Ez igazából egy hozzászólás lett volna, »ennél a bejegyzésnél«, de egyébként is régóta érik bennem a dolog, tehát most bejegyzés lesz.
Akinek nem inge, nem veszi ezeket magára. Roppantul bosszant, hogy mindenki csak szidni tudja a hozzászólókat és a hozzászólásokat, közben pedig mindenki csak generálja a feszültséget. Én érzem magam kellemetlenül, amikor kapok egy e-mailt valamelyik olvasómtól, aki egyszerűen nem akarja leírni kommentben a véleményét, mert tudja, hogy úgyis jön majd valaki, aki kioktatja, beoltja, kiröhögi, elküldi a fenébe.
Nem hiszem el, hogy tényleg nem lehet egy bejegyzést normálisan kommentálni. Ha nem érdekel a téma, ne szólj hozzá, teljesen fölösleges kényszerből írni valamit. Ha nem tetszik valamelyik hozzászóló stílusa, ne kezdjed el ócsárolni, szerezd meg valamilyen elérhetőségét, és anyázd ott. És még sorolhatnám.
Nekem is szokott szar napom lenni, és megjegyzem ha valaki hülyeséget ír, igyekszem kulturáltan kijavítani más hibáit, és igyekszem kulturáltan kezelni azt, ha valamit elrontok, és erre figyelmeztetnek. Mégis azt látom, hogy másoknak ez egyáltalán nem megy. Nekem is szoktak rossz napjaim lenni, én sem kapok félóránként pinát, most is éppen fáj a derekam meg izzadok is, mégsem máson, más blogján vezetem le a feszültséget, kérlek benneteket ti se tegyétek. Offtopikolni ott a Plurk, ott az MSN, ott az IRC ott az ezernyi másféle kommunikációs csatorna.
És ettől a ponttól kezdve tényleg nem érdekel, hogy lesz-e sértődés vagy nem: minden egyes hozzászólás, amelyik eltér a témától, és semmi pluszt nem tartalmaz, azonnal törölve lesz. Unalmasnak tartom már, hogy két órát nem vagyok itt, és egy bejegyzéshez érkezik hatvan hozzászólás, amelyiknek a fele teljesen lényegtelen. Félre ne értsük: ha valaki egy filmes posztnál megjegyzi, hogy egyébként talált egy nagyon jó lábgombásodás elleni kenőcsöt, és még talán-talán szól is, hogy ez a komment offtopik, nem fogom törölni, mert ki tudja ki keres éppen lábgombásodás elleni kenőcsöt. Mint ahogyan arra sem szoktam megsértődni, ha valaki kulturáltan megjegyzi, hogy megint elpolitizáltam valamelyik HTML-elem lezárását, és szét van csúszva az egész oldal.
Akármennyire hihetetlen is, igyekszem ezt az egészet úgy csinálni, hogy legalább egy olvasó úgy érezze, hogy igen: megérte idejönni. De ha tíz másik olvasó azt mondja nekem privátban, hogy már el sem olvassa a hozzászólásokat, akkor tényleg szomorú vagyok. Én azt hiszem mindent megteszek, hogy a beszélgetések a megfelelő mederben folydogáljanak, ha viszont valaki egyfolytában kiönti ezeket a medreket, azzal egyszerűen nem tudok mit tenni, csak annyit, hogy törlöm a fenébe. Vagy letiltom a hozzászólást, erre volt már példa, de nem szeretnék vele többször élni.
Írtam már korábban is, hogy ezentúl máshogy lesznek a dolgok a hozzászólások terén, de ma kiborult a pohár, és tényleg máshogy lesz. Ha az érdemleges, ésszerű, hasznos kommunikáció azzal jár, hogy egy bejegyzéshez csak négy hozzászólás érkezik, ám legyen. Ha valaki megsértődik, azt nagyon sajnálom, de nem tudok mit csinálni.
És még egyszer: kinek nem inge, nem veszi magára. Mielőtt viszont elkezdenénk másokat ócsárolni, nem ártana körülnézni magunk körül is. Tudom, ez az irgalmatlanul közhelyes mondat rám is vonatkozik, én sem vagyok szent.
És akkor a filmről szóló bejegyzés marad alvás utánra.
Tetszett a bejegyzés?
Megköszönöm, ha nyomsz rá egy like-ot vagy megosztod másokkal:
suexID
2008. augusztus 03. — 00:32:05
Másiknál is leírtam, itt is leírom, nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos. Én konkrétan azért nem kommentelek nálad olyan hévvel, mint pár éve, mert az az értelmes, jófej társaság kikopott innen. Miért is? Mert jött a sok idióta, nyifi-nyafi ember, akik két szót nem tudnak helyesen leírni.
Én sem vagyok tökéletes, hibákat is vétek, de azért ilyen muszály meg ehhez hasonló szavaknak a helyesírásával nem ártana némileg tisztában lenni.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:32:54
Akartam volna ide irni egy marhahosszu kommentet, de inkabb kihagyom, mert sertodes lesz belole.
maniakus
2008. augusztus 03. — 00:39:18
[re=52018]suexID[/re]: Nem hinném, hogy egy interneten elkövetett komment, aminek van mondanivalója, veszítene az értékéből egy vesszőhiba miatt. Persze, én alkalmatlan vagyok az életre.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:41:09
nem vesszőhibáról beszélünk Tamás könyörgöm, hanem alapvető nyelvtani ismeretek hiányáról, alany-állítmány egyeztetési hibákról, satöbbi.
elmondtam már anno himmelen is, de megismétlem, ha felböfögsz ide vagy akarhova mashova valamit, AZZAL TISZTELED MEG a többieket, hogy nem csak ugy odahanyod, hanem van is ertelme/formaja/stb.
Mefi
2008. augusztus 03. — 00:41:39
[re=52018]suexID[/re]: az a baj, hogy én meg pontosan azt látom, hogy az értelmes emberek azért mentek el, mert nem írhatnak le egy gondolatot úgy, hogy ne kössön valaki bele. Tofika az előző bejegyzésnél nem írt hülyeséget, még Shamalt is egyetértett vele, erre lett vagy 30 komment, amiben már-már állati szinten ment a szidás. Ne érts félre én se az olyan kommentekre gondolok, amik az “ihihihehehehe ez tökyó XDDD” szintet ütik meg, de egyszerűen hihetetlen, hogy valaki rosszul ír valamit, és rögtön öten mennek rá, mintha legalább kurvaanyázna. A helyesen-nemírás nem feltétlen csak az ő hibája. És attól mert neked értelmes véleményed van, igazán leírhatnád. A komment legeslegelsősorban azért van, hogy köztem és egy olvasó között legyen kommunikáció. Ami így elveszik. Mondom, sokaktól kapok e-mailt bejegyzésekhez hozzászólva, de tőled például nem kaptam még, és ki tudja hányszor lehetett olyan véleményed, ami esetleg érdekelt volna, de nem írtad le.
[re=52019]ZsuKov[/re]: az a baj zsuki, hogy mindig ezt mondod. Hogy “most mondtam volna valamit de sértődés lenne”. Nem szoktam megsértődni azon, ha elmondod a véleményed, az viszont zavar, ha tízből nyolc kommented hozzád mérve nagyon-nagyon igénytelen. Nézd meg milyen volt egy hozzászólásod két éve, és nézd meg most. És ne gyere azzal, hogy ilyen vagy, mert te annál a szintnél amit néha produkálsz mérföldekkel jobb vagy. Ha megsértődsz, nem tudok mit csinálni, mondd el mi van, én nem fogok.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:43:14
“az a baj zsuki, hogy mindig ezt mondod. Hogy „most mondtam volna valamit de sértődés lenne”” – hahahaha, kinek az ultimate ütőkártyája ez a pár szó?
Tofika
2008. augusztus 03. — 00:44:32
Mefi majd nézz egy iwiwet, mert itt nem kommentelnék már.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:45:28
[re=52024]Tofika[/re]: Most azt nem tudom minek kell eljátszani feltűnően a nagyhalált itt is, megint.
maniakus
2008. augusztus 03. — 00:46:33
[re=52021]ZsuKov[/re]: Drága Árpád!
Úgy gondolod, hogy ez feljogosít arra, hogy betegre alázd az illetőt?
Esterházy Péternek is vannak alapvető nyelvtani ismeretekből hiányosságai. Sőt, neked is és nekem is. Ez nem indok.
Tofika
2008. augusztus 03. — 00:48:14
Mert nincs kedvem megint magyarázkodni, nincs kedvem ahhoz, hogy lekurvázzanak, ostobának és hülyének nevezzenek azért, mert félreírok valamit.
Mert nem én vagyok az, aki a muszájt LY-nal írja, nem én vagyok, aki nem tesz ki egy vesszőt sem, nem én vagyok, aki összetéveszti a mondatokban a szavak sorrendjét, hanem én az vagyok, aki valamit félreírt.
Trimo
2008. augusztus 03. — 00:48:17
Én kifejezetten jól mulattam a veszekedésen, bár az tény, hogy a helye nem volt megfelelő.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:48:23
Most ha geci lennék, azt vágnám rá erre, hogy: “hehehe, az Intolerancia Főpapja tart nekem órát toleráns viselkedésből”, de mivel szeretlek es tisztellek nem teszem.
maniakus
2008. augusztus 03. — 00:50:02
[re=52030]ZsuKov[/re]: Ettől nem leszek toleráns. Ha van okod a porba alázni bárkit, megyek, segítek. Itt úgy érzem nem volt. Ennyi.
RaszP.
2008. augusztus 03. — 00:51:54
én amúgy kommentek miatt járok ide, ha járok.
az internet pedig a legtöbb emberből kihozza az arc-nélkül-lehetek-bunkó reflexet, élőben pedig kezesbárány. én szerencsére már továbbléptem, élőben is bunkó vagyok.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:51:56
Nyilvánvalóan Ms. Hattyú halála csak a jéghegy csúcsa. A tendencia basz fel engem. Zavar, ugyanakkor ha ez nem változik én távozni fogok innen, akármennyire is szeretem Mefit.
Tofika
2008. augusztus 03. — 00:52:04
[re=52031]maniakus[/re]: Ez tök jól esik amúgy, mert hozzászólások meg minden alapján nem vártam volna, hogy igazat adsz. De nem nyáladzok, csak megköszönöm, ennyi.
Tofika
2008. augusztus 03. — 00:53:10
[re=52033]ZsuKov[/re]: Érjél még szerintem. Kevés még a 18 év és ezt minden bántás nélkül mondanám, persze nem fog összejönni, mert ebből is csak én jövök ki szarul!:D
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:54:34
Kölcsönadjam a fésűmet, hogy megfésülhesd az ősz hajszálaidat, Tofikám?
Mefi
2008. augusztus 03. — 00:55:34
[re=52021]ZsuKov[/re]: forma? Ne haragudj meg tényleg, de ezt te mondod, aki beböfögsz általában két mondatot, írásjelek nélkül, meg végig kisbetűvel, és három szmájlival? Ez nem forma Zsuki.
[re=52023]ZsuKov[/re]: jaj, ne keverd már össze azt, amikor épp egymást buzizzuk poénból, és elsütök egy olyat, hogy “erre most tudnék válaszolni de nem akarlak megsértődni”, és azt, amikor halál komolyan beszélgetünk, és te közlöd hogy most abbahagyod, hogy “mindegy hagyjuk”.
[re=52031]maniakus[/re]: ez tényleg így szokott lenni.
Két dolog. Én is szoktam másokat megalázni undorító módon, elismerem. De egészen addig, amíg valakinek értelmes mondandója van, csak nem tud helyesen írni, nem fogom megölni.
A másik, amit már sokszor leírtam mostanában. Amíg ismerősöm tizen-egynéhány évesen, nyolc éve folyamatosan színötös nyelvtanból, és lazán leírja azt, hogy “mindeggy”, “muszály”, “segícség”, addig azt hiszem nem feltétlenül őt kell hibáztatni, hanem az oktatást. Mert én kettes voltam matekból, és nem is tudok megoldani semmilyen matekpéldát, de általában négyes-ötös voltam magyarból, és azt hiszem, hogy tudok egy szinten normálisan írni. Nem azt mondom hogy jól, de jobban, mint sok más ötös tanuló.
Nagyon-nagyon más, amikor valaki nem akar, és más amikor valaki nem tud helyesen írni. Utóbbinak segíteni kéne (mint ahogyan nekem is sokan segítettek már), előbbit pedig megvetni.
Tofika
2008. augusztus 03. — 00:56:04
[re=52036]ZsuKov[/re]: Na EZÉRT nincs kedvem hozzászólni. Sztem majd’ 22 évesen mérföldekkel érettebb vagyok, de ezt nem veled fogom megvitatni, nem itt, és nem most.
thingol
2008. augusztus 03. — 00:58:06
Az a baj, hogy mostanra divat lett csak úgy leszólni valakit, aki – nem számít mekkora – helyesírási hibát vét el. Nyilván (mint azt már írtátok korábban is) nem a “bocs a zoffé de nekem muszály vót ezt bekonnemtelnem ide” kommentekről van szó, de Tofika akkor nagyon-nagy hibát nem vétett, hogy rá kellett szállni. Én automatikusan kijavítottam magamban, és nem is értettem, hogy mire jött a magyar tanáros komment… tolerancia, nem tolerancia, a lényeg az, hogy lassan túl esünk a ló túloldalára, és több lesz a helyesírást “védő” huszárok miatt a probléma, mint a magyarul írni nem tudó emberek miatt…
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 00:58:07
Szeretnéd, ha bemásolnám logokból az összes alkalmat, amikor jöttél ezzel a szöveggel teljesen komolyan?
Ezt az oktatási rendszer áldozata vagyok szöveget meg sürgősen felejtsd el, egyesek miért tudnak így is megtanulni helyesen írni? Azért mert van igényük rá, ennyi.
RaszP.
2008. augusztus 03. — 00:59:30
ha most wing kollega itt lenne beírná, hogy minek veszekedni, ha verekedni is lehet?
és igaza van. médiagetszik különkiadás? nanana?
maniakus
2008. augusztus 03. — 01:00:07
[re=52040]ZsuKov[/re]: Szerinted az az értékesebb, aki hibát vét, de van mondanivalója, vagy az, aki tökéletesen megfogalmazva, szépen kipofozva ugat a semmiről?
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:00:13
[re=52041]RaszP.[/re]: Celebrity DeathMatch Hungarian Blogger Edition? :]
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:00:14
[re=52033]ZsuKov[/re]: cica, milyen tendencia? Most teljesen komolyan, nézd meg az utolsó tíz, vagy mondjuk az előző hónap bejegyzéseit, és az összes hozzátartozó kommentet, és sorold nekem az ID-ket, hogy melyik komment borzolja a szőrödet. Nem járnak már ide (vagy csak ritkán) azok a kis tizenéves hülyegyerekek, akiket mindenki utált (no offense), és ezt te is elismereted. Akkor milyen tendencia? Az hogy írok valamit és az első komment már offtopik, az utolsó meg csak közelében sem jár a témának? Ez tényleg gázos egy tendencia, csak az a baj, hogy ehhez te éppúgy hozzájárulsz. És ha már mániákus nem ért veled egyet (pedig egyet szokott, sokszor még velem szemben is, ezt is tudod), akkor lehet hogy kivételesen nem a hülyeségeimet nyomatom. Egy éve még megijedtem volna, ha valaki leírja, hogy nem fog idejárni ezért meg azért, ma már nem. Sajnálnám, ha nem szólnál hozzá, mert amikor értlemeset írsz, akkor csillagos ötös, viszont mostanában ez a ritkább eset. Még mindig no offense, remélem.
thingol
2008. augusztus 03. — 01:02:15
[re=52042]maniakus[/re]: Minden személyeskedés nélkül, de ez nagy igazság. 🙂
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:02:54
Nézzél már rá a két évvel ezelőtti posztokra meg a mostaniakra, a kommentrészre.
De egyébiránt ennyi, mostantól azt csinálsz, amit akarsz, leszarom. -1 olvasó. (A pezsgőbontással várjatok legalább addig, amíg bezárom az ablakot. :])
Tofika
2008. augusztus 03. — 01:04:49
Öh, azért most kicsit szarul érzem magam…8-) Mert az oké, hogy mi volt, de ti ezért ne vesszetek össze.
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:06:33
[re=52046]ZsuKov[/re]: na látod, ez a sértődés, mert te nem azt mondod, hogy mostantól nem kommentálsz, hanem hogy mostantól nem olvasol. Tehát igazából nem is a hozzászólásokkal, hanem a bejegyzésekkel van a problémád.
Balázs
2008. augusztus 03. — 01:08:14
[re=52046]ZsuKov[/re]: +1. Vagy -1. Mittom’én (figyeled: aposztróf!), a franc ezekbe a nyavalyás előjelekbe. Window will be closed in 3. 2. 1.
gergő
2008. augusztus 03. — 01:19:21
Röhej ami itt megy, komolyan mondom. Visszaolvasva Tofika kommentjét, semmi gond nem volt vele, és teljesen indokolatlan volt nekiugrani néhány helyesírási hiba miatt… Az meg Zsukov akkora süket duma, hogy pedig hogy a másikat tiszteled meg stb., főleg úgy hogy te sem mindig gyöngybetűkkel írsz. Egyszerűen tahóság volt amit ott műveltetek szerencsétlennel, ez az igazság. És Balázs is az állandó nagy arcával nem értem miért, egyáltalán mire föl néz le mindenkit. Nem tudom hogy egyedül vagyok-e vele, de antipatikusnak tartom azt a gőgöt és (képzelt) felsőbbrendűséget amit a hozzászólásai sugallnak. Jöhet a savazás rám is, igen.
maniakus
2008. augusztus 03. — 01:21:33
[re=52046]ZsuKov[/re]: [re=52049]Balázs[/re]: Minimum elszomorító, hogy, ha nem nektek ad igazat az ember, akkor egyből jön a orrfelhúzás, elfordulás, sértődés.
Vihar a biliben.
Ha már ennyire komolyan vesszük, ezt az egyébként is rendkívül fontos témát, akkor hadd kérdezzem már meg, hogy, ha vendégségben vagytok valahol, akkor más vendégeit elkezditek szapulni? Ja, nem?
Azt már nem is gondolom, hogy egyszer valaki komolyan veszi ezt az egészet, és netán lerugdos a lépcsőn, amikor meglátja valamelyikőtöket. (Mielőtt még jön a torkomnak ugrás, nem, nem magamra gondoltam.)
És életemben nem hallottam még tofikáról, de az alapján a komment alapján, amit vétett szinte már az emberiség ellen, nem hinném, hogy nyomorék, fogyatékos, satöbbi volna, persze az érdemi része annak a témának megint el lett baszva kommentek terén, amiről nem tofika tehet. Akkor megint csak nem ő az idióta, ugye. Persze, nem lehettek idióták, mert ti vagytok a kibaszott felsőbbrendűek, csak ezt más még nem vette észre. Ha pedig igen, leszarja.
Feltételezem én vagyok az alkalmatlan mindennemű emberi kapcsolatra, igen, mélyen bevettem Mefi péniszét, erkölcscsősz vagyok, kétszínű, geci és még pár dolog.
Tolerancia úrfi voltam.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:28:28
Akkor még egyszer, utoljára elmondanám:
1. Igen egyszerű primér szinten értelmezni a dolgot: Tofikával nagyon köcögök voltak a cúnya bácik, ok nélkül. Ejnye-bejnye. Nocsak, csak nem kipukkadt a másfél-két éve egyre növő lufi?
2. Igen, én ilyen beképzelt kis übermensch tahó paraszt vagyok. Igen, élőben is.
3. Többször megjegyeztem, hogy nem igazán tetszik az, hogy szét lett baszva a régi közösség, nem történt ellene semmi érdembeli, helyette mindig én lettem kikiáltva gecinek, csak mert kimondom a véleményemet – ha ti így, akkor én így. Tudjátok, inkább utáljatok azért, ami vagyok, mint szeressetek azért, ami nem.
4. Ezt most kurvára elfelejtettem.
5. Abból is kikúrtmód elegem van már, hogy egyesek idefosnak valamit, csak azért, hogy legyen valami a nickjük meg a timestamp alatt, mert milyen jól mutat a háromjegyű szám a statban mi?
6. Esterházy Péternek csak nyelvtani hiányosságai lennének?
7. Hallgassatok Fostartály, az majd inspirál.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:28:57
7+1. A lépcsőn lerúgásnak meg állok elébe. :]
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:31:17
Régen arra panaszkodtatok, hogy sok tiniarc van, akik kurva ellenszenvesek. Ők elszoktak, és azóta semmi sem változott, azt leszámítva, hogy elszokott még néhány olyan arc, akit szívből bánok (bár sokan teljesen más okok miatt).
És akkor leírnám ezt ide is: Zsukov, Balázs, Vale, maniakus, gergő, sylverdevil, maat, wing, thingol, aurus, pasthelod, millencolin, aero, johnny. Ők idén a legaktívabb kommentálók, akik szinte mindegyik poszthoz hozzászólnak. Kinek mi a probléma? Mert nekem nagyjából nincs bajom ezekkel az emberekkel, bár tény, hogy Johnny néha úgy kommentál, hogy nem olvassa el a posztot, és ezzel többször felhúzott már.
maniakus
2008. augusztus 03. — 01:32:00
[re=52053]ZsuKov[/re]: 1. Amit ki gerjesztett?
2. Én is. Csak nem bírom elviselni az igazságtalanságot már.
3. A régi közösség, ami abból állt, hogy valaki idetéved, kommentált, le lett anyázva, elment?
4. Cavinton.
5. Ebben igazad van.
6. Na, soroljad, vagy próbálj meg elolvasni tőle egy könyvet. 😉
7. Inkább Kárpátiát, mert az nagymagyar.
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:35:52
[re=52055]Mefi[/re]: és lehetne neveket arra is, hogy kik az arcok akik hiányoznak. Én tudok mindkettőre mondani, kíváncsi vagyok te is tudsz-e.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:37:30
1. Mit ki gerjesztett? Ha idejön valami idióta, és leoltják hárman, akkor a rendszerrel van a baj? Ismét előjön a mindenki hülye csak énvagyok helikopter-elv?
3. Miről is beszélünk? Asszem’ kevered Shazi régi blogját ezzel.
5. Naugye.
6. A Harmonia Caelestist olvastam, de annyira nem volt nagy szam, mint amennyit sztaroltak. Akkor már Petri, ha mindenáron.
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:41:08
[re=52058]ZsuKov[/re]: 1. akkor megint leírom, hogy anno ti jöttetek nekem panaszkodni név szerint, hogy bizonyos emberekkel baj van, és ezek az emberek el is távoztak innen, velük együtt értelmes emberekkel. És most ott a lista hogy kik kommentelnek, velük mibaj?
3. sokan mások is, akkor kezdődött itt a romlás, mikor az ő blogja megszűnt.
Zsoc
2008. augusztus 03. — 01:41:44
OFF:
A nyelvi helyesség nagyban függ attól is, hogy a delikvens mennyit olvas (és mit olvas), és ír mellette. A magyar nyelv oktatása önmagában még semmit sem ér, ha nem használja utána az ember a tanultakat.
ON:
Egyébként meg úgyis mindenki okosabbnak hiszi magát a másiknál… Ez egy emberi szokás. Ezen túl meg csak a saját egóját félti, meg beszólni aztán úgyis menő…
Zsoc
2008. augusztus 03. — 01:42:40
[re=52051]gergő[/re]: +1
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:43:38
[re=52060]Zsoc[/re]: Na a beszólogatást is ki kezdte a múltkor, én a helyedben mélyen hallgatnék. :]
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:45:51
[re=52062]ZsuKov[/re]: az mondjuk jogos, hogy Zsoc múltkor erősen alázott minket, szerintem kicsit jogtalanul, de ő sem az, akit gyökerestül kellene kiirtani innen.
FlasH
2008. augusztus 03. — 01:45:52
oszinten? ZsuKov meg Balázs kocsog, ezt jol tudjak ok is. Lehet erte utalni oket, meg szeretni is, de nem hiszem, hogy ilyen nagy problemat kene csinalni belole.
Mefinek meg grat, hogy normalisan probalja intezni a dolgokat, en mar reg toroltem volna a legtobb kommentet a picsaba. (es lehet jobban jartam volna…)
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:49:46
[re=52064]FlasH[/re]: ez így teljesen korrekt. Én imádom Balázst meg Zsukovot is, tudom milyen a stílusuk, tudom kezelni, és így szeretem őket, de más nem biztos, hogy elfogadja és megérti az ő stílusukat. Ami az ő blogjukon gáz, itt nem.
hakkni
2008. augusztus 03. — 01:51:28
[re=52060]Zsoc[/re]: Ne okoskodj!
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 01:52:01
[re=52028]Tofika[/re]: Egyébként meg sosem kurváztalak le, mert nemismerem a szexuális preferenciáidat, ostobának is azért neveztelek, mert ostoba módon viselkedtél. Nem kell ennyire túldramatizálni. A düh pedig értelemszerűen nem ellened szólt, hanem az egész ellen. De most már úgyis mindegy.
Zsoc
2008. augusztus 03. — 01:55:54
[re=52062]ZsuKov[/re], [re=52063]Mefi[/re]: Jah, a mai napig meg van a véleményem a médiagetszikről, hangot is adtam neki. Lehet, hogy nem is egyszer… De azért álljon már meg a menet, hol küldtelek én el titeket a búsba, úgy ahogy Zsukov szokta tenni?
Azért vegyétek már észre (már csak az egész dolog folyamatában is), hogy van különbség…
Tofika
2008. augusztus 03. — 01:56:07
[re=52067]ZsuKov[/re]: Karikás szemekkel ugyan, de még vagyok. Szóval: ez spec. Balázsnak szólt : “Kívánom, hogy sokat keress ma este is! Bitte sehr!”
Azt mondd már meg, hogy mi volt az ostobaság? Nem fogom elfogadni, csak érdekelne. Az, hogy visszaszóltam totál méregből? Háááát… *forgatja a szemét*
Mefi
2008. augusztus 03. — 01:59:52
Akkor asszem kiegyezhetünk abban, hogy béke van.
[re=52068]Zsoc[/re]: tény. Nekem az volt a bajom, hogy olyan dolgokba kötöttél bele, amelyekbe fölösleges. Kb. mintha lebasznál egy egeret hogy gyorsan fut, csak nem kétlábon. Vagy valami hasonló frappáns hasonlat, most jobbran em futotta. 😀
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 02:00:50
[re=52068]Zsoc[/re]: Tudod amikor az ember orra alá nyomják a tortakóstolót, hogy ittvanbazmeg, ízleld meg, megtesszük és leokézzuk, akkor nem érdekel másodjára is ugyanaz a kóstoló, ráadásul ilyen tálalással.
Kicsit ilyen “cirkuszi törpét nem veszik észre és ezért bizonyítási- és kommentelési kényszerben szenved, hogy majd én megmutatom nekik.”-szaga van a dolognak. Jajj, már megint… 🙁
Zsoc
2008. augusztus 03. — 02:06:58
OFF:
[re=52070]Mefi[/re]: Azt már én is belátom, hogy hülyeség volt máshoz hasonlítani a médiagetsziket, de másban nem sokat változott azóta a véleményem. (részben-részben mindegyikbe belenéztem). De hagyjuk ezt a témát, ha gondoljátok msn-en még beszélhetünk róla, de igazából túl sokat szvsz már nem tudnánk egymásnak mondani…
millencolin
2008. augusztus 03. — 02:09:52
Hát srácok ne haragudjatok, de azon vitatkozni, hogy ki a nyelvi guru ölég száni. Ez az internet, senkit sem érdekel, hogy hányadik lettél az Édes anyanyelvünk országos nyelvi vetélkedőn. B+ 😛
Zsoc
2008. augusztus 03. — 02:10:50
[re=52071]ZsuKov[/re]: Mélységesen leszarom a blogot, meg hogy éppen hányan olvassák. Vannak sokkal fontosabb dolgok is az életemben, mint ahogy az meg is látszik az elmúlt hónapokban… De vágd csak nyugodtan ezt a fejemhez, mert mást úgysem tudsz…
GazVezir
2008. augusztus 03. — 04:07:11
Hűha, nők meg a nők és a nők. Muszáj lesz megjegyeznem, hogy a tofika nevű hölgyemény alaposan felkavarta itt a hangulatot. Mégpedig ha ennyi kan összeugrik egy nő miatt, az nem véletlen. Én pont facér időszakomat élem, szóval tofika, jelentkezz 🙂 !
Aurus
2008. augusztus 03. — 08:00:00
Elég régóta olvasom Mefit, mert tényleg jó írásai vannak. Viszont a hozzászólástól már gyakran elmegy a kedvem, mert véleményem leírása után nincs kedvem ezt hallgatni például: igazából legföljebb úgy tisztelnélek meg, ahogy egy kutya a tűzcsapot.
Én kimondottan háklis vagyok a helyesírásra, de ezért így viselkedni valakivel? Hát nem tudom.
Szóval egyetértek [re=52031]maniakussal[/re] [re=52051]gergővel[/re].
Aurus
2008. augusztus 03. — 08:01:12
[re=52076]Aurus[/re]: Most nézem én is kihagytam egy vesszőt.
suexID
2008. augusztus 03. — 08:18:28
Ez megint egy kicsit vihar a biliben szerintem, de tulajdonképpen ti tudjátok. 🙂
Aurus
2008. augusztus 03. — 08:27:07
[re=52078]suexID[/re]: Nézd, nem akarok én semmit sem felkavarni, senkit megsérteni, egyszerűen leírtam mit gondolok. Nem voltam sértő (vagy legalábbis nem akartam annak tűnni), és igyekeztem kulturáltan fogalmazni.
suexID
2008. augusztus 03. — 08:28:23
[re=52079]Aurus[/re]: Szerinted neked írtam? 🙂
Jhonny
2008. augusztus 03. — 08:33:07
[re=52055]Mefi[/re]: Ebben teljesen igazad van, előfordult egyszer-kétszer, de mindenki követ el hibákat, ettől én még nem tartom magam hülyének és más se tartson. Ez a dolog egyébként nekem is régóta böki a csőrömet, de valljuk be őszintén: aki itt úgy istenigazából elmondja a véleményét, az rögtön ki van kiáltva főgecivé.
Balázs, SuexID, Zsukov: Ti értelmes fiatalemberek vagytok, de nem értem, hogy ti mitől érzitek magatokat kiskirálynak, miért baszogattok mindenkit? Ez inkább gáz, mint vagány, nem?
marlenka
2008. augusztus 03. — 08:36:22
Kedvellek Mefi, mindig olvasunk lippivel. De, én (mióta életemben először itt kommenteltem nálad valami bagatell kis tavaszi témában, ha jól emlékszem) mióta suexID leidiótázott, lehülyézett stb. azonnal – nem teszem meg. Mindegy, azért olvasunk – csak, hogy tudd.
suexID
2008. augusztus 03. — 08:38:12
[re=52082]marlenka[/re]: Pedig lippijet még kedvelem is, régóta.
Aurus
2008. augusztus 03. — 08:46:23
[re=52080]suexID[/re]: Oké-oké, nem olvastam a felettem lévőt.
suexID
2008. augusztus 03. — 08:52:30
[re=52084]Aurus[/re]: De még csak nem is annak szólt, hanem úgy globálisan a posthoz.
borsmenta
2008. augusztus 03. — 08:59:07
sziasztok. én csak annyit szeretnék mondani, hogy Zsukov itt játssza a menőt, miközben így néz ki:
http://mefi.be/img/blog/usingpisoir_uduinitwrong.jpg
érzitek.
suexID
2008. augusztus 03. — 09:03:13
[re=52086]borsmenta[/re]: Hány éves vagy Batman?
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 09:53:54
[re=52086]borsmenta[/re]: Igazából attól lett hasmenésem, hogy anyád túlborsozta a pörköltet, amit utána főzött. Személyeskedni én is tudok, szellemi rövidnadrágos barátom.
marlenka
2008. augusztus 03. — 10:04:16
suexID: annak, hogy lippit kedveled, mi köze ahhoz, hogyan beszélsz itt az emberekkel, főleg egy olyannal, aki először kommentelt és a kommentje kimondottan Mefinek szólt?! Legalább most írtál volna annyit, hogy elnézést az akkori hangnemedért – de, nem: Te most is magadat helyezted a válaszkommented középpontjába.
suexID
2008. augusztus 03. — 10:11:22
[re=52089]marlenka[/re]: Nézd, ha kicsit végiggondolod, amit akkor írtam, akkor talán te is rájössz, hogy a nyers hangnemen nem megsértődni kellett volna, hanem elgondolkodni.
“Mi köze van a gázáremelésnek a kormányzati negyedhez?”
Az, hogy a kormánynak valamiből fedezni kell a pluszkiadásait, és a pluszkiadás akkor és ott a Kormányzati negyed helyének kigyomlálása volt, többek között. Írhattam volna ezt is, de nem állt szándékomban elmagyarázni egy olyan egyértelmű és nyilvánvaló dolgot, amit kis gondolkodással magad is kitalálhattál volna, lévén nem vagy már 12 éves. Egyébként olvasd vissza a kérdéses bejegyzésnél a megnyilvánulásodat, az sem volt éppen olyan hangvételű, amire az ember szépen, választékosan fogalmazva szokott válaszolni.
Levente
2008. augusztus 03. — 10:32:01
Minek keltek fel 8-kor?
Mefi
2008. augusztus 03. — 10:36:57
Most nincs időm átfutni az összes komment, szóval csak ami szemet szúrt:
[re=52082]marlenka[/re]: ezt igazán sajnálom, nem tudom hol volt rá példa, de ezentúl bátran szólj hozzá, két dolog miatt: az egyik, hogy nem másnak írod, ergo más véleménye neked lényegtelen, másrészt pedig mert ezentúl mindenféle lényegtelen kötözködés törölve lesz. Sőt, gonosz vagyok és úgy mondom: a nekem nem szimpatikus kötözködések. Mert az esetek 1%-ában előfordul, hogy én ugyan nem szólok semmit, de azért megérdemli az illető. Nem rád gondolok természetesen.
[re=52081]Jhonny[/re]: a legjobban az zavart, amikor lehülyéztél (itt), aztán vissza se nézel. Meg amikor olyan dolgokért szólsz be, amikért teljesen fölösleges, mert esetleg épp poénból írom, vagy akármi, és ilyenkor úgy veszi ki magát, hogy tényleg okoskodsz. Ne érts félre, én inden olvasómat tisztelek, nagyon ritka, hogy valakinek azt mondom, ne jöjjön ide többet vagy akármi, de azért néha kiborult a bili. 🙂
[re=52086]borsmenta[/re]: de azért a poént nem kell keverni semmivel, remélem te is érzed azt.
[re=52089]marlenka[/re], [re=52090]suexID[/re]: remélem sikerül ezt azért békésen megoldanotok.
Mefi
2008. augusztus 03. — 10:39:18
Azt még le akartam írni, hogy helyesen nem írni nem szégyen. Az a szégyen, hogy valaki leszarja. Írtam is. Én nekem nem szégyen berakni a helyesírásellenőrzőbe a szöveget, mielőtt kikerül élesbe, és nem azért mert béna vagyok, hanem mert óhatatlan, hogy reflexből leírok valamit rosszul.
Szóval azt nem értem, hogy ha mást basztatnak a helyesírása miatt, az miért nem rak fel egy kiegészítést firefoxhoz, vagy teszi át wordbe a szöveget, mielőtt publikálja. Ha már megtanulni nem tudta valami miatt (és talán nem is akarja).
De tény, hogy nem a helyesírás határozza meg az embert.
borsmenta
2008. augusztus 03. — 10:59:19
[re=52092]Mefi[/re]:
persze, értem én, nem vagyok szemét vagy ilyesmi. csak meglep, hogy itt játssza a kúl srácot, aztán… most mondtam volna valamit de sértődés lenne.
Különben szerintem a semmin vitatkoztok.
suexID
2008. augusztus 03. — 11:11:01
[re=52093]Mefi[/re]: Na igen, itt a pont. Nekem sem tökéletes a helyesírásom, ezért írom a postokat Wordben, illetőleg raktam fel a helyesírás-ellenőrzőt a Firefoxhoz, mert így is tudok tanulni.
Egyébként nekem semmi gondom nincs marlenkával, szerintem ez az egész kicsit túl van reagálva.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 11:18:56
[re=52094]borsmenta[/re]: Szeretnék mostmár én is látni rólad egy képet, ha már ilyen kibaszott nagy az arcod a kurvaronda külcsínemmel kapcsolatban.
Mefi
2008. augusztus 03. — 11:19:31
[re=52095]suexID[/re]: mondjuk a beépített helyesírás-ellenőrző szokott néha cifrákat. 😀
Egyébként én tudom mikor viccelsz, viszont ne felejtsd el, hogy aki nem ismer, az nem biztos hogy úgy értékeli egy hozzászólásodat mint én. Például ha Balázs nekem beszól, azon csak mosolygok, viszont ha olyannak szól be, akit nem ismer, az valszeg felháborodik.
suexID
2008. augusztus 03. — 11:22:01
[re=52097]Mefi[/re]: Ez meg egy olyan dolog, hogy akármin be lehet sértődni, de hangsúlyozom, ez legalább ingyen van. Egyébként nekem kicsit sánta a dolog, hogy most egy ilyen beszólás miatt nem írnak ide, kicsit olyan dolog, hogy a sértődésre mindig lehet okot találni.
Mefi
2008. augusztus 03. — 11:22:23
[re=52094]borsmenta[/re]: az a baj, hogy én úgy látom, te belecsöppentél ebbe a szituációba, a háttérben történt események alapos ismerete nélkül. Zsukov egyébként teljesen kúl srác, az esze is a helyén van, csak néha vannak dolgai, amik azért engem is idegesítenek. De kinek nincsenek.
Aurus
2008. augusztus 03. — 11:25:04
[re=52095]suexID[/re]: Én pedig az OpenOffice-t használom ugyanerre, habár posztot a freeblog adminjában szoktam megírni, utána ellenőrzöm csak.
[re=52096]ZsuKov[/re]: Szerintem nem a kinézeteddel van problémája, hanem pózzal.
Ettől függetlenül feleslegesnek tartom a személyeskedést.
[re=52097]Mefi[/re]: Ez így van, de szerintem valahol jogosan.
suexID
2008. augusztus 03. — 11:26:54
[re=52101]Aurus[/re]: De az egy poén, könyörgöm, Zsuki nem szokott fosást imitálni a Baross téren, a 7-es buszt várva! 😀
Egyébként az OpenOffice számomra nem bejövős történet, de hát ez tényleg ízlés kérdése. 😉
Mefi
2008. augusztus 03. — 11:35:54
Persze hogy poén, aki komolyan veszi, az én közelemben az emberekből sajnos előjön az állat, erről nem tehetek. 🙂
thingol
2008. augusztus 03. — 11:37:31
[re=52101]Aurus[/re]: nem akarok belefolyni, de a pózzal mi baj lenne, viccnek szánták.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 12:13:21
Hisztis primadonna póz ez, én mondom Stefi!
aero.
2008. augusztus 03. — 12:13:25
Én is egyetértenék maniakussal, meg gergővel. Így netről többé-kevésbé ismerem zsukovot, meg Balázst. Persze jó fejek, meg minden, igaz a beszólásaik többségét én nem értem meg, de azért nekem is szúrja a csőröm, hogy azért, mert valaki akit ritkán látunk itt kommentálni elír egy szót, talán azt írta, hogy “ippen”. Most ezt miért? Ti még nem írtatok el semmit? ( “már nem vagyok sikeres, mivel 2 kérdőjelem van”. ) Ezen fennakadni, most nem hiszem el ha pl. azt írod, hogy nincs helyett, hogy nicns, akkor te azt nem tudnád értelmezni. És akkor ezért alázni valakit, ilyen nagyúr feelingel, és ilyenkor a másikat rossz érzés önti el, mert hogy ő itt egy kis szar, mert itt csak az olyanok a jók, akik be tudnak szólni, osztani a másikat. Balázs te is olyanokat tudsz kommentelni … és most ezért ne haragudj meg, mert szerintem semmi okod nem lenne hozzá. nyakon fosást, alázást, beszólást, osztást szívesen fogadok. Már csak azért is mert 14 volnék.
Shamalt
2008. augusztus 03. — 12:14:11
omg, es beoltanak a kozepen, hogy azota romlik a mefiblog, miota megszunt as enyem, nem hiszem el! (jk) :]
v1rush
2008. augusztus 03. — 12:17:51
[re=52110]aero.[/re]: nem az ippen miatt volt, hanem emiatt: “Lehet, hogy egy büdös fityingje nincs, lehet, hogy nem is ő tehet érte, hogy ide jutott…”
aero.
2008. augusztus 03. — 12:20:41
[re=52112]v1rush[/re]: ez lenne a legkevesebb, amiért beszólnék neki.
Levee
2008. augusztus 03. — 12:21:52
(Sajnos mostanában _egyesek_ tényleg csak arra várnak, hogy mikor lehet egy jót pocskondiázni a másikat. Most az okát hagyjuk is, egyszerűen csak túl sok időtök van, srácok. Akinek nem inge, ne vegye magára.)
v1rush
2008. augusztus 03. — 12:22:27
[re=52113]aero.[/re]: hát igen, de minden ember más. 🙂
aero.
2008. augusztus 03. — 12:23:36
[re=52115]v1rush[/re]: nem hiszem, hogy ez lenne a megfelelő válasz, inkább Levee-nél a pont.
Mefi
2008. augusztus 03. — 12:28:44
[re=52111]Shamalt[/re]: ez ígyvan, beperellek feljelentelek majd! Amúgy ebben tényleg van igazság, mert ezek a viharok nálad mentek, anno. 😀
Shamalt
2008. augusztus 03. — 12:37:46
Jah, ezek mentek 2-3 kituntetett topikban, a tobbiben meg egymast alaztuk, kb mint most plorkon. Itt meg _minden_ topikban az oltas megy, azabaj.
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 12:40:54
“Így netről _többé-kevésbé ismerem zsukovot_, meg Balázst.”
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
aero.
2008. augusztus 03. — 12:50:04
tudom mire gondolsz, de akkor elmondom én. mindenhol látni a kommentjeid, írásaid, ez alapján kialakul egy ismerettség, ami persze töredéke a valóságnak, de hát ez van. Biztos jó fej vagy amúgy előbe …
aero.
2008. augusztus 03. — 12:51:12
Amúgy tényleg, pont az ilyen, és ehhez hasonló kommentjeid azok, amiért te itt nagy vagy / lehetsz.
suexID
2008. augusztus 03. — 13:35:25
Megcsillant a seggemen a napfény, yay! 😀
ZsuKov
2008. augusztus 03. — 13:36:26
Holdfény van a pinán :]
suexID
2008. augusztus 03. — 13:37:59
[re=52128]ZsuKov[/re]: Na de drága uram, fényes nappal? 😀
borsmenta
2008. augusztus 03. — 14:02:03
[re=52096]ZsuKov[/re]:
nem akartalak megsérteni. csak mondtam hogy janizol. dehát azt csinálsz amit akarsz 🙂
Aurus
2008. augusztus 03. — 14:05:57
[re=52103]suexID[/re], [re=52108]thingol[/re]: Nekem semmi bajom vele, nyilvánvalóan poénból tette. Inkább csak magyarázni próbáltam borsmenta miért szólt be.
moikboy
2008. augusztus 03. — 19:52:56
hüpp-hüpp
Mefi
2008. augusztus 03. — 20:49:27
[re=52134]moikboy[/re]: te még mindig nem vagy szívesen látott ember itt, és ez nem is fog változni. Ennek fényében az összes hozzászólásod törölve lesz, ahogyan eddig is.
wing
2008. augusztus 04. — 19:50:22
na fakk, balhé van, és én ebből is kimaradok.
ZsuKov
2008. augusztus 04. — 20:06:08
Látod wing, ez azért van, mert túl sokat alszol. 😀
wing
2008. augusztus 04. — 20:11:13
[re=52148]ZsuKov[/re]: na hagyjál 😀
Vale
2008. augusztus 04. — 22:18:01
lehet. lehet, hogy már elmondták itt előttem… 107-en, de nem olvasom végig mind a 107-et, mert akkor még holnap reggel is itt ülnék, és nem tervezek ma éjszakára nosleepet. a helyesírás miatt beszólni valakinek gyopárság. szerintem. egy dolog az, hogyha valaki nem tud írni, és mégis tartalmas kommentet hoz össze — itt szerintem csak azok szólnak be, akik másba nem tudnak belekötni, vagy (bocsánat a vulgaritásért) csak éppen kisgeci kedvükben vannak. meg persze vannak azok, akik még írni se tudnak és hülyeséget is kommentálnak — gondolom itt is okosabb lenne inkább a tartalmat támadni, nehogy az első eset látszatát keltsük. én nem szólok be (ha lehet) soha valakinek a helyesírására, mert én se vagyok tökéletes, nem iskolában tanultam a nyelvet (bár elvileg ott is, de az meg inkább flipper-óra volt). kéne minden hónapban írnod Mefi egy-egy bejegyzést, amiben összesűríted az utóbbi idő legdurvább helyesírási hibáit, aztán a kommentelők meg ott úgy szapulják egymás irományait, ahogy tudják, mindenhol máshol meg csak tartalmi kritikának van helye. bár ez gondolom a sok nyelvész-professzornak itt nagyon nem tetszene, de még mindig jobb.
ZsuKov
2008. augusztus 04. — 22:34:34
[re=52150]Vale[/re]: ne haragudj, de kisbetűvel kezdted a mondatot. :\
hakkni
2008. augusztus 04. — 22:39:20
3 (!) hibapont.
Vale
2008. augusztus 04. — 22:43:36
[re=52153]ZsuKov[/re]: jah, megszoktam, hogy a Word magától nagybetűsíti XD