=51064]Balázs[/re]: hát selejtnek selejt az biztos 😀
Levee
2008. július 12. — 23:54:17
… nem törvénybeütköző, mert jogilag egyértelműen nem meríti ki se a garázdaság, se az izgatás fogalmát. Ennek ellenére kurva nagy bunkóság, és szánalmas, hogy beállnak a tömegek ilyen dumával, hogy “ha ezt István király látná!!! Forog a sírjába!!”. Ennek ellenére a buzikat se értem, mert ők meg juszt is kimennek, szóval mindkét oldal hibás. Le lehetne rendezni ezt nyugodtan is, mondjuk nem a város közepén felvonulva, vagy például a pukkasztás kedvéért homokos-hetero felvonulást rendezni és ki lenne húzva mindenkinek a méregfoga. Ez persze csak álom.
gaz
2008. július 13. — 09:28:37
nincs Isten. a vilagot a Nagy Programozo teremtette, csak elfelejtett debuggolni.
axaard
2008. július 13. — 11:10:03
[re=51060]Balázs[/re]: “buzinak születni kell”Ezzel most ellenkeznék, mert nézd meg, hány “divatbuzi” flangál az utcákon. Pedig az ő szüleik mind (de ha nem is mind, legalább 99.9%-ban) heterók, és ők sem a génjeik miatt lettek azok…
tiny
2008. július 13. — 18:01:53
Úristen 😀 Nem olvastam minden hozzászólást végig, de azért abban van igazság, hogy undorítóak a buzik. Akinek nem, az nézze őket, de nehogy már tüntetniük kelljen.
Csináljunk jövőre heterofelvonulást! Mindenki jöjjön a barátnőjével/feleségével!
[re=51068]Levee[/re]: Hát barátom, furcsa álmaid vannak 😀
Egyébként a buzikról annyit, hogy a természet nem támogatja őket, megis jelen vannak. Kinek a pap, kinek a papné.
Lev
2008. július 13. — 18:14:17
Baze, írsz 12 sort a buzikról és 55+ komment jön, az igen 😀
axaard
2008. július 13. — 18:19:08
[re=51074]tiny[/re]: hetero felvonulás volt idén is, Tomcat rendezésében.
Vártak mindenkit barátjával/barátnőjével, és azokat a melegeket, akik nem értenek egyet a Pride-al…
A melegmenettel szembe mentek az Andrássyn…
És még mielőtt valaki jönne, hogy csúnya Tomcat: Elküldtek mindenkit, aki “buzit-akart verni”, a Budaházy-Toroczkai féle seregbe. (Nem is volt köztük rendbontás, ők szépen felvonultak…)
tiny
2008. július 13. — 19:21:51
[re=51076]axaard[/re]: A fenébe, nem hallottam. Jövőre megyek.
Levee
2008. július 13. — 20:11:49
[re=51076]axaard[/re]: Ja, nyilván azért nem ment ki senki. Szó se essék róla, nem nagyon érdekel Tomcat mit csinál. De nyilván nem valami szalonképes az, amit művel. Aki lehet hogy kimenne egy ilyenre, az sem fog, mert nem akar egy médiabalhé eszköze lenni.
[re=51074]tiny[/re]: Mint mondottam volt, szeirntem a jog őket is megilleti verni a nyálukat, elvégre szólásszabadság van. Itt annak a módjáról van szó, ahogy tüntetnek. De annak a módjáról is, ahogy ellenzik, na az a szánalmas.
Mefi
2008. július 13. — 23:33:42
[re=51079]Levee[/re]: asszem idén nem tomcat volt a bűnös, el is mondta az elején, hogy aki balhézni akar távozzon,
stompi
2008. július 14. — 07:38:57
Nem tudom, minek kell mindenhol felvonulni… Nekem van meleg ismerősöm, és amíg engem nem cseszeget, addig semmi gond, és jól ki lehet vele jönni. De ezek éppen olyanok, mint az emósok, kidekorálják magukat egy olyan gusztustalan állagra, hogy a tehén a mezőn szebbet sz*rik, és mindent kikérnek maguknak, mert ők “éppen olyanok, mint a heterók”. Éljen rendesen, és ne avasson be a szexuális dolgaiba, én ennyit kérek. Ha ennyit nem kapok meg, szerintem jogos a tojás, a kötél, meg a pisztolygolyó.
Balázs
2008. július 14. — 08:36:31
[re=51087]stompi[/re]: én például szívesen adnék még neked egy jó hosszú kötelet is, hogy elégszer a nyakad köré lehessen tekerni. Ha nézted volna a képeket, láttad volna, hogy az idei felvonuláson pl. össz-vissz két travi volt, a többiek szolid ruhákban vonulgattak.
Nem tudom, minek beléd a közép(?)iskola, úgyis csak pénzkidobás, értelmesebb nem leszel tőle.
axaard
2008. július 14. — 09:35:29
[re=51079]Levee[/re]: Nem verekedtek, és voltak szépszámmal…a
tiny
2008. július 14. — 10:14:31
[re=51079]Levee[/re]: Jog <> erkölcs
Balázs
2008. július 14. — 10:19:47
[re=51092]tiny[/re]: erkölcs <> kereszténység.
millencolin
2008. július 14. — 11:56:43
szekszárd <> világ
tiny
2008. július 14. — 17:03:21
[re=51093]Balázs[/re]: Nem is mondtam ilyet, meg sem fordulna a fejemben. De ha már itt tartunk a buzikat már az aztékok és az inkák se szerették.
zz
2008. július 14. — 17:07:47
[re=51101]tiny[/re]: a görögök és a rómaiak meg igen. 2-2
Balázs
2008. július 14. — 17:10:53
[re=51101]tiny[/re]: az aztékok meg az inkák a fogyatékosokat is kivégezték. Sőt, még a görögök is itt-ott.
[re=51102]zz[/re]: az ókori európai mediterrán civilizációk egyikében sem volt hátrányosan megkülönböztetve a homoszexualitás, egészen a kereszténység elterjedéséig. (Nahát, megintcsak mit köszönhetünk ennek a vallásnak…)
axaard
2008. július 14. — 17:14:49
[re=51103]Balázs[/re]: Mózes könyvét a zsidók is elismerik, és alapjában véve a zsidók írták…
(3Móz, 18:22 “Férfiúval ne hálj úgy, a mint asszonynyal hálnak: útálatosság az.”)
jéé, mit köszönhetünk a zsidóknak…
Balázs
2008. július 14. — 17:33:29
[re=51104]axaard[/re]: többek között a keresztény vallást köszönhetjük nekik. Na meg a muszlimot is. Az újabb korokban meg a szabadkőművességet, atombombát, és a többi hasonló jóságot. (Hű de egyoldalú nézőpont ez, de tőlük is jóval több szart kapott az emberiség, mint jót.)
A kereszténységgel ellentétben a zsidó jellemzően nem térítő vallás, hiszen alapvetően egy konkrét nép vallásaként jelent meg, míg a kereszténység – bár a legelején inkább a zsidók egyik szektájaként szerezte híveit, ezért igen sok elemet vett át a judaizmusból – bárkit örömmel várt. Ez az öröm persze a későbbiekben erőszakos térítésekké (pl. az amerikai kontinens őslakosai) és inkvizícióvá (főleg Spanyolországban és Olaszországban) változott.
axaard
2008. július 14. — 17:41:53
[re=51105]Balázs[/re]: Nem tagadom, hogy az idők folyamán csinált sok mindent a keresztyén egyház, amit nem kellett volna, de nem tekinthetünk úgy az egyházra, mint egy felesleges, rossz dologra. Ha nem létezne, igen kicsi a valószínűsége, hogy a Biblia fennmaradt volna 2000+ éven keresztül, ha meg fennmaradt volna, olvashatnánk héberül, ha hiteles forrást szeretnénk…
Balázs
2008. július 14. — 17:54:01
[re=51106]axaard[/re]: szerintem pedig a Bibliáért nem lenne túl nagy kár, ha nem maradt volna fent – a kereszténység jóvoltából jóval értékesebb könyvek mentek veszendőbe már, s bár az egyik oldalon sokat tettek a tudományos fejlődésért, a másik oldalon számtalan tudományos eredményt pusztítottak el eretnekségre hivatkozva.
A Róm. Kat. Egyház már a középkorban elvesztette egyházi jellegét, gyakorlatilag Isten nevében vágták le az emberekről a pénzt (válaszreakció: az azóta már szintén az anyagi javakat előnyben részesítő reformált egyházak).
Jóval kevesebbet támadnám az egyházakat, ha a finanszírozásuk a francia vagy a skandináv modellhez közelítene: előbbi esetben egyházként nem kapnak költségvetési támogatást, utóbbi esetben pedig a kedves adózó önként és dalolva fizeti az egyházi adót, amelyért cserébe igénybe veheti az egyházi szolgáltatásokat (esküvők, keresztelők, temetések). Istenben hinni az egyház és mindenféle papíralapú tévedésgyűjtemények nélkül is lehet. Így viszont, hogy adózó polgárként jelentős összegekhez juttatom én is, hadd bíráljam már, hogy cserébe csak azt kapom, mekkora nagy természetellenes szar vagyok.
Mefi
2008. július 14. — 18:01:28
Egyébiránt ha a horogkereszt betiltott jelkép, azzal a magyarázattal, hogy “uralma alatt rengeteg ember vesztette életét”, akkor ugyanezzel a magyarázattal a szent kereszt is betiltott jelkép lehetne, hiszen a hosszú évek során ha utánajárunk, több ember vesztette életét e vallásnak köszönhetően, mint a nácizmus áldozataként.
Sem keresztényellenes, sem náci nem vagyok.
Balázs
2008. július 14. — 18:03:15
[re=51109]Mefi[/re]: én viszont keresztényellenes, zsidóellenes, iszlámellenes, krisnásellenes, buddhistaellenes, szcientológusellenes, náciellenes, kommunistaellenes vagyok. Bár mindezt egy szóval is összefoglalhatnám: egyszerűen csak humanoidellenes vagyok. (-:
smv
2008. július 14. — 18:27:26
szerintem a tojásdobálás belefér. miért fáj neked?
Balázs
2008. július 14. — 18:33:52
[re=51112]smv[/re]: ha megdobállak tojással, akkor is ez lesz a véleményed?
Mefi
2008. július 14. — 19:14:24
[re=51110]Balázs[/re]: utolsó három csoportba tartozó emberekért én sem lelkesedem, hozzáteszem. 🙂
[re=51112]smv[/re]: akkor a klisés példa, sétálsz az utcán, és megdoblak tojással, mert nem tetszik hogy hosszú a hajad. Nem hiszem hogy átszólnál az úton hogy “nem tetszik a pólóm” a “kurva anyádat te geci” beszólást esélyesebbnek tartanám. Konzekvencia: a tojásdobálás nem fér bele.
axaard
2008. július 14. — 19:21:37
[re=51114]Mefi[/re]: Viszont akik kimentek felvonulni, tudták, hogy meg lesznek dobálva…
Balázs
2008. július 14. — 19:38:00
[re=51116]axaard[/re]: ez talán mentség a tojást (és egyebeket) dobálók számára?
Mefi
2008. július 14. — 20:40:47
[re=51116]axaard[/re]: nézd, akkor mondok egy másik példát, ami talán hasonlít. Sziget Fesztivál. A közelben lakók évek óta ellenzik, hiszen nem lehet kellemes egy héten keresztül a részegeket és a zenét hallani. Ők ennyi erővel dobálhatnák a résztvevőket tojással, kifejezve nemtetszésüket. (Az most megint más kérdés, hogy ezt a hely adottságai miatt nem tudják megtenni.) Budapest Parádéval ugyanez a helyzet.
És szerinted mit csinálna az a sok-sok fiatal, ha megdobálnák őket tojással? Felírnák az iWiW üzenőfalára hogy ez tök cink, blogokba írnának bejegyzéseket, hogy ez felháborító, vagy éppen újságoknak küldenének cikket kifejezve nemtetszésüket. Hozzáteszem teljesen jogosan.
Lehet nem egyetérteni az akármilyen felvonulókkal, lehet kurvaanyázni, lehet kimondani hogy ez szar, de ismételten csak azt tudom mondani, hogy szerintem 2008-ban egy civilizált ember nem dobálja a másikat, pláne nem tojással vagy macskakővel. Én úgy érzem, hogy aki mégis ilyet tesz, azt egyszerűen nem lehet komolyan venni, és ugyanolyan undorító, mint az, aki “csak” felvonul.
axaard
2008. július 14. — 21:27:25
[re=51117]Balázs[/re]: Az “egyebeket”dobálókat elítélni, a macskakő testi sértést okoz… (kicsit nagyobbat, mint a tojás)
A tojással még mindig egyet értek. Bárkit, bármikor, főleg ha közszereplő/tüntetésen, felvonuláson, vagy bármin, ahol nagyobb tömegben egy véleményt képvisel. A buzik ugyanúgy visszadobálhattak volna tojással…
[re=51120]Mefi[/re]: 2008-ban civilizált ember megérti, hogy attól nem fogják őt jobban szeretni, mert egy évben egy nap végigvonszolja a seggét Pesten, eléggé gusztustalan módon. (Sőt, talán még azt is belátja, hogy ezért nemhogy szeretni nem fogják…)
A Szigeteseket meg nyugodtan megdobálni, ők se értik meg már sokadszorra, hogy az embereket zavar körülöttük…
Balázs
2008. július 14. — 22:14:18
[re=51123]axaard[/re]: tudod, az nem olyan nagy gond, hogy sötét vagy. Az már inkább, hogy ragaszkodsz a saját kis sötétségedhez.
axaard
2008. július 14. — 22:17:01
[re=51125]Balázs[/re]: Nem tudom mi ebben a sötétség, hogy egyetértek a véleménykifejezés-szabadságával…
stompi
2008. július 14. — 22:19:10
No, akkor ez az idei “parádén” készült: http://napiszar.oldal.info/wp-content/uploads/2008/07/gayparade.JPG
Én nem tudom, Balázs, de végignéztem a fotós kollégák képeit, és elég sok volt az ilyen.
Egyébként, most miért akkora nagy szám a homokos-lét, hogy felvonulást kell szervezni? Iskolákba járnak, hogy meggyőzzenek (nálunk is voltak), hogy egyformák vagyunk. Ám nem, én nem csinálok amiatt parádét, mert hetero vagyok. Én békén hagyom őket, akkor hagyjanak ők is engem békén, és utána beszélhetünk egyenlőségről.
Mefi
2008. július 14. — 22:19:51
[re=51123]axaard[/re]: de szerintem nem azért vonulnak fel, hogy jobban elfogadják őket. Tudtommal a géjprájdon azt ünneplik, hogy elfogadják őket.
De egyébként egy méginkább közelebbi példa, hogy egy melegnek biztos nem lehet gusztusos látvány, hogy bekapcsolja a tévét, és minden csatornán csajok vetkőznek, hogy minden csatornán csajok vigyorognak, hogy sétál az utcán és egy hetero pár csókolózik, de ha ő csókolózna a barátjával, akkor megdobálnák tojással.
A probléma az, hogy túlságosan nyíltan kezeljük manapság azt, hogy ki mit csinál az ágyban.
dom
2008. július 14. — 22:27:01
“De egyébként egy méginkább közelebbi példa, hogy egy melegnek biztos nem lehet gusztusos látvány, hogy bekapcsolja a tévét, és minden csatornán csajok vetkőznek, hogy minden csatornán csajok vigyorognak, hogy sétál az utcán és egy hetero pár csókolózik, de ha ő csókolózna a barátjával, akkor megdobálnák tojással.”
De azt hiszem egyértelmű, hogy minden esetbe a kisebbség alkalmazkodik a többséghez, a természet törvényei szerint. Legalábbis egy normális alaphelyzetben..
Balázs
2008. július 14. — 22:32:26
[re=51126]axaard[/re]: egy olyan bírósági ítélet(indoklás)ra hivatkozol, amit nem is ismersz teljes egészében. Ne akarj a közelembe kerülni, kapsz tőlem tojást. Olyat, amelyik strucckloákát látott előtte.
[re=51127]stompi[/re]: olvasatlan, műveletlen, tájékozatlan kis pöpi vagy, előtte tán néznéd meg, hogy miért szervezik ezeket a felvonulásokat világszerte. (Igazából a magyarországival az az egy gond van, hogy az SZDSZ házifelvonulásává vált az egész, de ebben az összes többi pártnak is nagy szerepe van, hogy megtörténhetett.)
Mefi
2008. július 14. — 22:32:54
[re=51129]dom[/re]: és itt jön a képbe az, hogy akkor a kisebbségnek egy évben egyszer nézzük már el, hogy kiengedi magából a gőzt. Vagy nem?
Balázs
2008. július 14. — 22:33:13
[re=51129]dom[/re]: Spártában például a fogyatékosokat ledobálták a szikláról. Elevenítsük fel ezt az ősi hagyományt, a többség érdekében. Kezdjük mondjuk veled.
dom
2008. július 15. — 02:55:21
[re=51132]Balázs[/re]: Azt hiszem, sosem támadtam személyedet, de te már többször is lekurvaanyáztál, egyéb megjegyzéseket tettél. Ennek én a közelében sem jártam, tessék szépen leállni, mert ez már kibaszott idegesítő.
[re=51131]Mefi[/re]: Így éjjel háromkor már annyira nincs bennem életkedv ehhez 😀
axaard
2008. július 15. — 07:48:28
[re=51131]Mefi[/re]: Akkor engedjük meg a cigányságnak, hogy az év egy napján kiválaszthasson egy utcát Pesten, azon végigraboljon/végigkéseljen mindenkit, aki arra jár.
[re=51130]Balázs[/re]: Igazad van, a bírósági ítéletet nem ismerem teljes egészében…
Mefi
2008. július 15. — 10:29:32
[re=51138]axaard[/re]: szerintem ez viszont tényleg túlzó példa, mert ha nincs ellentüntetés, a felvonuló melegek az ízlésen kívül semminek nem ártanak, egy Andrássy utat végig törő-zúzó cigánycsapat ellenben kicsit komolyabb probléma.
Balázs
2008. július 15. — 10:48:51
[re=51135]dom[/re]: azokkal, amiket írtál, engem is támadtál, nem is egy szempontból. Egyébként legyél büszke magadra, akármiért nem anyázok be.
axaard
2008. július 15. — 11:18:18
[re=51141]Mefi[/re]: a “a kisebbségnek egy évben egyszer nézzük már el, hogy kiengedi magából a gőzt” elv alapján semmigond nem lenne vele.
De akkor mondok mást: animal-sex. Kicsit extrémebb, mint a homoszexualitás, de kisebbség ugyancsak… Mit szólnál hozzá, ha évente egyszer ők vonulnának fel ilyen stílusban?
Nem azzal van a baj, hogy felvonulnak, hanem a stílussal.
Balázs
2008. július 15. — 11:25:37
[re=51147]axaard[/re]: tudod, a homoszexualitás, illetve az animálszex és a pedofília között óriási különbség van. A homoszexualitás ugyanis mindkét (vagy grupi esetében ugye több (-: ) fél beleegyezésén alapul, az utóbbi kettő viszont nemi erőszak. Legyetek már oly szívesek nem egy kalap alá venni ezeket.
axaard
2008. július 15. — 12:14:20
[re=51150]Balázs[/re]: “Kicsit extrémebb, mint a homoszexualitás, de kisebbség ugyancsak” mondatomat épp ezért iktattam közbe, és senkit nem akartam megsérteni vele. Ha mégis, bocs.
De mivel semmilyen hasonlattal nem tudjuk a homoszexualitást kifejezni, kénytelen-kelletlen kell extrémebb-kevésbé extrém dolgokat hasonlítani…
Balázs
2008. július 15. — 13:17:23
[re=51151]axaard[/re]: jóval extrémebb, mivel bűncselekmény. Miért akarod te ezt mindenáron valamihez hasonlítani? Nem fér bele az ízlésvilágodba, oké, azt leszarom, de ne keverd már össze mindenféle állatkínzással meg egyéb bűncselekményekkel, mert éppen olyan szinten van köze hozzájuk, mint a te heteroszexualitásodnak.
axaard
2008. július 15. — 16:09:46
[re=51155]Balázs[/re]: Mert te nem értesz egyet a tojásdobálással, én igen. Ezt már kitárgyaltuk, én nem tudok új érvet mondani, és te sem… Ekkor előveszek valamit, ami kicsit is hasonló (kisebbség), és megkérdezem: ha csinálnának valami ehez hasonlót, sokadszorra, tudván, hogy meg lesznek dobálva tojással, és másegyébbel, megdobálnád-e őket…
Balázs
2008. július 15. — 16:16:28
[re=51159]axaard[/re]: vedd elő inkább a kékszeműeket. Az általad említett kisebbségekben kb. ugyanannyi a közös dolog, bár olybá tűnik, magyarázhatom ezt neked évekig, sem fogod megérteni. Buta vagy, és az is akarsz maradni, ám legyen, csak hatalom ne kerüljön a közeledbe se.
axaard
2008. július 15. — 18:59:52
[re=51160]Balázs[/re]: Ezt ugyanígy elmondhatnám én is rólad. Csak miközben én megértem, hogy neked más a véleményed (közben próbálok érvelni a sajátom mellett), addig te egy idő után elküldöd az anyjába az embert…
De örüljél, buta vagyok, beismerem… Mégpedig teljes mértékben azért, mert nem tetszik az, amit a buzik évente egyszer művelnek, és egyetértek azzal, hogy dobálják meg őket tojással…
suexID
2008. július 16. — 00:26:47
Vicces, hogy napokig tudtok ezen pörögni. Szerintem az egész felvonulás és ellentüntetésben nem volt annyi munka, mint amennyit ti belefektettek itt abba, hogy egymásnak szólogassatok! 😀
EmceeMike
2008. július 16. — 08:55:41
[re=51168]suexID[/re]: hehe 😀
axaard
2008. július 16. — 12:11:32
[re=51168]suexID[/re]: abbahagytuk…
Mefi
2008. július 16. — 12:41:08
[re=51168]suexID[/re]: egészséges vitakultúra, nincs ezzel semmi baj, jobb mintha tojást dobálnának. 🙂
axaard
2008. július 16. — 13:54:54
[re=51175]Mefi[/re]: csak azért, mert a neten nem lehet… 😛
EmceeMike
2008. július 16. — 17:03:01
[re=51175]Mefi[/re]: persze te örülsz a 108 kommentnek 😀
Mefi
2008. július 16. — 17:42:20
[re=51182]EmceeMike[/re]: nekem nem örömöm, hogy plusz x kilobájttal növekedett az adatbázis, és biztonsági mentésnél csak több macera. 🙂
Balázs
2008. július 16. — 20:24:36
[re=51185]Mefi[/re]: de azért fogadjunk, hogy ráverted legalább egyszer. [-;
Mefi
2008. július 16. — 20:26:30
[re=51197]Balázs[/re]: kétszer meg egyszer műpuncival. :$
Balázs
2008. július 16. — 21:50:43
ejnye (-:
Mefi
2008. július 17. — 00:21:02
[re=51199]Balázs[/re]: hát na.
EmceeMike
2008. július 17. — 00:29:14
[re=51197]Balázs[/re]: ott a pont 😛
tiny
2008. július 17. — 08:54:59
Axardnak igaza van, ő érvel, Balázs nem tud vitatkozni. Ennyi.
(következtetés: nagyra van, hogy milyen művelt, mindig hangoztatja is, csak lehet, hogy mellé primitív)
Balázs
2008. július 17. — 12:53:50
[re=51212]tiny[/re]: te már csak tudod, cukifiú (anyák napja s miegymás, ugye).
tiny
2008. július 17. — 13:13:33
[re=51226]Balázs[/re]: Látod az is egy olyan dolog volt, ahol nem fogadtátok el, hogy más a véleményem :D. Amúgy ha már itt tartunk neked meg a kovácsisten neve nem megy mindig …
De nem akarok vitatkozni, többet nem írok 😉
axaard
2008. július 17. — 21:18:45
[re=51212]tiny[/re]: Köszönöm!
Balázs műveltségét azért így nem vonnám kérdőre, legyen elég az, hogy más a véleményünk, és vitakultúránk 😛