Tegnap az m1-en volt egy műsor, amiben Orbán Viktor volt a vendég. Miközben a műsorvezetővel beszélgetett, azt szűrtem le, hogy megunta az egész választási mizériát. Olyan arccal beszélt, mint akinek elege van, és nincs több terve, célja. Nekem személy szerint Orbán Viktor nem szimpatikus (nem, nem politikai, hanem emberi aspektusból), de tegnap mindenképpen érezhető volt, hogy megtörött. Mind fizikailag, mint lelkileg.
2006. április 13. \\ csak úgy témában
Orbán Viktor
Mefi
Nádai Gábor vagyok, de a legtöbben Mefinek hívnak. 2005-ben, akkor még szinte gyerekként kezdtem el a mefiblogot. Általában a saját gondolataimról írok utazás, film, sorozat, színház, könyv, fotózás, kütyü, szoftverfejlesztés vagy internet témákban.
Mefi bejegyzései
-
Lázasan robogunk 2025 felé
2024. december 31.
-
Na, itt a fátok, nagyon boldog karácsonyt!
2024. december 24.
-
Bluesky és a Twitter X-odus: így indult meg a tömeg a kék ég felé
2024. november 16.
-
A nagy online optika teszt: Firmoo, Zeelool és Fytoo
2024. november 05.
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
2024. október 31.
Mefi hozzászólásai
-
Bluesky és a Twitter X-odus: így indult meg a tömeg a kék ég felé
"Igen, én is így vagyok vele, a közösség egyelőre..."
-
Otthoni okoskütyük nyomában: Ring Video Doorbell
"Szia! Tyű, passz, nem tudom, miért csinálhatja. Android..."
-
Bluesky és a Twitter X-odus: így indult meg a tömeg a kék ég felé
"majd meglátjuk tíz év múlva :D"
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
"Hajrá, most amúgy megint nagyon jó áron van a jegy az..."
-
Japán élménybeszámoló és egy háttérben meghúzódó kínai-szál
"köszi szépen!"
36 hozzászólás
Hozzászólok én is →
Szólj hozzá!
Ha ez az első alkalom, a kommented jóváhagyás után fog megjelenni.
Az e-mail-címed nem jelenik meg.
Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
tiny
2006. április 13. — 13:39:45
szvsz nem megtörött, hanem megtört 🙂
Ha néztél híradót, akkor már látni lehetett rajta, hogy tudja, hogy veszteni fognak. Amúgy nekem szimpatikusabb, mint miniszterelnökünk. A “kedves barátaim” megszólítása is közvetlen (amit Gyurcsány úr időközben átvett), plusz ő tényleg hisz (hitt) abban, amit csinált. Gyurcsánnyal az az egy bajom van, hogy olyan arccal tudja mondani, hogy rendben van a gazdaság, mintha ő is biztos lenne benne.
milo
2006. április 13. — 13:50:45
nekem szimpatikus Orbán, mint ember. Családapa, és szerintem erkölcsös életet él. Nekem Gyurcsány aki nem szimpatikus, főleg,mert az akárhányadik feleségével él együtt.
Plusz: szerintem írtó agresszív, de tényleg. Nem szeretem az agresszivitást. Legtöbbször együtt jár az elnyomással.
Bár nem ismerem Őket személyesen, így csak a médiából származó hírek alapján mondhatok véleményt. Bár nem hinném,hogy változna a véleményem,ha beszélnék Velük. 🙂
Mirtil
2006. április 13. — 15:21:28
Orbánnal nincs semmi baj, sokkal szimpatikusabb, mint Gyurcsány és nem az ő óriásfejével van tele Budapest.
Kétéltű
2006. április 13. — 15:31:32
Gyurcsány gesztikulációjából egyértelműen látszik, hogy milyen agresszív jellemet próbál eltakarni kedves, barátságos kissé műanyag viselkedéssel.
pepex
2006. április 13. — 16:15:12
megjegyezném, hogy a politika nem két agitátor, és nem is azt kell eldönteni, hogy ki a szimpatikusabb több embernek. (sajnos ma még ez van) az a valóságsókban volt. még a megasztár sem a szimpátiáról szól(na) , hanem a tehetségről… programnak és céloknak kell(ene) mögöttük állni, és a választónak mérlegelni, hogy szerinte neki mi lenne a jobb.
Ralesk
2006. április 13. — 16:57:17
Mindketten tartottak az első kör után egy beszédet. A Viktort még sosem láttam ilyen idegesen (másodpercenként igazgatta a zakóját), és nagyon össze volt törve.
Nagyon megviselték a dolgok.
De még mindig nem értem, mit keresnek a Fideszben ilyen balfékek, mint a Mikola…
Ralesk
2006. április 13. — 17:42:50
Ezzel egyébként teljesen tisztában vagyok. Leginkább mindenkire mínusszal szavaztam volna, egyébként. A mostaniaktól viszont szívesen megszabadultam volna egy rakás ok miatt. A következtetéseket le lehet vonni.
tiny
2006. április 13. — 17:44:47
Szerintem is. És rühellem mefinek az ilyen bejegyzéseit. Arról tanuskodnak, hogy annyira a láccatnak hisz és sajnálom, hogy nem azért fog szavazni, mert kikövetkeztetett valamit tényekből, hanem ígéretekre alapoz.
Kétéltű
2006. április 13. — 18:14:32
Megérte az MSZP-re szavazni annak a 43 százaléknak. A Pénzügyminisztérium nem merte bevallani a választások első fordulójáig mennyi is az első negyedévi államháztartási hiány. Közel 800 milliárd forint. Ez az adat magáért beszél…ennyit az MSZP szavahihetőségéről, illetve felelős gazdaságpolitikájáról. 2002-ben ennél sokkal kisebb volt a hiány. Nem is volt mérhető ehhez.
Kétéltű
2006. április 13. — 18:45:38
Barátom most nem a kampányról beszéltem, hanem arról hova sikerült fejlődniük négy év alatt. Ez így elég sovány.
tiny
2006. április 13. — 19:42:21
Ezzel te mondtál badarságot. Ezt mondod és nem így gondolod, nem így cselekszel. Lehet, hogy idősebb vagy nálam, de elvakultabb sokkal.
vs.
Azért az a sok pénz nem hiszem, hogy van 800 milliárd forint még ha a 4 párt kampányát is összeadjuk. Meg az, hogy ilyeneket mindig lehet találni az arról tanuskodik, hogy nem fogod föl ennek a mértékét. Gondolom tanultad, hogy van rendes adóssága az országnak, amelynek csak a kamatait tudjuk fizetni..
tiny
2006. április 13. — 21:16:24
Nem is adósságról volt szó, hanem államháztartási hiányról! És szerintem nem vagyunk hozzá fiatalok. El kell kezdenkünk most, mert négy év múlva mi is szavazhatunk. És jobb, ha már most látunk dolgokat, bár az ember véleménye változhat. Amúgy a munkanélküliek száma is elég durva… Plusz amennyi ebből pályakezdő az is.
tiny
2006. április 13. — 21:31:29
Sokszor tanult, tapasztalt, idős emberek kevesebbet értenek a politikához, mint a fiatalok. Hidd el, hogy úgysem fogsz mögé látni teljesen. Kivéve ha szabadidődben a gazdasági adatok alakulását figyeled.
Egyébként, ha belegondolsz, akkor lehet szabályozni, hogy ki hova megy. Több mérnököt is lehetne képezni csak az ált. drága… Meg amúgy az informaikusok is keresik a legtöbbet.
Meg egyébként is még visszatérve a gazdasági adatokra én olyat néztem, ami mindenre kihat. És ez a munkanélküliség. Mert őket a dolgozók tartják el a retek segélyek miatt.
balti
2006. április 13. — 22:19:33
Kedves mefi!
A többi hozzászólóval egyetértve valóban az egyoldalú szemléletmód érződik a bejegyzéseidből. Miért nem arról írsz, hogy Gyurcsány milyen idegbetegnek tűnik, nem néha-néha, hanem mindig?
Sajnos ma még a szavaknak és ígéreteknek hiszünk. Ezt nagyon is jól tudják mszp oldalon, és hisznek nekik mindenek ellenére. Hazugságok és hülyeségek tömkelegével tömik tele az emberek fejét. Egy valami nem változott 1989 után sem, a szoci hazugsággépezete továbbra is a legnagyobb fordulatszámon működik.
Úgy látszik nekünk Mohács kell, hogy a tényeket vegyük figyelembe, és ne a szoci hazugságoknak hanem a saját tapasztalatainknak higgyünk. A választáson a kérdés az volt, hogy ki vezette jobban az országot. Elvitathatatlan, hogy a Fidesz kormány. Olyan, mintha egy széncinegét hasonlítanál össze egy léggyel. Elvitathatatlan, hogy a széncinege jobban tud repülni, és magasabb fejlettségi szinten lévő lény.
Dani!
[i]”ahol meg egy-egy Gyurcsány plakát van azon is nagybetűkkel ADÓCSALÓ és hasonló szövegek látható”[/i]
Miért talán nem adócsaló? – Csak elévülés miatt nem emeltek vádat Gyurcsány elvtárs ellen többek között adócsalás miatt. (Forrás: http://www.mno.hu/index.mno?cikk=331333&rvt=2 )
[b]Csak az élet lehet ilyen morbid![/b]
Egy multimilliárdos, adócsaló, a kisembereket vagyonukból kiforgató, magát szocialistának ugyanakkor katolikus vallásúnak hazudó, magyarokat egymásnak uszító, puccsal hatalomra került ember “ígéreteinek” hisz az ország egy része, mint a saját tapasztalatainak.
balti
2006. április 13. — 22:58:52
[i]Tudom, személyesen találkoztam vele[/i]
Akkor te egy hiteles forrás vagy. 🙂
[i]Adócsaló, avagy nem: ezt nem tudni.[/i]
Elolvastad a belinkelt cikkeket is? – Ezért akarta Gyurcsány beperelni a lapot. Végül a nagy pereskedési ígéretből, végül az interneten tett megjegyzésekig futotta. – Ezek a megjegyzések – és cáfolatuk – olvashatók a cikkben is.
[i]mutass egy nem adócsaló politikust[/i]
Nem azt kell eldönteni, hogy ki a nagyobb adócsaló, vagy hogy ki hazudozik állandóan, vagy ki tudja a másik mondandóját a minél inkább kiforgatni, hanem azt, hogy ki vezette jobban az országot.
[i]Részben van igazság a mondandódban[/i]
Jó! Akkor beszéljünk arról, hogy szerinted a hozzászólásom melyik részében van igazság, vagy beszéljünk arról, hogy szerinted melyikben nem.
Kétéltű
2006. április 13. — 23:46:49
Az adócsalás ténye nem megkérdőjelezhető Gyurcsány esetében. Amit balti is mondott, egyedül az elévülés miatt nem volt nagy problémája ezekből az ügyekből. Ez azért így elég gáz…
th4j`fuN_
2006. április 14. — 00:28:24
mocskos politikus arcok, az osszes, es ennyi komment szuletett hozza meg ilyne kifejezoek! 😀 azert se olvasom vegig!
balti
2006. április 14. — 12:16:38
[re=6705]mefi[/re]: [i]Azzal nem értek egyet, hogy politikusokat és embereket vádolunk meg cikkek alapján[/i]
[b]A felsorolásom nem vádak voltak, hanem tények.[/b]
– multimilliárdos: tény
Önmagában nem is lenne baj, de azért nem kellene figyelmen kívül hagyni, hogy hogyan szerezte a vagyonát.
– adócsaló: tény
A Magyar Köztársaság Ügyészsége mondta ki, hogy csak azért nem emel vádat, mert elévül az ügy. További infók a cikknél.
– kisembereket vagyonukból kiforgató: tény
A cikk tartalmaz egy igen szívfacsaró történetet, hogy hogyan zsarolta meg a kisrészvényeseket, hogy vagy töredékáron adják el neki a részvényeiket vagy elveszítik a munkájukat. – Ez a szociálisan érzékeny Gyurcsány.
– magát szocialistának ugyanakkor katolikus vallásúnak hazudó: tény
Arról, hogy katolikus vallású, sőt papnak is készült ő maga mondta a Mokkában. Ez a két dolog nem fér meg egymás mellett. Nem emlékezhetsz a rendszerváltás előtti időkre, maga a szocializmus vallástagadó. Ennek sok oka van, de a kommunizmusban/szocializmusban hívő emberek mereven elutasítják az Istenhitet.
– magyarokat egymásnak uszító: tény
A 2005.december 5-ei népszavazáson csak azért bizonytalanította el a Magyarokat és uszította egymásnak kívül és belül, mert a Fidesz igent javasolt. Az összefogás helyett szétzüllesztés.
– puccsal hatalomra került: tény
Maga Medgyessi mondta, nem én találtam ki. Miért is kellett őt leváltani?
[b]Tényleg érdemes lenne a tényeket szemlélni, és nem a hazugsággépezet által előállított mondatokat ismételgetni.[/b]
balti
2006. április 14. — 12:23:34
Már mikor nem gondoltál Gyurcsányra?
tiny
2006. április 14. — 15:42:30
Most hogy így nagyban egyetértesz, miért szavaznál az MSZPre?
deadly
2006. április 14. — 21:47:31
😀 én is megtörnék ha négy évig kéne egy országot vinnem drog, prostik, vágóhidak…..
balti
2006. április 15. — 00:51:59
[re=6738]mefi[/re]:
Erre volt válasz, hogy amit írtam, az nem egy cikken alapul, hanem tényeken és tapasztalaton. – Nem kellene a kettőt összemosni.
Érdekes, hogy amikor érvelni kellene valami mellett, akkor viszakozol. Ez volt legutóbb is.
Lényeges kérdés, amit mások is feltettek: Ha neked is föltűnt, hogy az mszp rosszul vezeti az országot, akkor miért szavaznál/szavaztál mégis rájuk?
suexID
2006. június 05. — 22:41:38
A politikusok egyben színészek is, ne felejtsük el. Különben hogy a fenébe tudnának megígérni szemrebbenés nélkül minden szart az embereknek? Leginkább sehogy. Jó-jó, valószínűleg Orbán tényleg érzi azt, hogy másodjára sem szabadott volna ilyen konzervatív kampánytól sikert várni, de szerintem rengeteg benne a rájátszás is.
Itt egyébként nem egy adott emberrel kell szimpatizálni, lévén, hogy a miniszterelnök nem fix, a pártok annál inkább. Attól még, hogy X szebben mosolyog, mint Y nem jelenti azt, hogy kevésbé akarja átbaszni a fejedet.
n2k
2006. június 22. — 12:40:24
nekem sem szimpatikus.
n2k
2006. június 22. — 12:40:24
Itt meg Orbán fejével van tele Balatonfüred, ahol meg egy-egy Gyurcsány plakát van azon is nagybetűkkel ADÓCSALÓ és hasonló szövegek láthatók.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
[re=6637]Dani[/re]: nálunk is hasonló a helyzet.
Igazából ez olyan dolog, hogy kinek ez a szimpatikus, kinek az. Akinek Orbán a szimpatikus, valószínűleg Gyurcsány az unszimpatikus.
Egyébként Medgyessi Péter nekem szimpatikusabb volt, őt ismertem személyesen is.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Most szívemből szóltál!
A Megasztárban is azt rühellem, hogy pofára szavaznak az emberek, pedig hangra kéne.
A politika is ilyen; hiába szimpatikus x, ha a programja szar, akkor nem fogok rá szavazni.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
[re=6649]suexID[/re]: persze, jó nagy adag színészkedés is van benne. Mindenkiből akkor jött ki az igazság, amikor a nem hivatalos eredmények kiderültek. Gyurcsányon lehetett látni az agresszív győzedelmi érzést, Orbánon pedig az erős kétségbeesettséget.
[re=6651]tiny[/re]: lol, ezzel most nagyon nagy badarságot mondtál. 🙂 Hidd el, hogy nem a látszatnak hiszek, s hidd el, hogy nem az ígéretekre alapozok.
Másrészt, én nem szimpatizálok senkivel. Se párttal, se vezetővel, mert az egész politika egy adag trágya.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Jó, ilyeneket mindig lehet találni. Ennyi erővel azt is meglehetne kérdezni a kedves pártoktól, hogy ugyan honnan volt az a sok pénz a reklámra. Mert nem hiszem, hogy az államilag támogatott 100.000 forintból lett volna…
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Te úgy gondolod, hogy én vagyok az, aki elhiszi amit mondanak. Mégis te beszélsz 800 mrd. forintról, amit előbb Kétélű, (bár lehet, hogy már máshol is hallható volt) mondott.
Hidd el, hogy ha idén szavazhattam volna, nem szavaztam volna. Miért vagyok elvakult? Nem istenítem egyik pártot sem, hogy ők így meg ők úgy.
A rendes adósság pedig nem négy év alatt halmozódott, ezt te is tudod.
Mindegy, fölösleges ezen vitatkozni. Fiatal vagy hozzá, mint ahogy én is.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Azért nem (csak) az ország hibája, hogy sok a munkanélküli pályakezdő. Pont ma mondták rádióban, hogy a legtöbb munkanélküli (aki diplomával rendelkezik) informatikus végzettségű. Mert rengeteg ember van infó szakon.
Hidd el, hogy fiatal vagy. 17-18 évesen bőven elég elkezdni a politikával foglalkozni, addig úgy sem látsz mögé. Sokszor tanult, tapasztalt és idős embereknek nem sikerül, nemhogy egy fiatalnak.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Részben van igazság a mondandódban, de fentebb említettük, hogy itt nem szigorúan egy ember felé való szimpátiáról van szó.
Adócsaló, avagy nem: ezt nem tudni. Mint ahogyan sokan nem tudják, hogy Orbán Viktor unokatestvére kint él Erdélyben, és szidja, mint a bokrot, mert a család árulójának tartja. Tudom, személyesen találkoztam vele.
Most őszintén: mutass egy nem adócsaló politikust. ;]
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Leginkább a második bekezdéseddel értek egyet, miszerint az emberek a szavaknak hisznek. Ez nem csak a politika terén van így, s változtatni kell(ene) rajta.
Azzal nem értek egyet, hogy politikusokat és embereket vádolunk meg, cikkek alapján, elfelejtve azt, hogy minden hamisítható. Aki volt már az ország miniszterelnöke, arról biztos, hogy össze lehetne szedni negatív információkat.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Ezzel tisztában vagyok, de én nem csak Gyurcsányra gondoltam, jelenleg.
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Itt. 🙂
Mefi
2006. július 22. — 12:27:48
Több oka van, részben személyes, nem kötök senki orrára; részben pedig elvi. De mint említettem, nem szavaztam volna idén.