Nem sikerült megmenteni a három hete Makón felgyújtott 18 éves lány, Pénzes Henrietta életét. A magyarcsanádi lányt július 20-án hajnalban erőszakolták meg, és gyújtották fel Makó külterületén.
(via)
Nagyon sajnálom, hogy így történt, mert úgy érzem, Pénzes Henrietta nem érdemelte meg ezt. A szülei, rokonai és ismerősei biztos azt kérdezik magukban, hogy miért pont Ő?
– és úgy érzem, jogosan kérdezik. Meghalt egy 18 éves lány, akinek csak most kezdődött volna az élet. Nem tudjuk milyen lány volt, talán jó, talán rossz. De egy biztos: nem érdemelte meg, hogy ilyen kegyetlenül, megalázva és kiszolgáltatva hunyjon ki életének utolsó lángja is.
Egyik barátommal azon beszélgettünk, hogy mi kéne ide: Kalasnyikov, PPSh41, vagy MG42. Nem tudom, melyikünknek volt igaza, de egyet tudok: ez az ország semmire nem fogja vinni, ha a kisebbségi zűrzavart nem rendezik. Valahogy. Akárhogy.
Halkan megjegyezném, hogy az MSN-nevem mellé most sem fogok X-et tenni, mint ahogyan nem tettem ezt korábban sem. Hiába kerestek föl (eddig már többen megtették), a véleményem változatlan. Egy szaros kis X-től nem lesz jobb senkinek.
Tetszett a bejegyzés?
Megköszönöm, ha nyomsz rá egy like-ot vagy megosztod másokkal:
eF`k3_
2006. augusztus 10. — 23:20:47
szomoru, es sajnos nem ez volt az utolso eset. az msn-es x, pedig nc, egyetertek.
sticky
2006. augusztus 10. — 23:24:18
szegény. 🙁 sajnálom nagyon :'( nagyon nem érdemelte ezt meg.
az ilyeneknek kellene visszahozni az akasztófát vagy a villamosszéket. nem érdemlik meg hogy éljenek…
hermijoni
2006. augusztus 10. — 23:26:40
megkövezni! vagy csak adják az apakezére azt aki tette, majd az elintézi… borzalmas hogy az emberek milyen kegyetlenek 🙁
maniakus
2006. augusztus 10. — 23:27:35
cigány gyújtotta fel, kérlek ne emlegessétek őket egy lapon az emberiséggel, köszönöm.
Landee
2006. augusztus 10. — 23:28:41
Aki ilyen kegyetlen módon bánik embertársaival hallálbüntetést érdemel. Van benne vmi, hogy ha életfogytiglant kap, akkor jobban bűnhődik, de akkor tényleges életfogyt-ot kellene kiszabni rá, hogy soha az életben ne jöhessen ki. Viszont ez sok pénzbe kerül és ha azt vesszük, hogy ő mit tett, akkor nem érdemli meg, hogy tovább éljen …
Mao
2006. augusztus 10. — 23:35:59
és már megint azért, mert cigány az elkövető. meg mi az hogy ő nem érdemelte meg? ilyet ki érdemel meg?! nincs olyan emberi bűn, komolyan.. meg Mefi akkor te se vagy jobb nála, hogy ha lelőnéd az illetőt.
mellesleg remek. börtönbe kerül, és fizethetjük, mi, rendes magyar adófizetők az ő ottani ellátását. hát fákjú
Lin3`Lord_
2006. augusztus 10. — 23:38:03
az ilyet ki kell dobni a szahara folott
maniakus
2006. augusztus 10. — 23:40:05
mao, én kurva kibaszott élet, hogy öngyújtóval égetném szét a testét a lány szülei helyében. majd meggyógyítanám, és amint meggyógyúlt egy kicsit legalább megtenném újra, és újra.
marton
2006. augusztus 10. — 23:40:55
Az x arra jó, hogy az indító gyerekek verhessék a verhetnivalót, hogy kitaláltak egy új hájpot. Erre semmi szükség, mint ahogyan arra sem (ez persze csak az én véleményem), hogy az ilyen halálesetekről írjanak a blogok (a többi médiumból úgyis csak ez folyik).
Félreértés ne essék, sajnálom a lányt és a hozzátartozóit.
Mefi
2006. augusztus 10. — 23:58:32
Persze, én azért írtam róla, mert véleményem van az esetről, és mert – bár ez lehet nem jött le – iszonyatosan megbotránkoztatott.
lymmz
2006. augusztus 11. — 01:04:51
szerintem jobb, hogy meghalt. milyen elete lett volna ha tuleli? amugy se ertem, hogy miert er ennyit egy emberi elet? szerintem foleg hogy nem maradtunk le egy nagy eszrol, mivel heni varrni tanult. most bolintson ra mindenki, hogy emberseges vagyok.
Mao
2006. augusztus 11. — 01:32:07
lymmz, szerintem ezt te se gondolhatod komolyan..
v1rush
2006. augusztus 11. — 03:27:25
Sajnálom, és szomorú. Az X-es dologgal teljesen egyetértek. Szerintem ígyjobb neki, hogy meghalt, ha túlélte volna, az élete csak szenvedésből és kínból állt volna össze.
DarkEvil
2006. augusztus 11. — 07:27:48
Nekem az a véleményem, hogy jobb így neki, hisz egész hátralévő élete szenvedés és megaláztatás lett volna! De etől függetlenül rettentően sajnálom, mint embert! Ilyen halált senki sem érdemel!
adriankoooo
2006. augusztus 11. — 09:02:44
így így, irjatok, hogy sajnaljatok meg minden, kozbe ugyan ojanok vagytok.
” Kalasnyikov, PPSh41, vagy MG42″ Kerdem én: mi ez? Hol elunk, 18 eves korban aki igy gondolkozik, hat oszinten szolva azzal nem tudom mi lehet. Ha ugyan ilyen eszkozzel vegeznenk az elkovetovel mivel lennenk jobb naluk? Vagy csak azert irtad a postodba, hogy legyen mirol kommentalni az embereknek. Mert van erdekellentet abban, amit irtal. Eloszor sajnalod, hogy meghalt utanna meg mar gepfegyverekkel josz.
#suidroot
2006. augusztus 11. — 09:59:53
[re=15491]adriankoooo[/re]: Egyet kell hogy értsek veled abban, hogy én sem pártolom a brutalitást, attól nem lesz job senkinek. De emellett kicsit déj? vu érzésem is van: (http://mefi.be/muti/1060#12273) LÁL :).
Kétéltű
2006. augusztus 11. — 10:16:12
Jézusom ezt a rohadt szánalmas liberális mentalitást. Teljesen egyetértek mefivel, hogy golyót érdemel ez a kis patkány.
Lymmz: Szerintem szimplán hülye vagy, de lehet hogy bunkó is. Ki tudja.
Adriankoooo, #suidroot: Raboltak már ki titeket cigányok? Fenyegettek már meg késsel? Egyáltalán tudjátok kik azok a cigányok, vagy csak a tévében hallottatok róluk? Ők az egyetlen olyan etnikum Magyarországon, amelyik nem akar kikavarodni a szarból, amelyiknek ha segítettek eddig mindig belemart a segítő kézbe.
Balázs
2006. augusztus 11. — 10:22:02
Mefi, van már olyan lehetőség a blogodban, hogy lezárod az adott bejegyzéshez a kommentelési lehetőséget?
suexID
2006. augusztus 11. — 10:27:23
Én minden nap 1 centit vágnék le az elkövető minden végtagjából. Teáskanállal. Aztán mikor már elfogytak a végtagjai, akkor savat csepegtetnék rá, szépen, lassan.
moikboy
2006. augusztus 11. — 10:30:07
Kétéltű te rohadt rasszista állat, nem ezt vártam tőled.
Én pedig igen is, hogy pártolom a brutalitást. Puskatussal verném annak fasszopónak a fejét (bőrszínre való tekintet nélkül) amíg mozog. Talán még a mentőben is ütném.
Hogy jobb lesz-e ettől bárkinek is? Igen. Pár embernek biztosan jobb lesz a tudat, hogy aki miatt ez a lány hetekig szenvedett, az ugyanolyan kínok között döglött meg.
moikboy
2006. augusztus 11. — 10:32:21
Még azt felejtettem ki, hogy olyan patkányos ketrecet alkalmaznék vele szemben, mint a 101-es szobában. (Orwell: 1984)
#suidroot
2006. augusztus 11. — 10:43:02
[re=15495]Balázs[/re]: miattam nincs rá szükség, én nem kívánom folytatni a vitát. Csak a véleményemet osztottam meg veletek, amihez nem kívánok hozzátenni a továbbiakban semmi mást.
maniakus
2006. augusztus 11. — 10:50:30
[re=15499]#suidroot[/re]:[re=15491]adriankoooo[/re]:szerintem menjetek és tüntessétek ki bazmeg, hogy ilyet tett. nevetségesek vagytok.
kukac7
2006. augusztus 11. — 11:54:12
szerintem jobban jart igy.
gondoljatok el, mi lett volna, ha felgyogyul.
a sok testi serules, nah meg a lelki sebek.
bar annyiban jo lett volna, ha tuleli, hogy esetleg el tudta volna mondani, mi is tortent igazabol vele.
Mefi
2006. augusztus 11. — 11:56:39
[re=15491]adriankoooo[/re]:ne haragudj, de nem értek egyet veled. Én élek ilyen emberek között, én tudom milyen úgy végigsétálni a folyosón, hogy leköphetnek, belémrúghatnak, beszólhatnak, én nekem van görcs a gyomromban, ha olyan helyen sétálok el, ahol kettőnél több roma van. Lehet, hogy ahol te élsz, ott nincs ilyen probléma, de hidd el, ha két hétig élnél ilyen környezetben, te is válogatott módszerekkel akarnád irtani az összeset. Nem arról van itt szó, hogy 18 évesen hülye vagyok, hanem arról, hogy tudom milyenek az ilyen emberek. Apámat majdnem leszúrta az egyik, a másik pedig majdnem kirabolta a kocsmánkat, és megfenyegette a családomat életveszélyesen.
Tudod, nem vagyok rasszista. Amikor Auschwitzben végigsétáltam, kiráhott a hideg. És tudod miért? Mert ártatlan emberek haltak meg. Mint ahogyan Pénzes Henrietta is ártatlan volt, és lényegtelen milyen ember, de a családjának most valószínűleg tönkrement az élete; a szülők egymásra borulva zokognak, a barátok pedig döbbenten konstatálják, hogy nincs többé az az ember, akit szerettek. Ezzel ellentétben a legtöbb ilyen ember (tisztelet a kivételnek, természetesen!) nem ártatlan: lop, csal, hazudik, és mások abbuzálásából él meg, vagy ebben leli örömét.
Nem tudok sajnos egyebet mondani, ha gáz, ha nem gáz, én így láttam ezt 15 évesen is, így látom most, és így fogom látni 30 évesen is. Aki egy ártatlan ember életét kioltja, nem érdemli meg, hogy éljen.
Scream
2006. augusztus 11. — 12:01:00
Borzasztó milyen emberek vannak. Nem ítéletet mondok. De hogy ilyen előfordul, az tűrhetelen… lehet vissza kéne vezetni egy két régi bünetetést a középkorból.
lecko
2006. augusztus 11. — 12:25:57
Ja persze én is sajnálom meg kegyetlen és satöbbi,de azért naponta több százan halnak meg és Őket is lehetne ugyanannyira sajnálni. Mellesleg nemtom melyik barom találta ki ezt a 2 kereszt a neved elé,igazad van,senkin sem segít
tiny
2006. augusztus 11. — 12:58:37
Valamennyire igaza van lymmznek. Ha belegondolunk, hogy naponta hány ember hal meg különböző erőszakos cselekmények során, mindet lehetne sajnálni. Ezt az ügyet felkapta a média, mert különösen kegyetlen.
És hiába csak egy gyanúsított van, hiába cigány, de egyetértek az anyjával. Nem lehetett egyedül az a gyerek. Iszonyat lehet, ahogy érzed a bőröd égett szagát és a szemeden a forróságot.
Én csak a szemhéját gyújtanám föl, aztán a tengerbe vetném, aki ezt tette.
tiny
2006. augusztus 11. — 12:59:57
Jah és az előző volt az 1000. kommentem 🙂
Maat
2006. augusztus 11. — 13:44:05
[re=15485]lymmz[/re]:
ő legalább csinált is volna valamit, nem mint a sok politológushallgató és egyébb “nagy eszek”
suexID
2006. augusztus 11. — 13:55:11
[re=15485]lymmz[/re]: Mondjuk a ruháidat is varrja valaki, nemde?
marton
2006. augusztus 11. — 14:51:54
BTW miért veszitek kézpénznek, hogy az az egy srác követte el az egészet? Honnan tudjátok ennyire biztosan? Én speciel sokkal valószínűbbnek tartom azt, hogy ezt nem egy “ember” csinálta, hanem egy csoport.
(valamint kissé furán hangzik, hogy egy 15 éves fiú ilyen könnyen el tudott bánni egy 18 lánnyal)
Aurus
2006. augusztus 11. — 16:08:31
Nem kell ide kegyetlenség, tarkólövés, vagy akasztófa. Tessék választani.
Ne az állam pénzén éljen tovább.
A rasszista dologról annyit, hogy fehérek közt is van ilyen ember, nem kell félni, de a többi rasszban is.
Aki pedig azt mondja, hogy nem fél a csoportos cigányhordáktól, nos, az hazudik.
Sokáig volt cigó szomszédaink. Remek volt.
suexID
2006. augusztus 11. — 21:16:12
[re=15526]marton[/re]: Na látod, én ezért írtam, hogy az elkövetővel mit tennék. Leszarom, hogy ez egy ember, vagy egy csoport. Dögöljön legalább ekkora fájdalmak közepette!
tiny
2006. augusztus 11. — 23:09:53
[re=15544]suexID[/re]:Mélységesen egyetértek. Tanulja meg, mit okozott.
Romsy
2006. augusztus 12. — 08:43:41
Nem nagyon olvastam el a hozzászólásokat, nem azokra reagálok, hanem a bejegyzésre.
Azt tényleg nem érdemelte meg, hogy felgyújtsák, mert azt senki sem érdemli meg. De azt a részt megérdemelte, hogy legalább nem élte túl, gondolj bele mi lenne ha szerencsétlennek még 50 évet kéne élni gépeken és/vagy össze-vissza varrva mint valami torzszülött. Az szerintem sokkal rosszabb.
Aurus
2006. augusztus 12. — 10:26:50
[re=15553]Romsy[/re]:
Milyen igaz. Szenvedne, testileg-lelkileg, jobb ez így.
moikboy
2006. augusztus 12. — 15:56:55
Nem mintha innen vagy a világon bárki is tudná milyen nem létezni. A halál semminél sem jobb.
Romsy
2006. augusztus 13. — 08:45:00
Ha te sem tudod hogy milyen, akkor miért írod be, hogy semminél sem jobb?
tiny
2006. augusztus 13. — 12:06:54
[re=15568]moikboy[/re]:Mindenki meghal, akkor már előtte csak addig éljünk, ameddig tudunk bolgodok lenni.
zsoltu
2006. augusztus 14. — 12:22:35
egyel?re nincs meg az elkövet?, egyel?re semmit se lehet tudni az esetr?l, de már megy a cigányozás. kúl. mintha ezen múlna, ki zakkan meg. normális ember ilyet se cigány, se magyar, se semmilyen nem csinál. ez – úgy elemi hatodik után – evidens kellene legyen.
az, hogy valaki áldozat lesz, az egy folyamat eredménye. ez a folyamat lehet gyors és lassú, de igen ritka, hogy csak úgy felgyújtsanak valakit. ehhez az áldozat és az elkövet? kevés. kell más is.
aztán meg: ha valaki ilyen súlyosan sérül, akkor az természetes, hogy meghal. az nem természetes, hogy gépekkel életben tartják.
Mao
2006. augusztus 14. — 20:27:43
az se természetes hogy haújraélesztenek
Dani
2006. augusztus 15. — 16:01:21
[re=15488]DarkEvil[/re]: egyetértek.