Megvolt ma az átadó a budapesti Le Méridien Hotelben, a képen éppen Hennel Ádám átadja a nyereményt sHelfnek:
Ismételten gratulálunk, és ismételten szeretném leírni, hogy mindenki legyen résen, mert lesz még hasonló errefelé. ;]
Tetszett a bejegyzés?
Megköszönöm, ha nyomsz rá egy like-ot vagy megosztod másokkal:
Balu
2009. december 22. — 00:40:03
Grat a nyertesnek!
Azt lehet tudni milyen játék lesz? Biciklit nem sorsolsz mefi? 😀
The Hedgehog
2009. december 22. — 08:24:48
A helyválasztás kicsit érdekes… De hát a Hennel interjú elcsípett részletei után nem csodálom…
Grat a nyertesnek amúgy. Használd egészséggel! Vagyis hallgasd 🙂
sHelf
2009. december 22. — 08:39:03
Köszi még egyszer.
A képnek sikerült egy inkompatibilis pillanatot elkapnia, de végülis megoldottuk, kézfogás is volt, és át is vettem :))
És akkor: én részt veszek a következő mefi játékban. És Ön?
Zs
2009. december 22. — 09:52:10
Ne haragudjatok már, hogy fel kell tennem ezt a kérdést… De ki az a Hennel Ádám? Életemben nem halottam még róla… ki ez az ember?
Gratula sHelf 🙂
Dávid
2009. december 22. — 09:55:10
[re=6058131]Zs[/re]: Zs -n felbátorodva én is felteszem a kérdést, innen alulról, a porból, bár most még átnézem a honlapját, de szerintem ebből sokat nem fogok megtudni, érdekesen hat ez a kép a szmokingos csávóval a gazdag hotelben… Ez vmi nagy ember, vagy kicsoda? :S
Zs
2009. december 22. — 10:07:08
Igen, ezért kérdezem én is, de a honlapján nem találni túl sokat. Már kíváncsi vagyok komolyan :))
Dávid
2009. december 22. — 10:13:27
Hú, ez durva. Kitalálom…
Mefi blogja olyan királyul fejlődött, hogy a hazai internetes média ‘éllovasa’, bizonyos Hennel Ádám felfigyelt rá, és hogy összekösse a kellemest (segít egy hazai internetes sajtót) a hasznossal (egy apple termékkel elindít vkit a sznobbá válás rögös útján), elajándékozott egy ájpodot? Jujj… Ez a csávó nekem nem szimpatikus. Már amikor a képet megláttam, felötlött bennem a kérdés, hogy egy ilyen “szépszál” fiatalembernek miért kell egy ilyen pénzes öregúraknak tervezett öltönyben járnia s kelnie, de ahogy megláttam a blogját (Ő interjú-nak nevezi, mert hát a blog nem elég sznob), mégjobban eldurvult a kép.
“Manapság viszont már csak világmárkák ruháit hordom, és azokból is leginkább az elegáns, úgynevezett „business style” vonal az amit figyelemmel kísérek, egyrészt mert például egy zakó vagy cipő esetében sokkal több anyag és minőségbeli különbség tapasztalható mint egyszerű hétköznapi ruháknál”
Na jó… azért ne moderáljátok ki.
Zs
2009. december 22. — 10:31:57
Gondoltam arra én is az előző kommentemben, hogy leírom ezeket, de mondom mégsem. Nem ismerem, de bennem is hasonló érzéseket keltett, és nem irigységből, mint ahogy ezt Ő nevezi, hanem egyet nem értésből. Ez nem irigység, hanem “érhetetlenség”. Azért nem minden a pénz meg a szép ruha… de ere majd ő is rájön egyszer, bár nem akarom bántani tényleg, mert még mindig nem tudok ki ez :DD De nekem ezek abszolút unszimpatikus megnyilvánulások. Az emberek nem szeretik, ha lekicsinylik őket azzal, hogy mások „nagyobbakat” mondanak, bár szerintem a srácnál ez csak egy szerep amit eljátszik, nem hiszem, hogy az ilyen emberek otthon a négy fal között komolyan veszik magukat.
Sony500
2009. december 22. — 10:53:11
[re=6058135]Zs[/re]: Engem is elfogott a kíváncsiság, úgyhogy hirtelen felindulásból rákerestem Hennel Ádámra… Nos…
http://yamm.hu/zsolti/5928663391-vki-megfejtette-mar-h
http://turulcsirip.hu/perma/5825605042
Talán ez a kettő a két ‘legértelmesebb’ a 39 (!!) találatból. Hogy miért csak 39 oldalon szerepel egy ilyen befolyásos médiaszemélyiség neve, arról vitatkozhatnánk, de szerintem azért, mert minden oldaláról kitiltotta a Google keresőrobotját. 😉 Most már tényleg érdekel, hogy ki ez a csávó. 🙂 Egyáltalán létező személy? 😀
Nem ismerem, biztos jó fej meg tök intelligens, de ezt azért tisztázhatnánk. 🙂
Methos
2009. december 22. — 11:33:28
[re=6058136]Sony500[/re]: Ha-ha-ha 😀 A zsolti féle mondaton most jó röhögtem 😀
Sony500
2009. december 22. — 12:12:54
[re=6058137]Methos[/re]: [off]Micsoda moderálások lesznek itt, édes istenem. :D[/off]
Zs
2009. december 22. — 12:41:19
[re=6058136]Sony500[/re]: Ez jó volt 😀 Most őszintén… teljesen egyértelmű, hogy azért kérdezünk ilyeneket, hogy „ki ez?”, mert még a Google sem dob ki semmit :))) Na akkor mi van?? Ez azért így fura, ha ilyen befolyásos személyiség 🙂 Egyáltalán… mennyi idős? Van egy olyan kérdés az oldalán, hogy mikor kezdte a számítógépezést? Aztán a Medal of Honort emlegeti… nem azért de hol van az a Papper boytól meg a hasonló kaliberektől, első gépe a Pentium II… 20-nál nem több 🙂 Nem mintha baj lenne, de már tényleg érdekel 🙂
Mefi! Segíts már 🙂 Ismered? 🙂
mandark
2009. december 22. — 12:43:13
jajmár, még én is találkoztam vele, mit vagytok úgy oda 😀
Zs
2009. december 22. — 12:51:12
Akkor Te mesélj 😀
kukac7
2009. december 22. — 13:02:22
hennel adám nem az, akit kiszel tunci is dugogatott?
Zs
2009. december 22. — 13:05:52
Egyre rosszabbul hangzik ez az egész komolyan mondom :))) Ez a srác is olyan lesz, mint Kisszel Tünde: senki nem tudja mit csinál és honnan ismered a nevét X) Egyébként én nem akarom bántani ezt a fiút meg bunkó lenni, nem azért lovagolok a témán, csak kíváncsi vagyok!
Balu
2009. december 22. — 14:02:01
Jaj srácok 😀
Zs: Hennel Ádám a Pc Web lapcsalád és a nagy sikerű Gamepress játékmagazin vezetője volt (aki GP rajongő az tudja miről beszélek!). Erről jelent meg egy cikksorozat a hennel.hu-n. 😀
kukac7
2009. december 22. — 14:55:25
[re=6058144]Balu[/re]: eletemben nem hallottam ezekrol a lapokrol.
en kerek elnezest. 😀
alfimacsek
2009. december 22. — 15:46:26
Én is a business style vonalat követem figyelemmel, hisz üzletelek a turkálóssal, hogy olcsóbban adja oda a szakadt Levi’s-t.
Janem
Balu
2009. december 22. — 16:56:34
Ha játékos vagy akkor sajnálhatod, ha nem mind1 😉
a Gamepress annak idején sztem a legütösebb gamer lap volt ( azóta a kivált tagok otherworld.hu-n működnek)
mivel én klánjátékos voltam, rám a legnagyobb benyomást az Ádámék által rendezett Cod 2 kupa volt 🙂
mandark! Te nem a GP designer vagy??
Marcell
2009. december 22. — 16:58:55
A képen Ádám öltönyének a gyűrött hatása szerintem nem elegáns. Lehet, hogy drágán vette, de úgy áll rajta ki, mint valami ócska farmer.. Másrészt én biztos nyakkendőt kötöttem volna, hozzá tartozik a megjelenéshez. A “business style” nem abból áll, hogy magamra kapok valami drága ruhát. Azt tudni kell viselni is. 😉
SirWale
2009. december 22. — 17:45:48
Ideje lenne már, hogy megérkezzen mefi, és elmagyarázza, hogy ki ez az Ádám-gyerek, mert most már engem is érdekel.
Dávid
2009. december 22. — 17:54:26
Ez a csávó meglehetősen érdekes. De, akkor hadd mondjam el az én verziómat. Szerintem azért nem szól olyan sok oldal róla, mert valójában nem olyan nagy ember. Apuci pénzéből mindenki meg tud gazdagodni, és a blogján mindenki írhat magáról azt, amit. Sehol egy link, hogy hol publikál, én elhiszem, hogy egy-két blogon ír ezt-azt, de ezek szerint nem túl nagy horderejűeket. Vagy… hülyeséget mondtam? 😀
mandark
2009. december 22. — 18:00:08
[re=6058149]Balu[/re]: féligmeddig
Zs
2009. december 22. — 18:01:22
[re=6058146]alfimacsek[/re]: Hát ez hatalmas volt :DDD
Én sem halottam egyik “lapcsaládról sem” :)) Nagyon rejtélyes figura ez az Ádám XD Kb. annyi info van róla a neten, mint rólam… XD
Dávid
2009. december 22. — 18:17:04
Ja, hülyeséget mondtam. Valamiért csak Zs hozzászólásáig olvastam a kommenteket, és nem láttam Balu remek összeállítását, én kérek elnézést (mindig előbb kommentelek, mint hogy gondolkodnék).
ZsuKov
2009. december 22. — 18:59:17
“Beszéljünk kicsit másról. Ez a cipő ami most rajtad van, mennyibe került?
Szóval ez azt jelenti hogy Apple letudva, most jöhet a divat… Nem hiába tanultál te újságírást, egészen jó az átvezetés. Egyébként pedig ez egy 150 ezer Ft-os cipő, hogy a kérdésedre válaszoljak.”
holy fuck. :O
Sony500
2009. december 22. — 19:14:38
Most így jobban megnézve a képet… Ha Hennel úr netalántán a BAL kezébe fogta volna az iPodot, akkor a JOBB kezével vígan kezet tudott volna fogni sHelf úrral… Hmm.. A sok díj, kitüntetés, emléktárgy átvételekor ez nem tűnt fel neki? 🙂 Plusz az is érdekes, hogy Hennel urat szemmel láthatóan jobban érdekli a Nanó, mint az átvevő úr… 😀 Bár ez kölcsönös, ahogy látom.
Jobban kielemezve a kompozíciót, kicsit olyan benyomást kelt, mintha sHelf úr iPodra éhesen, hosszas üldözés után sikeresen bekerítette volna Hennel urat a falnál a bőrszék és a kisasztal között… 😀 Úgy értem, mit áll az az öltönyös ott a “sarokban”? 😀 Nagyon nem stimmel nekem ez az átadásos dolog. Tuti photoshoppolt az egész.
Dávid
2009. december 22. — 20:07:14
Ezt szerintem Shelf-től kérdezd, de amúgy jólmegmondtad 😀
Én azt várom, hogy maga Hennel Úr toppan be ide a sokszázezres készülékéről 😀 Érdekes lenne
Zs
2009. december 22. — 20:10:11
Gondolom lesi, hogy mi folyik ebben a méregdrága luxus szállóban 🙂
Mit gondolhatott sHelfről – és fordítva 😀 Felkapta a susi kabátot (egyébként tök jó) és elment átvenni az iPodot aztán szevasz… erre egy luxus szállóban találja magát egy Armanis gyerekkel XD Szerintem meglepődött :DD (Jaj, már gonosz vagyok, sorry de ez a 150 ezres cipő sokkolt azért engem is…)
Mefi
2009. december 22. — 20:50:37
Ádám egy tehetős üzletember, jól megy neki, ami miatt valószínűleg tízből nyolc ember irigykedik rá és buzizza, mert ugye ez minálunk javarészt így megy.
Nem tudom pontosan mivel foglalkozik és annyira nem is érdekel; régóta olvassa a blogomat, és egyszer felkeresett hogy lenne-e kedvem találkozni személyesen és a webes világról beszélgetni.
Akit mélyrehatolóbban érdekel, hogy ki ő, az a hennel.hu oldalon nézelődjön, annál többet én sem tudok őróla. (Ez most nem a kötelező reklám helye volt.)
Egyébként lehet itt öltözködési stílust meg átadási stílust oltani, nyilván ehhez mindenkinek megvan a joga, viszont szerintem nem árt figyelembe venni, hogy ő egy félszázezer forintos eszközt ajánlott fel teljesen ingyenesen, mindenféle kötelezettség nélkül.
Nagy embernek lenni nem azt jelenti, hogy szerepelünk a tévében meg ír rólunk a Story magazin vagy a Blikk.
maniakus
2009. december 22. — 21:34:08
[re=6058160]Mefi[/re]: Szerintem az ide kommentelők közül senki nem irigységből beszél, legalábbis úgy érzem, csak egy átlagember nem teheti meg, hogy 150e forintos cipőben lépjen kutyaszarba.
A másik dolog pedig az, hogy szép és jó dolog, ha valaki elér valamit, a legszebb viszont az, amikor nem kérkedik vele, hanem van látszatja annak, amit elért.
Nála pedig pontosan a fordított helyzet áll fenn, mert azért én elég régóta mozgok olyan körökben, ami pc játékokkal foglalkozik, és életemben nem hallottam még a gamepress magazinról, akkor sem, amikor még volt, és nem láttam egyetlen bejegyzést sem az interneten a megszűnésével kapcsolatban sem. Ez lehetséges, hogy legfőképpen az én hibám, mert nem elég széles a látóköröm 🙂
Nagy embernek lenni nem azt jelenti, hogy szerepelünk a tévében meg ír rólunk a Story magazin vagy a Blikk.
De nem is azt, hogy magunkról írunk gyönyörűt 🙂
Zs
2009. december 22. — 21:40:46
Itt nem az a probléma, hogy Ádám tehetős vagy, hogy mivel foglalkozik, miből van pénze, hanem az volt a baj, hogy a saját oldalán olvasgattunk róla és abszolút nem egy visszafogott üzletember képét festette le (saját magáról… ) Ennyi erővel lehet valaki sikeres üzletember nagyzolás nélkül is, nem? Mert ha üzletember, akkor had ne érdekeljen milyen ruhában/cipőben jár mennyiért veszi?! (Egyáltalán ha nem ez a lényeg akkor miért kell villogni vele? ). A munkáján nem volt ekkora hangsúly… Ez szerintem nem illik az oldalra, mert aki olvasta mindent megtudott róla, csak azt nem ki ő (a lényeget). Csupán erről van szó.
Egyébként megértem az elfogultságod, mert Te ismered személyesen, csak bennem valami Paris Hiltonos feeling kezdett kialakulni, hogy qva gazdag, szereti is mondani magáról, meg a saját (!) oldalán magasztalják, máshol meg ez betűt nem írnak róka. Ezért volt fura az egész!
Nem akartam bunkó lenni tényleg. Ez az ÉN véleményem. Mindig kíváncsi voltam az ilyen emberekre. Egyszer beszélgetnék vele személyesen (most komolyan)
Zs
2009. december 22. — 21:43:09
[re=6058162]maniakus[/re]: DETTO! Ennél jobban nem lehet megfogalmazni a lényeget!!
sHelf
2009. december 22. — 21:44:04
Talán le kellett volna vennem a kabátot, csak sajnos végig a kinti mínusz ötezer fok hatása alatt álltam. De nem susi azért, Elvine. 😛
Egyébként én nem ismerem Ádámot, meg nem beszéltünk sokat, de szerintem tök jó arc. Mefi kommentjének utolsó mondatával pedig mélységesen egyetértek.
Zs
2009. december 22. — 21:46:16
sHelf: Te dobod fel a képet pedig – és még csak 300.000-be sem került (remélem ;)))
SirWale
2009. december 22. — 22:30:38
[re=6058160]Mefi[/re]: már azon gondolkodtam, hogy beírom: “kétszáz komment után jön a magyarázat, hogy ki a srác”.
Így már világos. =Đ
Andris
2009. december 22. — 22:30:55
Zs: Azért írunk ott, mert ott van szó a múltunkról. Biztos neked is vannak kedvenc lapjaid, amik ha megszűnnek akkor hiányérzeted támad, elveszítessz kapcsolatokat másokkal meg ilyesmi. A GP sokunk számára több volt mint játékmagazin. Egy olyan portál volt ahol mindenki segítette a másikat, érdekes dolgokról lehetett írni, játszani stb.
Én sem voltam jó véleménnyel annak idején Heno-ról (Ádámról), mert ő volt ott a főmufti, erős gépe volt stb, de aztán úgy hozta a sors hogy barátaimmal Sims oldalt akartunk indítani. Persze nem volt sok pénzünk rá, és akkor egyik ismerősöm ajánlotta a Pc web kiadót, ahova nevezni lehetett játéklapokat. Eztán ismertem meg Ádámot, aki egy korrekt, segítőkész srác volt. Persze nem csak ő róla lehetne beszélni, ott volt még Bandi, vagy épp Zoly, aki azóta az otherworld nevű oldalt irányítja, meglehetősen jól. Mi nem Ádámot istenítjük, egyszerűen örülünk annak hogy nosztalgiázhatunk, és szerintem sokan vagyunk akik a GP minőségét látva kíváncsian várjuk az új magazint is.
Dávid
2009. december 22. — 22:36:47
Sziasztok!
Előttem mániákus és Zs írta le a lényeget.
Én a mai nap elolvastam két Hennel Ádámmal tartott interjút. Meg kell hogy mondjam, egyiket sem tudtam végigolvasni. A probléma az, hogy ebből az emberből valami süt, ami egyáltalán nem szimpatikus, sőt, kifejezetten antipatikus nekem.
Nem azzal van a bajom, hogy milyen cipőt, ruhát, vagy mi mást vesz, és mennyi pénzért, hanem azzal, ahogy ezt tárolja.
A mondatai alatt nem tudtam kiverni a fejemből azt az érzést, hogy ez végtelenül lenéz minden embert, aki nem a saját köreiben mozog, még az interjú készítőjével is olyan hangon beszélt, ahogy szerintem senkinek sem illik.
Amúgy az interjú során elhangzott, hogy ő valójában már a Gamepress előtt is rendelkezett pénzzel, ami teljesen beleillik a képbe.
Az irigységről annyit, hogy egyáltalán nem vagyok irigy rá 🙂
Lehet, hogy sok pénze van, de sajnos ettől ő még nem lesz boldogabb. Ez talán közhely, de annak ellenére, hogy kommentek közt már megjelentkez a hozzá hasonlóan sznob önjelölt leendő-feleségek, nem gondolnám, hogy ez az ember bármikor is élhet olyan kerek családi életet, mint például én, vagy Te, vagy bárki más.
Ahogy egy előadáson hallottam a jómeglátású előadó szájából,
Ha egyszer lesz egy gyereked, és szánkózni akar, és Te nem fogod tudni elhúzni a tulajdon gyerekedet a szánkón, akkor mutathatod majd a köjöknek a pénzedet, mert az nem fogja érdekelni.
Ez a mondat nem arról szól, hogy most kezdjen el rögtön építkezéseken földettúrni, hanem arról, hogy ez az életszemlélet, ami kirí a sorai közül
(“…például nem járok tömegközlekedéssel – azt sem tudom mennyibe kerül egy vonaljegy, de muszáj megérteni, hogy nekem se időm, se energiám nincs arra, hogy a városban nem működő, vagy nem jól működő dolgokkal hadakozzak. Ha ezt tenném, akkor sokkal kevesebb időm jutna fontosabb dolgokra. “), nos, ez az, amire nem tudok irigy lenni, kicsit sem.
Dávid
2009. december 22. — 22:41:50
Na jó, ezt egy kicsit elkapkodtam:
hanem azzal, ahogy ezt
tároljatálaljaaz
irigységrőlgazdagságról annyit, hogy…Bocs…
SeRapH
2009. december 22. — 23:10:45
Mondjuk nekem nincs egymillás öltönyöm, de tudom hogy ilyenkor azért ha már kiöltözünk, nyakkendőt szokás kötni. Bár szerintem nála csak azért van a bizniszruházat, hogy a fényképen jól nézzen ki, aztán a zakóujjba törli a taknyát.
Mefi
2009. december 22. — 23:35:58
Na pár dolog: Ádám nem mondta hogy legyen fotózás, én mondtam neki aznap, hogy viszek gépet is, legyen fotó a dologról. Az öltözködésével semmi baj nincsen, én sem vettem nyakkendőt, mert egy blog nyereményátadója.
Nem magáról ír, amennyire én tudom az oldalhoz annyi köze van, hogy róla szólnak a szövegek, de ebbe szintén nem folytam bele.
Lehet hogy ismeretlen, meg lehet hogy gyűrött a zakója, de értelmes, kulturált és intelligens, ezt nagyjából öt vele beszélt mondat után leszűrheti bárki.
Amúgy nem értem, miért ez a nagy ellenségesség? 🙂
SeRapH
2009. december 22. — 23:38:38
Csak elolvastuk a honlapján a király interjúkat 🙂
ZsuKov
2009. december 22. — 23:39:09
irigyek mert nem ők nyerték az ipodot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
a többségnek amúgy nyilván nem az intelligenciájával, hanem a nagyképűségével és önsztárolásával van a baja. de ez csak tipp. 😀
SeRapH
2009. december 22. — 23:40:07
Zsuki, nyertél egy internetet 😮
Mefi
2009. december 22. — 23:47:46
[re=6058173]SeRapH[/re]: ok, két kérdés: ha te nyerted volna akkor is így vagy-e, illetve mit árt neked az az interjú?
Németh András
2009. december 23. — 00:43:08
Sziasztok!
Előjáróban annyit , h Bandi vagyok a GamePressről. Én Hennel Ádámmal jelenleg is tartom a kapcsolatot, nemcska mint barát hanem mint üzletember is.
Nem tudom mi baj van azzal , hogy Ádám hogyan öltözködik. Szerintem az Ő dolga ez. Én is a tárgyalásokra elegánsan érkezem meg, és nem mindig kötök nyakkendőt.. ez pl nem tudom miért gond, hogy nincs nyakkendő. Másrészt azért mert van pénze miért kell leszólni? Minden üzletember az apuci pénzéből kezdi a kereskedést, én is abból kezdtem és azóta többszörösére növeltem azt az összeget. A diákmunkából pénz az arra pont elég h kitöröld vele a segged. Ha gazdag akar lenni valaki akkor nagyban is kell csinálnia, és ahhoz sok pénz kell. Sajnos Magyarországon ilyenek az emberek, én is sorozatosan kapom a leszólásokat , hogy apuci pénzéből élek. Pedig ez nem így van. Ha mindenki benézne a kulisszák mögé akkor látná, hogy is mennek ott a dolgok. Miért baj hogy 150 ezerért cipőt vesz? Inkább bulizza el meg költse k.rvákra? akkor ő nagy ember lesz? nemhiszem…
Marcell
2009. december 23. — 00:50:58
[re=6058172]Mefi[/re]: még a játék kiírásánál írtad, hogy “…az átadás nyilvános helyen történik Budapesten, ahol fényképek készülnek majd a nyertesről, amint nyereményét átveszi, ez a kép pedig publikálva lesz a hennel.hu és a mefiblog oldalain.”
Ne mondjátok már, hogy Ádám nem tudta, hogy fénykép készül róla, mikor fel fog kerülni a saját honlapjára is. 🙂 Kiemelném azt is, hogy az átadás nem hiába történik a Le Méridien Hotelben, ez egy előre tervezett reprezentatív megjelenés, és az interjúban leírt igényesség alapján én elvárnám, hogy a) köt nyakkendőt és b) nem gyűrt öltönyben jelenik meg.
wing
2009. december 23. — 01:58:46
ha nem egy nagykepu sznob szar lenne, aki helyesen irni sem tud, akkor felneznek ra. igy viszont egy nagykepu sznob szar, akit lenezek.
a billentyuzetem jobb oldala szar, ahol az ekezetek vannak, kisbetuvel irni pedig MENO.
ZsuKov
2009. december 23. — 09:24:42
wing, szerinted enmiert irok igy evek ota?
Popsi
2009. december 23. — 09:31:50
A farmeros szépfiú a nem látszódó milliós cipőjében azt sem tudja mi a frászt csináljon most a nyertes meg úgy örül mint majom a farkának mikor legelőször kiverte.
Mefikém ennél szarabb képet nehéz lett volna csinálni de neked mégis majdnem sikerült. Egy ilyen képet egy kifejlett csimpánz is tud készíteni ha a kezébe adjuk a gépet amiről ismét bebizonyítottad öreg, hogy a te kezedbe nem való… Na az is igaz, hogy a Hennelgyerek kezébe se nyeremény amit azt se tudja, hogyan adjon át…
ZsuKov
2009. december 23. — 09:37:31
fyi, nem minden zakohoz illik nyakkendot kotni, mondjuk a beszabatlan konyokresz az eleg gyasz tenyleg.
Dávid
2009. december 23. — 10:27:33
Popsi, Te erősen átestél a ló tulsó oldalára, valószínűleg nem művészfotónak készült, és valljuk be, sokszor újságokban sem látunk jobbat vmi hasonló dologról.
Figyeljetek, srácok. Annyi ember van, aki gazdagságában is tud folytatni egy normálisabb életmódot. Ha a helyében annyi pénzzel rendelkeznék, akkor sem mondanám el egy interjúban. Ismerek én is tehetősebb embereket, de senki sem reklámozza.
Az, hogy intelligens, az lehet, de az az igazság, hogy ettől még nem lesz valaki jobb ember, csupán tágabb a látóköre, ezáltal könnyebben dönthet, hogy Ő a stílusával, stb. milyen irányba szeretne elindulni. Nekem az az irány , amit képvisel, nem tetszik. Most nem akarom fújolni, meg minden, és leszarom, hogy van-e nyakkendő, vagy nincs, mert tényleg nem számít. De a Google alapítói (Guglimániás vagyok) a Sun egyik emberétől kapott pénzből, nulláról húzták fel a cégüket. Bill Gates is egy bérelt géppel programozta le a DOS-t. És mégis, mindketten (hárman) tudnak odaálni, és szelíden mosolyogni a kamera előtt, vagy anélkül interjút adni, hogy a pénzükről beszélnének.
Sokszor elhangzott, hogy ej, Magyarországon nem tisztelik a gazdagokat, hanem fújolják, stb…
Én azt is hozzátenném, hogy ez talán azért van, mert itt a gazdagsággal összeforrt a sznobság is, mert mindenki, aki eme romhalmaz tetején is (vagy más pénzéből, vagy sajátjából) fel tud húzni vmit, akkor már örül magának, és az adandó alkalommal ki is nyilvánítja, hogy ő mennyire nagy ember…
Most ennek a vitának sok értelme nincs, mert nem ismerjük a gyereket, de mondjuk, ha ide jönne talán kihámoznánk belőle vmit…
sylverdevil
2009. december 23. — 10:59:38
valahogy komoly embereket nem hallottam eddig arról beszélni, hogy “ez egy százötvenezerforintos cipő ami rajtam, és ez mennyire fontos” stb.
ez egy médiahekk, én mondom 😉
RaszP.
2009. december 23. — 11:29:35
[re=6058179]Németh András[/re]: “Másrészt azért mert van pénze miért kell leszólni? Minden üzletember az apuci pénzéből kezdi a kereskedést, én is abból kezdtem és azóta többszörösére növeltem azt az összeget.”
pénz pénzt fial. tanuljunk meg hálásnak lenni azért amit a seggünk alá raktak és nem kérkedni vele. szerénység, vagy mi.
“A diákmunkából pénz az arra pont elég h kitöröld vele a segged.”
jól látod a helyzetet, de elárulom, hogy akik diákmunkában dolgoznak (=tanulás mellett) azok nem azért csinálják mert nincs jobb dolguk. lásd feljebb.
[re=6058191]sylverdevil[/re]: nekem is ez ugrott be, de az fix, hogy mesteri troll.
Dávid
2009. december 23. — 11:38:11
[re=6058193]RaszP.[/re]: Ja, ez ugyanolyan, mint:
~tömegközlekedés: “Ha ezt tenném, akkor sokkal kevesebb időm jutna fontosabb dolgokra. “. Mintha a többi [hülye] azért csinálná, mert van rá idejük.
Ez a hangnem kifejezetten ellenszenves. Már bocs…
[Csináltam gravatart, hogy ne arctalanul kommenteljek, hát nem nagyszerű? :D]
Methos
2009. december 23. — 12:17:11
[re=6058179]Németh András[/re]:
“Minden üzletember az apuci pénzéből kezdi a kereskedést, én is abból kezdtem és azóta többszörösére növeltem azt az összeget.”
Már ne haragudj, de ez egy hatalmas baromság. Szerintem meg pont az lehet büszke arra, hogy elért valamit, és igenis sok pénze van, akkor saját erejéből érte el azt, és mondjuk nem toldották meg induláshoz egy szép kis összeggel.
Én nem vagyok se gazdag, se üzletember mégis büszke vagyok arra, hogy gyakorlatilag a GameHunterrel és a Játékszinkron Stúdióval megalapításával annak idején sikerült egy non-profit vállalkozással rengeteg embernek örömet szereznünk, aki szívesebben játszott magyarul egy adott játékkal. És ehhez nem kellett apuci és senki más pénze.
Ugyan most már nem veszek részt ezekben a projektekben, de 1,5 évvel ezelőtt önállóan fogtam magam, egyetem mellett jelentkeztem egy állásra, és azóta is itt dolgozom. Olyan projektek és szolgáltatások kitalálásában és fejlesztésében veszek részt, amelyek az eddig megkérdezettek alapján jó eséllyel fél év-1év alatt szép kis bevételt termelhetnek, és remélhetőleg meggazdagodhatunk belőle. De nem kell ezt nagydobra verni, akkor majd örülök magamnak, hogy igen, elértük, és igen, tudok venni a barátnőmmel közösen egy telket, és fel tudok rá húzni egy házat, amelyben alkalomadtán majd a gyerekeim rohangálhatnak.
És kell hozzá apuci pénze? Nem.
(Ezzel tulajdonképpen csak arra akartam rámutatni, hogy jónéhány ember van, aki saját maga erejéből 0-ról tornázták fel magukat és az alapsiker eléréshez nem kellett tőkeinjekció… – akár a Google-t is említhetném példának).
Mefi
2009. december 23. — 12:21:13
Popsi, lol.
[re=6058180]Marcell[/re]: akkor megint: az oldalt nem o szerkedzti szemelyesen, ebbol le lehet szurni, hogy nem feltetlen tudott a fotorol, de ez annyira nem lenyeg, azert akartam hogy ne menjen azon a flame, hogy most tenyleg volt-e ajandek. Amugy a Meridien aznap derult ki, igy annyira nagyon elore tervezett nem lehetett. mondjuk ezek megintcsak olyan dolgok, amiken nem latom ertelmet fennakadni.
Zs
2009. december 23. — 12:22:49
[re=6058176]Mefi[/re]: Természetesen Te sem mondhatsz róla rosszat, mert neked meg felajánlotta, hogy szponzorálja a nyeremény játékodat… természetes ezek után, hogy nem fogsz mondani semmi negatívat még ha így is gondolnád… Mi csak arról beszélünk, hogy aki személyesen nem ismeri, annak nem szimpatikus, főleg az olvasottak után. Pl. sHelfet sem ismerem és Ő pl. szimpi a képen XD
[re=6058179]Németh András[/re]: Na… ez is érdekes volt: “A diákmunkából pénz az arra pont elég h kitöröld vele a segged. Ha gazdag akar lenni valaki akkor nagyban is kell csinálnia” És akinek APUCI nem ad pénz, le kell nézni mert diákmunkából törli a seggét?… Látszik, hogy fogalmad nincsen milyen 0-ról indulni azért beszélsz így. Itt azt kell nagyra becsülni aki a semmiből csinál valamit. Kettőről háromra jutni mindig könnyebb, az is azt támasztja alá, hogy a pénz is oda megy ahol már van… ez sem véletlenül van így. Elég fellengzős amit irkálsz… Gondolom Te is ezekben a körökben forogsz, mert a kommentedet elolvasva is olyan érzés kerít hatalmába, hogy mindenki szánalmas aki nem tud eljutni arra a szintre, hogy milliomos legyen, de ha már itt tartunk akkor, hogy megnyugodjon a kedély elmondom, hogy saját válalatom van, új autóm, házam (hitel nélkül mindegyik) 24 évesen!!! ÉS SOHA NEM VOLT 150-ért cipőm, nem járok menő körökbe és ha megyek valahová hétvégén akkor a barátaimmal egy komcsmába… Érdekes, hogy nekem nincs ilyen gondolkodás módom, de egy biztos: SOHA nem szeretnék ilyen körökben mozogni, mert magasabbról még nagyobatt lehet ám esni 😉 Csekovics bárót nyilvánosan játszani meg olyan szánalmas, hogy arra nem elég a hely leírni….
[re=6058191]sylverdevil[/re]: Így van!!!
Zs
2009. december 23. — 12:25:30
Elnézést, kicsit elragadtattam magamat, de a nagyképűség világ életemben felbosszantott; akármelyik formája!
Dávid
2009. december 23. — 13:11:51
Szerintem mindenki összefoglalta a lényeget. 🙂 Ezekkel mind egyet értek.
Dávid
2009. december 23. — 13:14:28
Ja, még korábban volt egy kérdés, hogy “Te mit mondanál, ha nyertél volna”, hát igen, nem mondanék semmi rosszat, de csak azért nem, mert tényleg parasztság volna, de a zsebemből én sem vettem volna ki a kezem (Jól tetted sHelf, az ilyenekért nem is érdemes).
Én is elragadtattam magam, dehát ez van.
ZsuKov
2009. december 23. — 13:20:06
[re=6058196]Methos[/re]: hú öreg, ritkán mondok ilyet, de ezért a kommentért ORDASNAGY RESPECT.
ZsuKov
2009. december 23. — 13:38:37
Zs, amúgy az Cseko_N_ics 😀
Zs
2009. december 23. — 13:42:17
[re=6058203]ZsuKov[/re]: Átbaszott a Google XDDD Köszi 😉
The Hedgehog
2009. december 23. — 14:29:54
Miért van az, hogy erről a Hennel Ádámról senki sem hallott soha és ő mégis annyira nagy embernek képzeli magát?
Most nem azért. Én is alapítottam egy FIFA HUNGARY-t, de mégsem csinálok magammal interjút és fényezem benne magam. Pedig nekem is van márkás öltönyöm és cipőm… Még csak eszembe sem jutott ilyen.
Az a baj a mi kis országunkkal, hogy ha valakinek már egy picit is jobban megy az meg akarja mutatni, hogy ő mekkora ember. Akárcsak az utakon a Suzuki-st le kell tolni, mert patkány… A BMW-sek meg mind seggarcok. Pedig mindenki ugyanolyan görény, és egy pöcegödörben turkálunk.
Függöny. Csókolom.
Mefi
2009. december 23. — 14:55:29
[re=6058196]Methos[/re]: szerintem ez mondjuk tényleg a ritkább eset, ettől függetlenül viszont maximálisan igazad van, az, aki saját magát húzza fel gyakorlatilag a nulláról, az talán jobban lehet nagyra magával, bár szerintem még az sem feltétlenül. (Sógoromnak Porsche van a garázsban, és az egyéb jóléti dolgokat sem a vízvezeték-szerelő apja fizette, nem is igazán szoktak neki beszólni.)
[re=6058207]The Hedgehog[/re]: tőled is megkérdezem: honnan vetted hogy azt az interjúkötetet saját magával csinálta? Közel nem azért népszerűsíti azt az oldalt, mert nyomatni akarja magát előre, ez már csak azért is ellentét, mert pont mindenki azt írja, hogy teljesen ismeretlen a neve. Később több új oldalt és szolgáltatást akar beindítani, nyilván emiatt szeretett volna egy kis kezdőlöketet, amit tökéletesen el is ért.
Félreértés ne essen, én nem ismerem őt olyan régóta, hogy mindenemet feltegyem az ő megvédésének érdekében, sőt, azt is megértem hogy tízből kilenc embert zavar az, ha valaki olyan dolgokat ír és mond vagy úgy egyáltalán gondol, mint az interjúban, de ezektől függetlenül ezt a sok támadó hangvételű írást nem igazán tudom mire vélni, mivel ő a légynek nem ártott, nem más nyomorából lett jómódú, nem nyomatja magát a tévében hanem egy kis blogon bérel reklámfelületet és így tovább.
Szerintem meg az (is) a baj a mi kis országunkkal, hogy ha valakinek jól megy, akkor az biztosan rögtön apuci pénzéből lett jómódú és úgyegyébként is az anyját az ilyennek. Ne vegye senki magára, mert nem konkrét emberekre gondolok. (Sokszor én sem vagyok jobb, tény.)
A ki-mit-ér-el-magától témához még annyit, hogy azért valamilyen minimális szülői támogatás mindenképpen kell, az már tényleg igazán ritka, hogy valaki a szüleinek 100%-os mellőzésével (értsd, gyakorlatilag csak összehozták a gyereket alapon) ér el valamit. Ennyi erővel mindenkit lehetne utálni, akinek az apja-anyja támogatja a gyerekét.
Valamit az ilyen eseteknél én azt is szoktam, vagy legalábbis igyekszem figyelni a kurvaanyázás előtt, hogy ha nekem lenne egy gyerekem és én nekem menne nagyon-nagyon jól, akkor vajon megadnék-e neki mindent, különösen ha abból később profitál. És akárcsak mindenki más, valószínűleg igen, mivel ha már összehoztuk azt a gyereket, jó lenne ha nem csak addig lenne neki jó, míg megvan a szülői háttér. Kevésbé tartom elítélendőnek ha valaki kap egy nagyon jó kezdőlöketet családi háttérből, majd abból dolgozza ki a tökéletes üzlet alapjait, vagy bármit, amiből megélhet.
Ahhoz hogy valaki igazán sikeres legyen anyagilag, két dolog kell: jobb módú szülők, ismerősök vagy szerencse. Sokszor mindkettő.
Dávid
2009. december 23. — 15:14:14
[re=6058208]Mefi[/re]: Ha egy gyereknek mindent eléraksz, akkor nem fogja tudni, milyen érzés, amikor küzdeni kell valamiért, tehát nem nagyon fogja tudni majd megbecsülni a “pornépet”, valamint, mivel beleszületett a dologba, magáról már el sem tudja képzelni, hogy lehetne ez máshogy is, aztán ebből jön az egó, a sznobság.
Még annyit meg szeretnék kérdezni, hogy most akkor Magyarországon tényleg menő lett gamer honlapot üzemeltetni, mert nekem ez új. Ez most ténylegesen kérdés, mert én még abban élek, hogy a szellemi munkát a nép 85%-a annyira becsüli, hogy a jogász, orvos, stb. ok, de olyan, hogy “Látom deréken megírtál egy 50 000 soros blogmotort, akkor most tisztellek” nincs, helyette a “egész nap a gép előtt ül, ez nekem is menne…” van…
Mefi
2009. december 23. — 15:30:41
[re=6058209]Dávid[/re]: várj, rosszul fogalmaztam. Az hogy egy kisgyereknek mit adnak meg, nevelési kérdés. Ellenben ha egy gyereket jól nevelnek, és elérkezik mondjuk 19-20 éves korára oda, hogy tanulna vagy vállalkozna, nem hiszem hogy lenne az a szülő, aki megvonná a támogatást a gyerekétől.
Ami ilyenkor mindig eszembe jut, hogy ha valakinek például a szülei fizetik a tandíját vagy az iskolai költségeit, és a fejéhez vágják hogy apuci pénzéből könnyű. Az ilyen jellegű megjegyzést tényleg nem tudom másként, csak irigységként értelmezni, hiszen értelmes ember tudja azt, hogy ha egy iskoláért (vagy bármi olyan dologért, ami adott esetben nem jóléti vagy extra kényelmi dolog) fizetni kell, és a szülő ezt megteheti, igenis támogatni fogja a gyerekét. Megint más kérdés, hogy amellett a gyerek elmehet dolgozni megkeresni a zsebpénzét vagy valami pluszt.
Magazinokhoz nem értek annyira, szerintem mindenféle magazint megéri nyitni és csinálni, amíg a magazin menő, szeretik és olvassák.
Dávid
2009. december 23. — 16:41:01
[re=6058210]Mefi[/re]: Igen, ebben már egyetértek, persze nyilván csak értelmes dolgokat támogató szülők esetében, de itt nyilván erről van szó…
Marcell
2009. december 23. — 19:07:18
[re=6058210]Mefi[/re]: azért ez szerintem ennyire nem egyszerű dolog, mert lehet jól tanulni és felvételt nyerni államilag támogatott nappali képzésre, meg lehet lesz*rni a tanulást és felvételt venni saját finanszírozású képzésre. A második eset szerintem pontosan “jóléti vagy extra kényelmi dolog”… :/
wing
2009. december 23. — 20:12:05
akarhogy veded, mefi, ez a gyerek egy szardarab, attol fuggetlenul, hogy mit ert el, es attol fuggetlenul, hogy nem ismerem. normalis ember olyanokat nem ir, mint amit o.
Dávid
2009. december 23. — 20:31:57
Szerintem meg mefi a 69-edik hozzászólásban megmondta a frankót. Ilyen számmal rosszat nem is lehet mondani 😀
Mefi
2009. december 23. — 21:50:36
[re=6058219]Marcell[/re]: most ismerősömre gondoltam például, aki a harmadik diplomáját végzi jelenleg (kettő már megvan neki) és a másodikat fizették a szülei. Valószínűleg ő azért nem szart a le a tanulást. És most nem kifejezetten tandíjra gondolok, tudod szerintem te is, hogy az egyetem-főiskola nem csak a tandíj miatt kerülhet pénzbe.
[re=6058220]wing[/re]: tiszteletben tartom a véleményedet. (Mikor írod már meg a posztot?)
The Hedgehog
2009. december 23. — 23:08:50
[re=6058208]Mefi[/re]: A magával készített interjút úgy értettem, hogy valószínűsítem nem az interjú készítőjének fejéből pattant ki ez az ötlet. Nyilvánvalóan saját akcióról van szó, éa megpróbálja a személyét megismertetni és egóját fényezni az elkövetkező webes projektekhez. Ami szerintem rossz marketing…
Nekem úgy tűnt ki az interjúból mintha ő meg lenne arról győződve, hogy ő egy fontos személye volt a magyar internetes szcénának, közben pedig a kutya sem ismeri.
Én sem. Pedig elég régóta bolyongok a magyar internet gamer oldalain. Nyomot is hagytam, de leszarják, és én is leszarom. Nem abból élek meg.
Mefi
2009. december 24. — 00:41:12
[re=6058224]The Hedgehog[/re]: nem ő csináltatta amúgy.
Zs
2009. december 24. — 08:07:58
[re=6058210]Mefi[/re]: Az meg meging egy más kérdés ha a gyerek ezzel az egésszel visszaél… (Kit érdekel, hogy támogatják? Nagyon helyen, szép dolog… csak az nem mind egy, amikor valaki ezzel vagizik a többiek előtt és akkora az arca, hogy nem fér el…) Itt az ilyenekkel van gond!
Andrei
2009. december 24. — 09:12:03
Az nem érdekel, hogy ki a Hennel Ádám. Az viszont igen, hogy MIÉRT A LE MERIDIENBEN? Kezd olyan műmájer érzésem lenni. Mintha valaki más adná a képet egy nem valós történethez. Balul elsült médiahekk, ilyesmi. Olvasgatva a honlapot megint csak egy hasonló kép dereng fel bennem. Ja, mielőtt. Mefinek segítettem, nem a Hennel gyereknek.
Dávid
2009. december 24. — 10:14:07
[re=6058224]The Hedgehog[/re]: Ha tényleg Te csináltad ezt az oldalt (http://fifahungary.hu/), akkor csináljunk ketten egy “szubjektív interjúkötetet a hazai internetes médiáról, és sokminden másról”, és akkor majd verjük benne a nyálunkat, hogy mennyire király vagy.
Na most ez a dolog szerintem kb egy ilyen.
Dávid
2009. december 24. — 10:16:14
Ne már, ezt komolyan Te csináltad? Ez komolynak tűnik azért…
The Hedgehog
2009. december 28. — 13:11:30
[re=6058236]Dávid[/re]: Mostani formájában nem… De én alapítottam egyedül. Aztán jött a mostani staff, és én kiléptem. Hosszú történet. De ez már a múlt. Nem ér meg egy büdös interjút sem, mert azok akik akkor ismertek már rég más dolgok iránt érdeklődnek… Ahogy én is.