Gondolom Magyarországon én vagyok az egyetlen, akit egyáltalán nem hat meg, hogy négy (és még ki tudja mennyi) keménydrogos vesztette életét a nemrégiben beszerzett szar minőségű, vagy éppenséggel túl tiszta anyagtól. Az igazság az, hogy aki füves cigit szív, vagy vízipipázik valami akármi hasonló könnyű dolgot csinál, társaságban, buli előtt, azzal semmi problémám nincsen; rengeteg ismerősöm tesz így, biztosan jó dolog, nevetnek az élet dolgain, aztán kész.
Ez viszont heroin, ami kicsit más tészta. Ebből nem ötezer, hanem ötvenezer egy adag (nem tudom mennyi egy adag pontosan), ezt nem csak elszívja az ember, aztán megy tovább az élet, hanem injekciós tűvel adagolja be magának, aztán dülöngél mint a krumplis zsák.
Az ilyen megérdemli, hogy meghaljon, sokat nem veszt vele az emberiség.
Tudom, gonosz vagyok, meg tudom, ki vagyok én, hogy ilyen dolgokat merek egyáltalán gondolni, de hát ez van. Aki már eljut arra a szintre, és leszokni sem tud, azért valószínűleg tényleg nem kár.
Gonosz vagyok, jaj.
krys
2008. augusztus 05. — 09:20:21
Én életemben egyszer ettem “varázs sütit” és nem igazán hatott meg a dolog. Sőt inkább idegesítő volt, hogy nem tellik az idő. Szóval nálam ott zárult ez a pályafutás, nem mintha a többi formálya érdekelt volna 🙂 Itt is legalább a csokis süti finom volt.
Egyébként a drog probléma elég nagy gáz manapság. Mikor az alsó tagozatosok cigiznek, isznak, stb.
Egy dolgot csinálnék. Beballagnék a sulikba a hónom alatt egy aranyos kis filmes csomaggal. 13 (Thirteen), Zűrös kölykök (Kidulhood) és a Rekviem egy álomért (Requiem for a dream).
Ennyi. Aki ezek után a filmek után is droghoz nyúl és elbassza az életét az valóban megérdemli.
krys
2008. augusztus 05. — 09:24:20
Elírtam yay! Kidulthood a cím.
kukac7
2008. augusztus 05. — 09:43:22
ha mar drogozol, akkor csak kemenyen.
Sony500
2008. augusztus 05. — 09:51:57
Túl sok Maffiózókat nézel, Mefi. 🙂
Mondjuk én a vízipipát, cigit, pipát, szivart sem venném egy kalap alá a füves cigivel, heroinnal, hasissal, elesdével, mivel nem olyan durva “szerek” (nem hallucinogének többek között), és “beszámítható” marad a “user” gyakori használat mellett is.
EmceeMike
2008. augusztus 05. — 09:59:47
[re=52164]Sony500[/re]: egyetértek. bár ezen sokáig lehetne vitatkozni, mert az alkohol meg a dohány is egyfajta “drog” csak épp nem hivják annak.
EmceeMike
2008. augusztus 05. — 10:01:27
Ja és szerintem is megérdemlik a hernyósok. Tisztában vannak vele,hogy milyen veszélyekkel jár a szenvedélyük ,mégis csinálják.
Mainframe
2008. augusztus 05. — 10:01:48
Nagyrészt egyetértek, csak annyiban vagyok kénytelen vitatkozni, hogy akik meghalnak a szar cucctól, azok nem feltétlenül 10 éve vegetáló feketeöves heroinisták, _lehet_ hogy ez volt életük első adagja, amibe _lehet_ hogy csak a társaság dumálta bele őket, stb. Érted, nem biztos hogy egyenesen a felvilágosítófilmek sápadt, beesett szemű zombijairól beszélünk, hanem olyanokról, akikben még simán lehetett erő a leszokáshoz.
De mondom: nagyrészt egyetértek, a kemény drog (és a legtöbb könnyű is, egyébként, bár mérték kérdése) rossz.
Hozzáteszem, olyan korban (és/vagy mértékben) ahogy sokan elkezdik, a dohány meg a pia is épp olyan rossz.
EmceeMike
2008. augusztus 05. — 10:08:20
[re=52167]Mainframe[/re]: A hirek szerint 30 éves körüliek voltak azok akik meghaltak, és valószinűleg nem most próbálták ki a szert, hanem hard userek voltak. Ha 20 év körüli fiatalok lettek volna akkor igaz lenne amit irtál.
Kokan
2008. augusztus 05. — 10:11:20
[re=52167]Mainframe[/re]:
Abban igazad van, hogy nem feltétlenül “10 éve vegetáló feketeöves heroinisták”, viszont szerintem elégé felkapott dolog, hogy mindenkit felvilágosítsanak ilyen dolgokról. Szóval tudja nagyjából, hogy mit vesz be… Nem vagyok egy szent ember sőt…, de soha az életben senki nem tudott rávenni, hogy szívjak el egy szál cigit, mert nem akartam. Ezekről nem leszokni kéne, hanem nem rászokni
EmceeMike
2008. augusztus 05. — 10:17:20
Elkapták a dilert.
Mebarak
2008. augusztus 05. — 10:31:53
Hát megmondom őszintén én sem tudom sajnálni ezeket az embereket… Tudják mit csinálnak, azt is, hogy milyen következménye lehet – Hát nekik most épp ez lett! Azért remélem van valaki aki tanul belőle. Soha nem próbáltam ilyesmit – és nem is fogok! Személy szerint ellene vagyok!
Vale
2008. augusztus 05. — 10:33:00
Nem tudom, mi a poén ezekben. Biztos nagyon jó érzés, ha valaki totál szétcsúszik a fűtől, ilyet már láttam. Nekem ez nem kell. Ha már nagyon tudatmódosítóra vágyik valaki, igyon meg egy feles abszintot (ott a jókedv) meg szívjon el egy erős cigit (ott a szédülés), és kész. Abba talán nem hal még bele. Mert hiába mondják, hogy a fű az nem drog, meg nem okoz függőséget, meg nem káros etc etc. Attól még illegális (nyilván nem ok nélkül), és mellesleg a többi tinicsodához képest drága.
dom
2008. augusztus 05. — 10:33:05
Füves cigi is szánalmas. Vízipipa meg akkor oké, ha sima aromával szívják, nem fűvel.
Sony500
2008. augusztus 05. — 10:37:36
[re=52165]EmceeMike[/re]: Így van, nem mindegy, hogy kábítószer vagy drog.
[re=52173]dom[/re]: Na ez a másik, először nem értettem, hogy Mefi miért említi egy mondatban a fűvel, amikor a pipából inkább melaszos gyümölcsragacsot szoktak szívni. Aztán beugrott, hogy hoppá, bizonyos ázsiai országokban mégsem…
erenon
2008. augusztus 05. — 10:43:53
a fű is lelki függőséget okoz, a fű is káros (közvetetten), és a fű a keményebb drogok előszobája.
Az pedig elég érdekes, hogyha valaki gyilkos szert árul, azonnal elkapják. És ha csak kicsit gyilkos? Akkor már hagyjuk futni? Ehh.
Ha tehetném, nem a boltot büntetném meg, ami kiszolgál 18 év alattiakat, hanem azt a 18 év alattit, aki alkoholt/cigarettát visz a pénztárba.
Ezentúl közterületen simán büntetni kéne 0-24h a 18 év alatti dohányzást is.
wing
2008. augusztus 05. — 10:44:08
nekem volt dolgom hasissal meg fűvel, utóbbival többször is. Nem vagyok függő,
napiévi 4-5 cigi, ha elmegy max. viszont a 4 darab keménydrogost nem sajnálom, csupán azt, hogy nem több halt meg 🙁persze ettől függetlenül mefi gonosz vagy.
wing
2008. augusztus 05. — 10:46:49
[re=52175]erenon[/re]: “a fű is lelki függőséget okoz, a fű is káros (közvetetten), és a fű a keményebb drogok előszobája. ” először azt hittem, hogy ironizálsz, mert szó szerint ez van valami szórólapon 😀
nekem a barátaim 75%-a kipróbált már füvet, és 0%-a lett tőle lelki sérült, függő vagy keményebb drogász :] egyik cimbim nagyban dílerkedett is, naponta többször tolta a füves cigit, aztán elfogyott a pénze is abbahagyta. most már ő is ugyanolyan egyszerű alkoholista mint te vagy én.
hakkni
2008. augusztus 05. — 11:01:08
[re=52175]erenon[/re]: Na, gondoljuk ezt már meg jobban.
Én a kövér embereket kötelezném hogy fogyjanak le, egy erre kijelőlt táborban valahol a Viharsarokban.
Érzed a gondokat ugye?
wing
2008. augusztus 05. — 11:04:10
[re=52178]hakkni[/re]: OFF. idén már másodjára olvasom tőled, hogy Viharsarok.
erenon
2008. augusztus 05. — 11:29:49
[re=52178]hakkni[/re]: nyitott vagyok a vitára. Ha megmondod, mit gondoljak át jobban, átgondolom.
wing
2008. augusztus 05. — 11:41:10
[re=52180]erenon[/re]: ja, lásd mekkora hatással járt a szesztilalom az usában. végülis nem virágzott fel a maffia és a szervezett bűnözés, á, nem. mindeközben John meg Deere ott itta az etilt a pajta mögött.
erenon
2008. augusztus 05. — 11:47:14
[re=52181]wing[/re]: nem a felnőtteket fosztanám meg a káros élvezetektől, hanem a fiatalkorú dohányzást/részegeskedést fognám vissza.
Szerinted jó, hogy egy átlagos általános iskola tanulóinak nagyrésze dohányzik? Alig bírják ki, hogy kirohanhassanak a nagyszünetbe szívni.
Nem tudom, hogy egy szigorítás mit oldana meg, ugyanúgy dohányoznának, stikiben, még ennél is nagyobb divat lenne, ennél is drágábban jutnának hozzá illegális forrásból -viselve annak minden következményét…
vagy megrettennének a durva büntetéstől? ki tudja, mivel az elvert pénz a szüleiké, talán nem.
Levee
2008. augusztus 05. — 12:04:14
Szerintem a fű ugyanígy nincsen rendben, de hát ez van. A füves tinédzsernek csak egy taslit kennék le és leküldeném kapálni a kertet (ott szívja a füvet, ha akarja), de aki árulja… na azt viszont rendesen orrba is verném, aztán bedutyiznám, de legalább jó hosszú közmunkára ítélném valamelyik autópálya mellett, hogy gondolkozzon.
Túl szigorú vagyok? Szerintem itt az élő példája annak, hogy vannak, akik átesnek a ló túloldalára is, aztán csodálkoznak, ha megdöglenek. Mert az ilyen nem is halál, ez egyszerűen kipusztítja a szervezetedet.
wing
2008. augusztus 05. — 12:13:04
[re=52182]erenon[/re]: ne beszélj úgy erről a dologról, mintha újkeletű probléma lenne, ami sírba visz egy generációt. nem tudom, hány éves vagy, de az én apám, a nagyapám meg mindenki az ő generációjukból már 10-12 évesen dohányzott, és mégse halt ki a haza. manapság kezd ez visszaszorulni fiatalkori dohányzás, egyre kevésbé “divatos” dolog ez az egész, hála annak, hogy jó drága lett, meg egyszerűen már tényleg nem olyan trendi.
[re=52184]Levee[/re]: “A füves tinédzsernek csak egy taslit kennék le…” visszakapnád. amúgy aki keménydroghoz nyúl, az azért teszi, mert olyan elkeseredett már, mint a szar, és nem azért, mer elszívott egy füves cigit.
erenon
2008. augusztus 05. — 12:17:56
[re=52185]wing[/re]: sajnos nem tudom dokumentummal alátámasztani, de tudomásom szerint benne vagyunk a világ legnagyobb arányban dohányzó országainak top 3-ában.
Nem tudom, hogy szorul-e vissza a dohányzás, de én pont az ellenkezőjét érzem.
A haza pedig nem halt ki, de “kihalóban van” (demográfiai csökkenés)
slam
2008. augusztus 05. — 12:23:30
A Mosolygó kék szemek című filmet látta valaki?
Levee
2008. augusztus 05. — 12:24:53
[re=52185]wing[/re]: Nem kapnám vissza. 198 centi vagyok, kurvára nem merne visszaütni, ha a gyerekem volna, akkor meg valószínűleg összeszarná magát. Meg kell nevelni és kész, nem hiszek a liberális “majd megoldódik” szemléletben.
És igen, tudom. Ismerek olyat, akinek a gyereke meghalt a heroin miatt. Tinédzser volt, szartak rá otthon a szülők, rossz társaságba keveredett, elszökött otthonról, narkózott, aztán egyszer csak megtalálták valahol kihűlve. Na ennek aztán sok értelme volt, csak azért mert a szülő figyelmetlen és felelőtlen volt…
hakkni
2008. augusztus 05. — 12:30:05
[re=52180]erenon[/re]: Arra próbáltam rávilágítani, hogy bár káros, és persze tudjuk hogy rossz, nem tilthatjuk be.
Én például szeretném megtartani a jogot, hogy dohányozzak. Csak mert ebben a korszakban elterjedt hogy a 18-12 év közötti korosztály agyilag 6 évessel egyenlő, még szeretném a jogaikat védeni.
Az én példámra visszatérve, akkor vessünk be keményebb eszközöket az elhízás ellen. Mondjuk fizessenek a dagadt lányok dupla annyit a vonaton, mert két esetleg három helyet foglalnak. Felháborítana?
Érted a gondom? Az hogy dohányzik a gyerek, elhízik a gyerek szabad választás. Senki nem kötelezi, az egyetlen amin ESETLEG gondolkodni lehetne, hogy kórházakban fizessenek-e többet.
Cigi, illetve az alkohol adójábol nagyon jól keres az állam, így náluk is szájhuzással járna egy ilyen szintű hadjárat.
TúRó
2008. augusztus 05. — 12:32:09
Nehéz kérdések ezek. Én is próbáltam már a füvet, többször is:) Jópofa dolog, érdekes tapasztalat, jó időtöltés, viszont egyáltalán nem hiányzik amikor éppen nincsen, el tudok képzelni fű nélkül bulit, sőt. Csak azokat teszi lelki függővé (legalábbis szerintem), akik csak ebben látnak szórakozást, kiutat a problémákból vagy követendő példát. Tehát: mindenki csak ésszel 🙂
wing
2008. augusztus 05. — 12:43:49
[re=52188]Levee[/re]: léteznek 199 centis emberek is. Állítólag persze. Én se hiszek a liberális dolgokban, félre ne értsd. De most mit akarsz? Járjon egy pofozóbrigád, akik minden gyereket felpofoznak, akiknél füvet látnak? A jelenleg hatályos törvények szerint megbüntetik azt, aki füvezik, vagy árulja. Ennyi, kész. De ha most odajöttél volna hozzánk a Ság-hegyre múltkor, hogy most pofon váglak titeket, ti aljas gonosztevő 20 évesek, mert elszívtatok egy teljes füves cigit (és egyébként teljesen normális fiatalok vagyunk, akik nem züllenek, tanulnak és van felelősségérzetük), akkor előbb kinevetünk, utána kicsaltunk volna egy erdőbe, baltával feldarabolunk és elásunk. Mint ahogy minden rendes drogfüggő csinálná.
Levee
2008. augusztus 05. — 12:50:04
[re=52191]wing[/re]: Félreérted. Nem téged vágnálak pofán, hanem a gyerekemet, ha elkezdene drogozni. Felőlem szívhatod, magaddal tolsz ki.
wing
2008. augusztus 05. — 12:51:33
[re=52192]Levee[/re]: a sajátomat lehet én is pofánvágnám, bár inkább leülnék vele, és megdumálnám, hogy ez hogy volt az én koromban. mondjuk ha van annyira balfasz, hogy lebukjon, akkor én toszom le a tajgetoszról a kis fattyút.
maniakus
2008. augusztus 05. — 12:55:34
Az összes drogost fejbe kéne lőni.
wing
2008. augusztus 05. — 13:05:03
[re=52194]maniakus[/re]: igyvan. utana johetnek az m betus nikkel rendelkezok.
Trimo
2008. augusztus 05. — 13:05:05
[re=52189]hakkni[/re]: És mond, az hogy más el van hízva károsítja az én egészségemet?
TúRó
2008. augusztus 05. — 13:12:32
[re=52194]maniakus[/re]: Eeeeeezaaaaaaz, végre egy egészséges szemlélet (y)
maniakus
2008. augusztus 05. — 13:13:23
[re=52195]wing[/re]: Van az ismeretségi körömben egy lány. Nem csak iszik, hanem drogozik is. Füvezik. Látnád, amikor nyitott szájjal és semmibe révedő tekintettel ül egy padon, és látszik rajta, hogy évek múlva nem gondol már semmire, akkor elgondolkoznál te is, hogy milyen jó ez a hatalmas liberális felfogás.
wing
2008. augusztus 05. — 13:20:10
[re=52198]maniakus[/re]: és szerinted ami nem fejlövéssel végződik, az már liberális?
borsmenta
2008. augusztus 05. — 13:20:30
szar az élet
wing
2008. augusztus 05. — 13:22:12
[re=52200]borsmenta[/re]: drogozz 😀
maniakus
2008. augusztus 05. — 13:24:08
[re=52199]wing[/re]: Ezt nem tudom miből szűrted le, de gratulálok hozzá, mivel ilyen interpretációra nekem nem jutott eszembe.
Nekem igazából azzal van bajom, hogy tönkremennek belé emberek, és nyálcsorgató szerencsétlenként élik le hátralévő és immár hasztalan életüket, a drog miatt. Mielőtt még félreértesz, az alkoholistákat is elítélem és rühellem őket.
Helyesbítek, nem kell az összes drogost fejbe lőni. Csak azokat, akik küzdenek azért, hogy ez legális is legyen, miközben sorra tiltják be a dohányzást.
mcbuddha
2008. augusztus 05. — 13:26:13
Tiltsuk be az ongyilkossagot is, mert egy csomoan belehaltak!
wing
2008. augusztus 05. — 13:27:48
[re=52203]maniakus[/re]: így már mindjárt más. ezzel egyébként teljesen egyetértek, bár a fejlövést egy kendermag egyesület esetében például hibás ötletnek tartom, amikor vannak sokkal fájdalmasabb kivégzési módszerek is.
maniakus
2008. augusztus 05. — 13:30:12
[re=52205]wing[/re]: 🙂 Örülök, hogy sikerült megértenünk egymást, csak hirtelen a munkából hazaesve, felelőtlenül hülyeséget írtam, de ez van.
Csak annyi, hogy vigyázz magadra, mert tényleg szarrá tud baszni életeket.
wing
2008. augusztus 05. — 13:42:37
[re=52206]maniakus[/re]: mindig jóleső érzéssel tölt el, ha valakivel megegyezek arról, hogy kiket kéne kivégezni 🙂
gergő
2008. augusztus 05. — 14:04:30
[re=52194]maniakus[/re]: támogatom.
fogtunder
2008. augusztus 05. — 14:27:52
fú, emberek, mi van itt.
első sorban, rohadtul nem hat meg, hogy 4 herkás beadta magának az aranylövést, akinek ennyire nincsen önkontrollja, az megérdemli.
én speciel kipróbáltam már néhány tudatmódosító szert, és nem azért, mert rábeszéltek, meg mert buli volt, és kellett valami, vagy divatos, nem. hanem azért, mert egy-egy ilyen élmény azért nem kicsit tudja gazdagítani a világképedet. kólához, heroinhoz, egyéb dopamin szinteket durván befolyásoló cuccokat, meg a szintetikus szarokat kerültem világéletemben.
nem akarom elbagatellizálni a helyzetet, tényleg el lehet csúszni akár a fűvel is úgy, hogy tulajdonképpen már szarul érzi magát az ember nélküle, láttam már rá példát, nem szép. de tapasztalataim szerint nem általános a mániákus által leírt réved a semmibe kép, ez inkább az extrém verzió, az előszoba-drog effekt meg a ’90-es évek iskoláknál drogot osztogatós urban legend szintjén áll. biztos volt ilyen is, de azért kicsit túlzás volt egy egész szülőnemzedékre a frászt hozni és tévképzeteket ültetni a fejükbe.
a lényeg, hogy ésszel kell élni az életedet, mert ha hülye vagy, úgyis találsz valamit, amivel szétkúrhatod magad, még illegális cuccokhoz se kell nyúlni, az alkoholfüggőség is elég durva tud lenni, gondolom mindenki járt már pesti aluljárókban.
az illegalitás meg egy elég kényes téma, amivel kapcsolatban (majdnem) mindenkinek van egy durván szélsőséges véleménye, megy a propaganda durván és már rég nem tudni, kinek van igaza, ha van egyáltalán valakinek.
többnyire azonban el lehet mondani, hogy az európai kultúrákból származtatott országok többnyire az USA politikája után mennek, ami sokszor a legjobb esetben is kikezdhető érvekkel dolgozik.
és ott van az örök ellenpélda, Svájc, ahol sikerült megoldani egy komoly heroinfüggőségi problémát az utóbbi évtizedekben, sőt, nem büntetik a fű használatát és még sincs szociális és gazdasági káosz. nem mondom, hogy minden sarkon legyen egy dealer, de azt sem hiszem, hogy a spanglizók és a heroinisták jogi szempontból való egy kalap alá vétele bárhova is vezet, pláne miközben tele az ország alkoholistával.
hakkni
2008. augusztus 05. — 16:12:45
[re=52196]Trimo[/re]: A vizuális fájdalmakon kívül hirtelen semmi nem jut eszembe.
De a magyarországon ez már falsch érv. A legtöbb kocsmában -ha nem a legalja- már van elkülönítés, esetleg tiltva van a dohányzás. Jó nem mindenhol, de sokkal jobb a helyzet mint egy tíz éve mikor nem lehet kocsmát találni cigifüst nélkül.
snyz
2008. augusztus 05. — 17:30:05
Magyarországon mindenki drogos és/vagy lelkibeteg. Nyílván magamat is beleszámoltam. 🙂
Anyagilag a csőd szélén állsz? Nem tudod fizetni a részleteket? Elhagyott az asszony? Van megoldás! Nyúlj bátran az alkoholhoz!
Sok a meló? Kikészít a munkahelyi stressz? A gyerekért kell rohannod az óvodába? Már megint elment az a kur*a metró? Nyugi, a cigaretta ellazít!
Túl sokat várnak tőled? Elég intelligens vagy ahhoz, hogy felismerd az élet kilátástalanságát? Mosolyogj többet marihuánával!
Egy hét suli, egy hét gyakszi? Ki bírná ezt ki egy kis péntek-szombat esti pörgés nélkül a diszkóban? Kiváló szintetikus drogokkal még a csajok is élénkebben buknak rád!
Mindannyian tudjuk, hogy az élet szar. A herointól sem lesz jobb, de legalább biztos vagy benne, hogy nincs más választásod!
A fentiek túl snasszak neked? Számos lehetőség vár a felsoroltakon kívül is.
Nem nézem le egyiküket sem, és igazából nem is sajnálom. Nekik jó így, nekik jobb így. Tudom. Ezek vagyunk mi, emberek. 🙂
Trimo
2008. augusztus 05. — 17:35:06
[re=52212]hakkni[/re]: Nem a kocsmáról beszélek, mivel korom által nem látogatom gyakran, hanem ott a vonat, tiltva van a dohányzás, kalauz még sem szól rá arra aki cigizik.
Vagy csak egyszerűen a vonat megállóban is állandóan cigiznek. Az ilyen helyeken kéne tiltani, és büntetni.
hakkni
2008. augusztus 05. — 18:00:46
[re=52216]Trimo[/re]: Ez viszont az emberek mentalitásától függ. Én vas megyében lakom, Gysev vonalakon utazok. Cigizni maximum a vécében láttam vonaton embereket, állomáson is csak odakinnt. Persze ezzel nem fair érvelni. Mellesleg a vonatokon tilos a dohányzás, erre már dohányzó kocsi sincs.
Mefi
2008. augusztus 05. — 18:14:52
Na, jó sok komment lett itt.
Egyébként tényleg van jópár ismerősöm, akik néha összejönnek egy panellakásban, elszívják a füves cigit, aztán vigyorognak, megnézek egy filmet, és hazamennek. Nem is akarnak, nem is fognak akarni többet, sőt, egy idő után ezt is abbahagyják majd.
Én semmit nem próbáltam még, nem is fogok. Egyszerűen nincs rá szükségem.
A cigarettának azért nem látom értelmét, mert azon kívül hogy drága, tönkrevágja a szervezetet, még hatástalan is. Mert a füves ciginek legalább van hatása, az alkoholnak szintén.
Viszont az tény, hogy a drog tud bajt okozni, ezzel sajnos van személyes tapasztalatom is.
ZsuKov
2008. augusztus 05. — 18:23:45
kettősmérce, trallala, trallala.
borsmenta
2008. augusztus 05. — 18:26:53
de amúgy ki mondja még 2008-ban ‘füves ciginek’?
ZsuKov
2008. augusztus 05. — 18:28:25
[re=52221]borsmenta[/re]: az aki még sosem próbálta :]
hakkni
2008. augusztus 05. — 18:34:28
A cigaretta élénkít kérlek, ahogy a kávé is, valamint segít a koncentrációban.
Személyem szerint pedig néha nyugtat is, bár ritkán dohányzom.
Mellesleg Hatalmat és kommenteket Zsukovnak!
human
2008. augusztus 05. — 18:47:05
“Ismerek olyat, akinek a gyereke meghalt a heroin miatt. Tinédzser volt, szartak rá otthon a szülők”
Én itt nem látom, hogy a heroin miatt halt volna meg.
Aurus
2008. augusztus 05. — 18:49:20
[re=52221]borsmenta[/re]: Kérlek oszd meg velünk a megfelelő kifejezést.
Mefi
2008. augusztus 05. — 18:52:03
[re=52221]borsmenta[/re]: te biztosan tudsz rá valami sokkal jobb kifejezést, ami jobban illik rá, bocsánatot kérek, hogy én ilyen pórias megfogalmazással álltam a nagyközönség elé, és hogy nem mozgok otthonosan a marihuána megnevezései között.
[re=52224]hakkni[/re]: rám sem a kávé, sem a cigaretta, sem pedig az energiaitalok nem hatnak. Sőt, ha lehet még csak nyomottabb vagyok tőle. 🙂 Zsuki (és minden más hozzászóló) kommentje pedig akkor jelenik meg, ha nem idióta nyünnyügésből áll.
[re=52226]Aurus[/re]: biztosan “zöld” vagy “zsé” esetleg “emm” vagy “vicces cigi”. De majd borsmenta szakértőúr felvilágosít bennünket.
ZsuKov
2008. augusztus 05. — 18:56:19
buddha, füst, szmók, zözi :]
Mefi
2008. augusztus 05. — 18:58:11
[re=52229]ZsuKov[/re]: ez olyan mint hogy lapcsányka vagy krumplis prósza vagy tócsni. 🙂
ZsuKov
2008. augusztus 05. — 18:59:54
vagy mint az empiriokriticizmus, kérlek!
hakkni
2008. augusztus 05. — 20:32:54
[re=52228]Mefi[/re]: Oké, de akkor ne egy hérosz legyen már a példa!
Levente
2008. augusztus 07. — 16:00:05
[re=52232]Mefi[/re]: vagy tócsi vagy macok 🙂