Nekem tulajdonképpen semmi problémám nincsen azzal, ha egy lány a lányokat, vagy egy fiú a fiúkat szereti, mert mindig azon a véleményen voltam, hogy az ember szexuális hovatartozása a legprivátabb privát szféra része, és csak annak van köze hozzá, akivel megosztja az a bizonyos ember. Alapjáraton azzal sincsen bajom, hogy melegfelvonulást rendeznek, mert vannak például erotika-kiállítások is, igaz, zártkörű rendezvény keretein belül. Igazából a felvonuló melegeknél szánalmasabbnak tartom azokat, akik ötéves-forma kisgyerekekkel a nyakukban üvöltöznek, hogy hülye buzik, takarodjatok a picsába
. Ez a szánalmas, igazából.
Jobban belebonyolódva a témába, még azzal sem lenne bajom, ha két nő vagy két férfi akarná összekötni az életét; hadd kössék, szintén nem tartozik rám. Azt viszont már nem annyira találom egészségesnek, hogy egy meleg házaspár, mint olyan, gyereket fogadjon örökbe. Nem is azért, mert rossz nevelést kap a gyerek, mivel elvileg bizonyított tény, hogy a homoszexualitás a génekből fakad, tehát ecsetelhetni nekem valaki, hogy milyen élvezet lehet egy férfival a szex, úgysem hat meg. Viszont el lehet képzelni – pláne ilyen mentalitással, ami manapság megy –, hogy szegény gyerek min mehet keresztül az óvodában és az iskolában, részint a játszó- és diáktársai (és azok szülei), részint a pedagógusok miatt. Ezt pedig nem feltétlen kéne hagyni. Legalábbis addig nem, amíg egyesek nem képesek felnőni bizonyos dolgokhoz.
Koko
2007. július 07. — 18:17:23
Olvasom a cikket az Indexen és ezen akad meg a szemem:
“A tüntetők közül többen az őszi és tavaszi tüntetésekről ismert “Gyurcsány takarodj”, valamint a “mocskos buzik”, “pedofil SZDSZ”, “ÁVH” jelszavakat skandálják.”
Persze egyik megjegyzés sem megengedett, és elítélendő, de egy melegfelvonuláshoz mi köze a miniszterelnöknek, az SZDSZ-nek vagy az ÁVH-nak. Vagy ez is Gyurcsány hibája? Vagy ha már ott vagyunk és kiabálunk, hadd menjen ez is? Nem értem.
Ez a bejegyzés egyébként szorosan összefügg a korábbi bejegyzéseddel.
Úgy tűnik, tényleg szégyellnie kell magát az embernek ebben az országban és ami a legrosszabb, hogy sok mindent nem lehet tenni annak érdekében, hogy ez más legyen.
lymmz
2007. július 07. — 18:18:48
ha meg nem azert oltanak oket, hogy apuci es apuci smarol, akkor azert, mert nagy a fule vagy voros a haja, ugyhogy sok mindennel lehetne meg nem egyetterteni
maniakus
2007. július 07. — 18:30:22
jóhát, vonulgassanak csak fel, kurva jó példát mutatnak pl. a kisgyerekeknek, ahogy kikent pofával női ruhában futkoznak fel alá. semmi bajom nincs azzal, hogy otthon egymás ánuszában turkálnak, mert az ő dolguk, de nem kéne az utcára mászkálni.
a következő felvonulás az állatszexet fogja vajon népszerűsíteni, vagyesetleg valami annál is érdekesebbet?
istenem.
heterofelvonulás miért nincs?
laco
2007. július 07. — 18:54:26
Lehet hogy most nagyon humánusnak kell lenni, és tisztelni kell a másságot, de szerintem a homoszexualítás akkor is betegség.
Nagyon sok lelki betegségre lehet örökölni a hajlandóságot. A gének miatt még senki nem lesz homokos. Sőt, ismerek olyan embert is aki meggyógyult és most boldog házas ember… Hogy mik vannak?!
Mefi
2007. július 07. — 19:30:42
[re=33129]maniakus[/re]: de érted, pont ezért nem kéne még kivinni a gyereket. :\
gulyaszoli
2007. július 07. — 19:36:12
maniakus
“heterofelvonulás miért nincs?”
szerintem van, vagyis az idén már hál’ istennek nem lesz, a neve Budapest parádé volt
imoGen
2007. július 07. — 19:46:45
Tudod mefi, amig a magyar allampolgarok jelentos tobbsegenek fontosabb lesz az, hogy mi tortenik a masikkal – beleertve minden olyan szemelyt, ami nem tartozik a kozvetlene csaladi kornyezetbe bele – mint az hogy a sajat maga kis eletevel torodjon es azt iranyitsa, lepjen elore, ugy gondolom addig kis orszagunkban nem igazan lesz elorelepes. Igy peldaul szerintem az is vicces, hogy cimlapsztorit kell csinalni egy politikus coming outjabol. Jol csinalja a dolgat az a lenyeg, nem hogy hova tartozik/nem tartozik. Es nem tartom jo huzast az ilyen coming outot politikai huzasokra felhasznalni
Balázs
2007. július 07. — 20:56:14
Ma megvitattuk édesanyámmal Szetey coming outját, és arra jutottunk, hogy ez abszolút nem számít, ugyanolyan mocskos kommunista marad, mint eddig, az, hogy a hálószobájában mit csinál, abszolút érdektelen. (-:
Egyébként még mindig nem értem, hogy szerencsétlen gyereknek miért jobb, ha egy árvaházban nevelnek belőle egy heteroszexuális bűnözőt, mintha egy jólszituált meleg pár nevelné mérnökké. Ezt magyarázza meg nekem valaki.
Két kommentelőnek pedig egyszerűen csak ennyi: seggfejek. Vegye magára az a kettő, amelyik akarja.
axaard
2007. július 07. — 21:25:56
Az a baj ezzel, hogy a médiában nyomják azt, hogy milyen jó melegnek lenni (jómultkor volt az m1en egy riport, hogy a melegeknek milyen jó, hogy (asszem) az IBM-nél külön részlegük van már itthon is). Közben meg te, hetero magyar ember, aki a jövő társadalmát (netalántán megszülöd, de ami biztos) felneveled, egy hülye paraszt vagy…
Dave
2007. július 07. — 21:28:19
A buzik csak fel akarják hívni magukra a figyelmet. Semmi mást nem akarnak csak idegesíteni a normális heterokat . És persze azokat, akik mélyen elítélik a másságot.
Balázs
2007. július 07. — 21:37:20
Plusz kettő.
axaard
2007. július 07. — 21:50:03
[re=33150]Balázs[/re]: Tehát szerinted seggfej vagyok azért mert rühellem azt, ami ma a médiában megy?
(itt a műsor: http://www.youtube.com/watch?v=1SrDREX-2Vk )
A melegekkel nincs bajom. Tudom, állatoknál is van ilyen, nem tehet róla. A többség. csak azzal, ami ma a médiában megy…
axaard
2007. július 07. — 21:53:30
jah, meg az “előny, és támogatás” duma megfigyelendő a linkelt riportban.
Tehát buzdítanak rá. Ez az undorító. És (mondom sokadszor) ezzel van bajom, nem azzal, aki meleg
Mefi: bocs a sok hszért, ez így utólag jutott eszembe, és szúrta meg a fülem, második meghallgatásra…
Max Logan
2007. július 07. — 21:58:36
A probléma alapvetően abból van, hogy a mai társadalomból hiányzik a tolerancia. Attól, hogy ő meleg, még nem rossz ember.
A felvonulás értelme az, hogy felhívja a mai társadalom figyelmét arra, hogy toleránsabbnak kellene lennünk egymással. Na és nem utolsó sorban, hogy végre észrevegyék egyesek, hogy nem vagyunk egyformák …
sanyez
2007. július 07. — 22:11:22
Érdekelnek még valakit egyáltalán a melegek? (Engem nem.)
moikboy
2007. július 07. — 22:20:58
Nekem megvan mindenem, nem irigylem a melegektől sem. Másrészt meg a felvonulásukkal kevesebb költségbe verték az országot, mint egyesek szeptemberben…
Balázs
2007. július 07. — 22:32:33
axaard, megnéztem a videót. Totálisan nagy seggfej vagy, nagyobb, mint elsőre gondoltam. Eléggé félreértelmezted a riportot, a legjobbat azzal tennéd ennek az országnak, ha az első fára/fürdőszobai vízcsőre felhúznád magadat.
Max Logan
2007. július 07. — 23:38:36
[re=33154]axaard[/re]:Egyetértek Balázzsal. Ezt nagyon benézted …
Mefi
2007. július 07. — 23:50:44
[re=33144]Balázs[/re]: jah, a második bekezdésben van valami.
saxus
2007. július 08. — 00:33:47
Nem is zavarna, de a faszért kell feltünősködni és folyton az orrom alá dörgölni, hogy buzi így buzi úgy…
Ez is ugyanolyan divatbuzulás, mint az emo, különbség annyi, hogy ott a kiadók hülyítik a kis tizenéves befolyásolható korban lévőket, itt viszont felnőtt emberekről van szó. “olvastam róla, aztán rájöttem, hogy én is ilyen vagyok”… Jó, legyen. De mit kell folyton az orrom alá dörgölni?
Legyek toleráns? Rendben, leszek, de akkor már ne úgy jöjjön vissza az egész, hogy mekkora szar alak vagyok, mert nem vagyok homo. A kultúránál (pl. olvasásnál) ti is kapcsoltok, hogy talán mégse kellene lehülyézni azt, aki mondjuk nem csak zombul a szennydoboz előtt (TV), de itt érdekes módon nem veszi mindenki észre ugyanazt a “marketing-folyamatot” mögötte.
Balázs
2007. július 08. — 00:40:34
És a faszért kell mások orra alá dörgölni, hogy heteró így meg úgy? Az is legalább ilyen visszataszító, amikor a csáveszka benyúl a csaj gatyájába, megvakarni annak a nuniját, na azon miért nem háborogsz?
Senki nem mondja azt, hogy legyél buzi, csak azt, hogy talán nem kellene beleavatkoznod mások ilyen jellegű dolgaiba. Rühellem a kettős értékítéletet. Ismét plusz egy.
Gregor Schultz
2007. július 08. — 00:56:58
“elvileg bizonyított tény, hogy a homoszexualitás a génekből fakad”
Mint a tudomány hű katonája, igazán kíváncsi vagyok a forrásodra, ugyanis szerintem ez nem bizonyított tény.
Egyébként meg az a véleményem
http://blog.b3ck.net/2007/07/06/most-nagyon-bator-dolgot-teszek/#comment-6632
Ja és külön jó a title: Melegfelvonulás a mefiblogon! Hát akkor köszöntök minden egybegyűltet.
g
Zsoc
2007. július 08. — 00:58:55
[re=33170]Balázs[/re]: Csak tudod, tényleg kezd az átjönni amit saxus mond, lassan már az lesz a szar ember, aki nem meleg…
A heteróság talán azért elfogadhatóbb dolog az átlag ember számára (szigorúan szvsz), mert ez egy olyan kapcsolatot jelent amiben az ember képes egy teljes értékű családot kiépíteni maga körül (a mellékes dolgokat most kerüljük). Képes utódot nemzeni, képes szolgálni azt amire elvileg a nő-férfi kapcsolat/nemi külöbség kialakult az evolúció során.
Az, hogy az emberek nem képesek elfogadni azt az embert teljes értékűnek, aki meleg, az szvsz már nevelési hiányosság.
Egyébként meg kit érdekel hogy mit csinál más, amíg azt a többi nem látja… Egy ilyen homoparádé sem lenne olyan nagy felháborodás, ha nem a nyílt utcán csinálnák, hanem -mint az erotika kiállítás, és hasonló rendezvények- elzárva.
Balázs
2007. július 08. — 01:13:52
[re=33172]Gregor Schultz[/re]: korrekt vélemény, amit linkeltél, nagyjából egyet is tudok érteni vele.
[re=33174]Zsoc[/re]: ugyan már, fölösleges hülyeségeket belemagyarázni. A Budapest Pride-ot is a nyílt utcán csinálták, jó sok éven át, az is hasonlóan visszataszító rendezvény volt, mint ez.
Ha a heteróság azt jelenti, hogy az ember képes egy teljes értékű családot kiépíteni maga körül, ám legyen. De akkor azokat a családokat gyorsan számoljuk fel, ahol
1. nincsen anya ÉS apa (kerüljük a mellékes dolgokat);
2. a házasságkötéstől számított mondjuk másfél éven belül nem születik gyerek, amelynek bizonyítottan a házasságban szereplő nő és férfi a szülei.
Zsoc
2007. július 08. — 01:59:41
[re=33177]Balázs[/re]: A Budapest Pride-on is volt emlékeim szerint meleg kamion…
Az a két pont amit említettél, nos ott valóban nem beszélhetünk teljes értékű családról.
A második ponthoz viszont hozzátenném, hogy azért vegyük figyelembe korunk sikerorientáltságára való kajtatását.
Vannak olyan barátaim bőven, akik már több éve házasok, de amíg azt érzik, hogy az a gyerek nem olyan körülmények közé születne, amit ők neki szánnak, nem is gondolnak a gyereknemzésre…
Ez az egyik, a másik meg hogy sokan még élni szeretnének. Mintha mostanában a gyerekvállalás eggyütjárna azzal, hogy az ember többet nem jár el otthonról, netalántán sikertelen lesz további élete során…
Bonyolult, szerteágazó egy téma az biztos, és el mentem offtopic irányba, sry.
AntiPopulista
2007. július 08. — 02:04:41
Nem teljesen az eseményhez kapcsolódik, de sokan azt állítjá(to)k, hogy nem baj, ha valaki meleg, csak ne mutassa nyíltan, ne legyen egyértelműen megállapítható, látható, stb… De most őszintén, a melegek is emberek, s nem várható el az Tőlük, hogy ne csókolja meg kedvesét az utcán, ne kóstolja bőrét, fusson végig ujjaival arcán, ajkain, karján… Ne ölelje át úgy, ahogy csak a kedvest szokás… Csak gondolj bele, próbáld átérezni… Most őszintén, ha Te meleg lennél, el tudnád azt viselni, hogy még a szokásos maszknál is durvábbat kell húznod, hogy míg egy hetero bárhol megcsókolhatja kedvesét, addig Te maximum félve teszed azt, mert egy-két közel sem toleráns egyed nem túl barátságosan fejezi ki nemtetszését. Persze, nem lehet azt kérni mindenkitől, hogy egykettőre vegye természetesnek a dolgot, de ezért őket bántani elég szégyen. Az pedig szerintem nem igaz, hogy valakit meleggé lehet varázsolni, például azzal, hogy kisgyermekként részt vesz egy ilyen felvonuláson… Persze, biztos akadnak kivételek, de ezek olyasfajta emberek lehetnek, akik… Hmm… “Gyengék”, olyan értelemben, hogy szinte bármire rá lehet venni őket, vezethető emberek, s ha mondjuk a homoszexualitást negatívumként tüntetjük fel, megpróbáljuk kívül tartani őket az ilyesfajta hatásoktól, az összestől nem (drog, rablás, stb.)… És komolyan, melyik jobb? Egy meleg srác, aki mondjuk énekes, s így -ha nem is teljes mértékben, nem is globálisan- de hasznos a társadalom számára, vagy szintén ez a srác, közel sem melegen, habzó szájjal, saját vizeletében ficánkolva, akár egy partra vetett hal, hörögve gurgulázza a Marseilles sorait? Szóval az, hogy meleg valaki, vagy sem, nem döntés kérdése. Számomra szomorúbb dolog annál, hogy meleg-e valaki, vagy sem, hogy a 11 éves kislány szája szélén ott a tejcsi, ami talán mégsem az…
axaard
2007. július 08. — 09:39:24
[re=33160]Balázs[/re]: az “előny és támogatás”-on nem tudom, hogy mit lehet benézni… 😐
[re=33169]saxus[/re]: 3 bekezdés dettó…
Mefi
2007. július 08. — 10:17:16
[re=33179]AntiPopulista[/re]: arról nem beszélve, hogy a melegeknek mennyire zavaró lehet tényleg, ha nem-melegeket látnak.
Most ez lehet, idióta hozzáállás, de inkább sétálok el egy egymást nyaló-faló fiúpár mellett, mint két gyanús alak (cigány?) mellett, akiknél nem tudom, hogy vajon kést döfnek-e a hátamba. Persze nem melegjogi aktivista vagyok én, csak azért vannak dolgok, amik úgy érzem tolerálhatóak, és két rossz közül a kisebbet választanám.
Balázs
2007. július 08. — 10:26:02
[re=33178]Zsoc[/re]: ha még “élni” szeretnének, akkor minek házasodtak össze? Lakástámogatásért? Á, szóval érdekházasság! Na ennyit az ilyen típusú érveidről.
smv
2007. július 08. — 11:03:14
[re=33179]AntiPopulista[/re]: Otthon csókolgassa a köcsögét, ne az utcán. Ez az egész meleg nemmeleg dolgot ott basszák el, hogy az emberek már rég megszokták volna, hogy jólvan vannak homokosok, kitérdekel, erre évről évre mint a degenerált hülye barmok kurvának öltözve végigvonulnak bp-en, hogy mindig emlékeztessenek: ők frankón nem olyanok mint mi és nem is szándékoznak beillesztkedni.
És ne gyertek már ezzel a baromsággal könyörgöm, hogy egy buzi pár stabil és rendes körülményeket teremt egy gyereknek, míg egy heteronál szerencsétlen gyerek alkoholista barom lesz…
Mindenesetre azért érdekes, hogy ha lenne hetero felvonulás, esetleg “fehér” felvonulás vagy valami hasonlo, akkor azért hogy leszólnának…
Balázs
2007. július 08. — 11:09:50
[re=33187]smv[/re]: belelépek bakanccsal az arcodba, ha te is az utcán fogod csókolgatni a barátnődet.
Gregor Schultz
2007. július 08. — 11:14:08
[re=33188]Balázs[/re]: Ott a pont. 🙂
smv
2007. július 08. — 11:21:31
[re=33188]Balázs[/re]: Általában igazat adok neked a vitákban de most annyira gyerekesen próbálod védeni a melegek érdekeit, hogy az eszméletlen. Azért ne keverd már a szezont a fazonnal, avagy a buzit a heteroval. Igenis majd az én gyerekem az utcán ne egymást nyalogató bácsikat lásson, hanem szerelmes párokat, akik esetleg az ország jövőjét építik. Igen elismerem, én nem vagyok annyira toleráns, de ennyi erővel akkor jogot a pedofiloknak, elvileg az is a génekből ered. Sőt tartsunk szexállatokat, és bárki az utcán bármikor meghághat egy lovat.
A melegség akárhogyan is nézzük természetellenes dolog, bármennyire is azt nyomatja a média, hogy nem. Ez nem azt jelenti, hogy minden formája elitélendő, mindössze annyit, hogy a megszokott normálistól teljesen eltérű, ebből kifolyólag az embereknek számára furcsa. Szerintem ahelyett, hogy ezt folyamatosan nyomatják, és közlik, hogy dejó lenne ha buzi lennék, helyette adhatnának időt az embereknek, hogy megszokják és elviseljék a történéseket.
Rendben mi toleránsak leszünk a buzikkal, hagy csinálják, de akkor könyörgöm, ŐK IS legyenek toleránsak velünk annyira, hogy nem dörgölik az orrom alá, hogy hehe én buzi vagyok. Majd ha esetleg ezt megteszik akkor beszélhetünk a továbbiakról.
Balázs
2007. július 08. — 11:26:08
Remélem, hogy nem lesz gyereked, az lenne az igazi katasztrófa a világ számára, ha neked megengednék, hogy gyereket nevelj.
A homoszexualitásnak köze nincsen a pedofíliához, a gonosz heteró bácsikák sokkal több kislányt rontanak meg, mint ahány kisfiút a gonosz buzi bácsik. Arányosan is, nem csupán darabszámra.
A szexnek normális esetben két felnőtt ember kölcsönös beleegyezésén kellene alapulnia (és igen, ebbe az állatszex már nem fér bele), akkor meg miért nem mindegy neked, hogy az a két ember milyen nemű?
Apropó, tolerancia. Inkább a butaságot vetnéd meg, az sokkal veszélyesebb dolog, mint a buzik. Bár a te esetedben ez az önmegvetés ki tudja, hová vezetne…
smv
2007. július 08. — 11:36:34
Na ha a flame részt levonom a hozzászólásodból akkor elolvastam a maradék 1 sort és értem én, hogy mit mondasz, csak az a bajom vele hogy ez nem saját vélemény, hanem ezt hallottad a sajtóban, és most próbálsz ezzel meggyőzni…
Balázs
2007. július 08. — 11:42:16
[re=33194]smv[/re]: szerinted én mennyire figyelem a sajtót? Seggfej. Képes vagyok saját, önálló vélemény kialakítására, ami valahogy nem egyezik meg senki máséval sem, ezért nem vagyok jó senkinek.
Győzzön meg téged a hóhér, leszarom a véleményedet, mert képtelen vagy normálisan megindokolni.
AntiPopulista
2007. július 08. — 11:44:48
[re=33187]smv[/re]: És megmondanád, miért otthon? Mitől kevesebb, vagy miért van Neki kevesebb megengedve, mint Neked? Ó, hát ez másról szól(na). Gondolj bele, hogy mindent visszafognak, mindent visszatartanak, valamikor ki kell törniük, hát így teszik meg, s szerintem így a jobb. Persze, hogy hogy viselkednek, az emberfüggő. Aki meleg és harsány, itt éli ki magát, mint mondjuk aki nem meleg, szintén harsány, és focimeccsről hazajövet dühöng, örjöng, vagy túlcsordulva jól érzi magát. Azzal pedig nem szokott gond lenni, őket nem szólják meg annyira. Meg most nehogy már az legyen a baj, hogy egy-egy ilyen alkalommal kitörnek kicsit. 🙂 Kell ez… Legalábbis néhány embernek. Úgy, mint valakinek koncert, valakinek meccs, s hasonlók. Ott sem úgy viselkednek az emberek, általában, mint ahogy normális esetben tennék.
Zsoc
2007. július 08. — 12:16:05
[re=33184]Balázs[/re]: Kiforgatod a szavamiat, ugye tudod… Megértem az álláspontodat, de most már kezdesz túlzásokba esni.
/Csak azért, mert valakinek más a véleménye, még nem kellene seggfejezni, és egyéb utálkozásokba esni…
Elhiszem hogy ez egy olyan pont ami szíven üt, de akkor se./
Smv szavavival pedig teljesen egyetértek.
Balázs
2007. július 08. — 12:23:56
[re=33197]Zsoc[/re]: talán nem úgy kellene írni, hogy ily könnyedén ízekre lehessen szedni a véleményedet, másrészt meg téged nem seggfejeztelek le, mert te nem a baromságokat szajkózod, mint smv, anélkül, hogy meg tudná indoklni normálisan, miért is az a véleménye. Ha nem tudja megindokolni, akkor seggfej.
Véleményem szerint senki se csókolgassa a másikat az utcán, függetlenül a nemi irányultságtól. Csókolgatni otthon, de ott szabadon (ismételten feltételezve, hogy két felnőtt ember önkéntes kapcsolatáról van szó).
Zsoc, ha szerinted egy normális kapcsolat arról szól, hogy abból normális családot lehet építeni (és erre hivatkozik az egyház is), akkor miért ne legyen ez elvárás? Ha nem épül normális család, a kapcsolat sem tekinthető normálisnak, így tehát az állami elismerést (és ezzel párhuzamosan a támogatásokat is) szépen meg kell vonni.
Zsoc
2007. július 08. — 12:44:27
[re=33199]Balázs[/re]: Egy olyan dologról beszélsz amit nem lehet ellenőrizni, szerintem.
smv
2007. július 08. — 12:48:28
[re=33199]Balázs[/re]: Akkor tessék, hogy miért gondolom így:
Véleményem szerint egy gyermek számára nem megfelelő környezet egy meleg házaspár otthona. A gyereknek szüksége van egy apamodellre, akit utánozni fog (fiú esetén), így rételemszerűen ha meleg az apa akkor tőle sokminednt átvesz amit talán nem kellene. Lány esetében pedig ismétcsak nincs mellette egy anya akire a lányoknak nagyobb szüksége van. Persze ez csonka családban sem adott.
A gyereket mikor majd bekerül az oviba a többiek elkezdik csúfolni, iskolában piszkálják, középiskolában pedig hiába nem az, őt is melegnek kiáltják ki. Miért jó az, hogy egy életre megnyomorítanak egy gyereket?
Most lehet azzal érvelni, hogy bizony ez előfordul hetero szülőknél is, de az esélyek korántsem ugyanakkorák.
Többször írtad, hogy hetero családban is vannak problémák. Igen vannak, de azt ne felejtsd el, hogy ugyanezek a problémák meleg pároknál is előfordulhatnak. Nem jó azzal érvelni, hogy “jólszituált meleg házaspár vs kocsmatöltelék hetero” mert ez egészen más véglet. Ennyi erővel akkor be lehetne dobni a “jólszituált egyetemet végzett rendes apuka és anyuka vs drogos buzi” esetét is. Ez teljesen abszurd hasonlítgatás.
Lehet, hogy most még nem úgy látod, de onnantól kezdve, hogy gyereked születik az elsődleges az ő védelme lesz minden téren, így mint ahogy utcán a törés/zúzás nem helyénvaló úgy a férfiak smárolása sem, pont úgy mint ahogy az sem, ha srác a barátnője bugyijában turkál két könyökkel.
A meleg felvonulásokkor nem magávala felvonulással van baj, hanem annak a módjával. A kissebb számú “buzi” (aki nem azonos a meleggel!), a melegekről alkotott közvéleményt teljesen képes leamortizálni. Míg sokan tényleg szolidan szórakozni mennek, addig a kikent jelmezes alakok azt közlik az emberekkel,hogy ők igenis mások, így ezzel lábbal tiporják a többi meleg azon munkáját, hogy bebizonyítság: ők sem mások.
A melegeknek ettől függetlenül engedélyezném a házasságot, az öröklést illetve hasonló jóságokat, hiszen ha ők így döntöttek, akkor legyen joguk együtt leélni az életüket törvényesen.
A média ráadásul sajnos rátesz mindenre egy lapáttal, és az emberekbe azt veri bele: igen a meleg más, igen a meleg jó! Ezzel igazából ott kezdődik a probléma, amikor éjjel-nappal ez csorog a tv-ből aminek az a vége, hogy az embereknek már elege van az egészből.
És ezzel le is zártam az itteni hozzászólásaimat éppen azért amire Zsoc utalt.
Balázs
2007. július 08. — 12:57:01
[re=33201]Zsoc[/re]: nem én hoztam fel ezt indoklásnak.
[re=33202]smv[/re]: oké, de akkor a csonka, elvált szülők gyermekeit szépen el kell venni, mert nem kapják meg a szükséges apa-anya modellt, enélkül meg ugye nem lesznek teljes értékű emberek érvelésed szerint.
saxus
2007. július 08. — 13:39:26
[re=33170]Balázs[/re]: Valamit nagyon benézhettél, mert egy ideje csak azt szajkózza a média, hogy melegnek lenni jó, vállald fel, ez kell neked blablabla.
Ha – mint írtad – mindenki otthon élné ki a drágalátos szexuális életetét a nyílvánosságtól elzártan, akkor kb. le lenne szarva magasról az egész téma, mert senki se dörgölné a másik orra alá, hogy ő most hetero/bi/homo/baribaszó vagy akármi.
Na ezzel szemben mi van? “Kérem emberek, világszenzáció x. y kilépett a nyilvánosság elé és felvállalta, hogy ő meleg!!!” Na ne csodálkozz, hogy a többségnél kivágja a biztosítékot.
Melegek mindig is voltak, csak épp a kutya nem foglalkozott velük, különösebben. Most sincs több meleg, csak sokkal több a divatból buzi. Szerinted hányan szajkóznák fűnek-fának, hogy meleg vagyok hehe, ha nem azt hallanák vissza mindenhonnan, hogy én is bevallottam, mert láttam a TV-ben, hogy z is bevallotta…
[re=33202]smv[/re]: “A meleg felvonulásokkor nem magávala felvonulással van baj, hanem annak a módjával. A kissebb számú „buzi” (aki nem azonos a meleggel!), […] lábbal tiporják a többi meleg azon munkáját, hogy bebizonyítság: ők sem mások.”
Itt a pont.
suexID
2007. július 08. — 23:32:29
Én személy szerint a melegfelvonulás ellen vagyok. De meg is tudom indokolni, hogy miért.
Anno ugye elkezdődött ez a rendezvénysorozat külföldön, majd csakhamar begyűrűzött hazánkba is. Nekem már új korában sem kifejezetten tetszett, bár kétségkívül visszafogottabb volt, főleg a félelmek miatt. Aztán évről-évre egyre merészebb megmozdulások, nyilvános provokatív megjelenés jellemezte ezeket a felvonulásokat, és számomra ez rendkívül unszimpatikussá tette őket. Ezzel párhuzamosan sikerült importálnunk a berlini Love Paradet, ahol hasonlóan stílusos heterók (!!!) rázták a nemesebbik felüket ugyancsak igényes és ízléses zenékre, na meg persze abszolút csodálatos formában. (Példának okáért ott vannak a vanília leszbikus Bombás picsák, akik egymással smároltak, aztán a sok zselézett hajú balfasz meg ott rázta az egységsugarú fejét erre, no comment)
Itt nagyon sokan bekavarjátok a melegséget, meg a buziságot. Számomra melegnek számít egy olyan ember, aki képes úgy élni a szerelmi életét, hogy az másokat nem zavar. Felőlem megfoghatja a másik kezét, átkarolhatja, sőt még puszit is nyomhat neki, de a szerény véleményem az, hogy ennél többet ne tegyen. Mert ennél többet egy heterónak sem szabad tennie. Buzinak számomra az számít, aki rózsaszín bőrruhába öltözve vonaglik, és szándékosan a botránykeltés a célja, majd mikor megkapja mondjuk a magáét pár intoleránsabb embertől, akkor fürdőskurvaként picsog a járdán ülve, hogy őt megalázták és az emberi szabadságában korlátozták a homofóbok.
Kérem alásan, nekem van pár meleg ismerősöm, akikkel szívesen találkozok, beszélgetek, olvasgatom az írásaikat, felnézek rájuk, mert jó emberek. Semmi közöm hozzá, hogy mit művelnek otthon az ágyban, és nekik sem ahhoz, hogy mit művelek én itthon. Én sem lóbálom kinn a tökömet egy kamionon, nem nyaljuk egymást az utca közepén a párommal, mert ezek olyan dolgok, hogy itthonra valók. Csókolózni szoktunk, de azt sem az utca közepén, meg a tömegben, és nem botrányos módon. Szerintem ez így korrekt.
Ralesk
2007. július 09. — 03:40:53
[re=33209]suexID[/re]: Ott a pont.
Én csak annyit szeretnék bedobni, hogy engem is marhára irritál a felvonulás, szerintem is kurvára nem segít senkin, viszont tényleg jó lenne, ha polgári (!!!) házasságot köthetnének melegek (az azzal járó jogokkal, pl. örökösödés, társ képviselése, stb.). Első lépésnek ez is megtenné és szerintem marhára senkit nem zavarna. Az egyház senkit nem érdekel. Ha valaki meleg és róm. kat. esküvőt akar és nem engedik, akkor ne rinyáljon, alapítson egyházat aminek az alapsztorija nem arról szól, hogy kövezzünk meg mindenkit aki nem egységsugarú és szürke.
Aztán, meg ha majd mindenki kicsit felnőtt ebben az országban (márpedig ugye tudjuk, hogy mennyire gyerekesek az emberek, politikusok aztán meg főleg), akkor meg lehet nézni Hollandiát és elgondolkozni az örökbefogadhatáson. Addigra lesz elég minta ahhoz, hogy rendesen lehessen arról dönteni – helyes-e stb. Egyelőre viszont totál felesleges.
Na ennyi.
Ralesk
2007. július 09. — 03:41:49
Ja és a média pedig feldughat magának egy Thor™-t.
(aki akar, gúgljon utána 🙂 )
c4nn1b4l
2007. július 09. — 16:42:44
szerintem a melegekkel semmi baj, neveljenek nyugodtan gyereket.
ebben a kerdesben szerintem a tarsadalomnak kene idomulnia, de az ugyse fog.
sebaj, par generacio, es talan bevezetik nietzche-i filozofiat az oktatasba (mondjuk mar ovodatol).
suexid: (flame nelkul) akkor neked nem a felvonulassal, hanem annak a megvalositasaval van problemad?
suexID
2007. július 09. — 17:56:12
[re=33220]c4nn1b4l[/re]: Ha normálisan vonulnának fel, és mondjuk ízléses lenne, akkor nekem nem lenne gondom. De mondjuk akkor már inkább legyen egy 1 napos programjuk, ahol összejöhetnek és mondjuk beszélgethetnek, ismerkedhetnek.
Balázs
2007. július 09. — 19:21:39
Válasz az utolsó három hozzászólónak: a felvonulás ebben a formájában engem rettenetesen zavar, a felvonulók igencsak mellélőnek vele, és akármilyen gusztustalannak is tartom, egy demokráciába ennek bele kell férnie. Én pedig egy demokráciában akarok élni, ahol a saját kis szintjén mindenki boldog tud lenni, anélkül, hogy szét akarnák verni, mert kék a szeme, mert nincs 170 cm magas, mert a másik pártra szavaz, vagy akár mert az azonos neműeket szereti.
Mert szerintem ez már nem fér bele a demokráciába, ahogy a csőcselék szeptemberi-októberi randalírozása sem, a régi nemzeti jelképek kisajátítása sem, ahogy az egyes jelképek szándékos összekeverése sem (az árpádsávos zászló továbbra sem egyezik meg a nyilasok által használt zászlóval). Ebből van nekem már rettenetesen elegem, meg a hihetetlen butaságból és szűklátókörűségből, ami még az itt kommentálók igen jelentős hányadára is jellemző.
Remélem, hogy ebben a kurva nagy társadalmi árokásásban minél előbb beomlik az árok, maga alá temetve összes kialakítóját.
(Most már csak egy szerény megjegyzés: Ralesk, ez a Thor™ nagyon üt! ((-: )
tiny
2007. július 10. — 13:46:22
A melegség egy ferde dolog, ebben mindenki egyetérthet. A természetnek vannak olyan furcsaságai, ami eltér a normálistól, ettől fejlődik. És persze van olyan is, ami eltér a normálistól, de evolúciós szinten nem tud előrébb jutni. Ilyen a másság. Ha valaki buzi, akkor nem lesz gyereke, hacsak örökbe nem fogad, vagy meg nem tagadja azt, hogy buzi.
Tehát az igazi buzi nem adja tovább a génjeit. Ha a logikám helytelen, szóljatok. Azzal pedig, hogy a buzik gyereket neveljenek az a baj, hogy az a gyerek attól még nyugodtan lehet bűnöző amellett, hogy ferde.
Az árvaház nyilván egy olyan hely, aminél a legtöbb otthon jobb. A megoldás az lenne, ha normális párok fogadnák őket örökbe, vagy aki megszüli a gyerekét, nem hagyná magára, de ez persze a sok balfasz miatt nem megoldható. Ők is az evolúció holtágai lennének, de a civilizáció folytatja az utat. Elég bonyolult dolog ez, s a legrosszabb, hogy lassan divat lesz a melegség.
Ralesk
2007. július 10. — 15:12:01
„a legrosszabb, hogy lassan divat lesz a melegség.” – aki divatból az, az hülye, de aki elhiszi, hogy melegnek lenni divatos, az is.
„A melegség egy ferde dolog, ebben mindenki egyetérthet. A természetnek vannak olyan furcsaságai, ami eltér a normálistól, ettől fejlődik.” – ebben az értelemben teljesen oké, és valóban, ilyen definícióban az is; de van, és nem természetellenes (pont ezért), kb. annyira nem mint a balkezesség. Ettől még ugyanúgy emberek mint mindenki más. Ja, és az átlagmeleg nem árt a légynek se. Kb. mint az átlagheteró.
„Tehát az igazi buzi nem adja tovább a génjeit.” – ez így van, de ettől függetlenül a jelenség évmilliók óta létezik és még mindig létezik.
„Azzal pedig, hogy a buzik gyereket neveljenek az a baj, hogy az a gyerek attól még nyugodtan lehet bűnöző amellett, hogy ferde.” – semmi garancia nincs arra, hogy a gyermek „ferde” lesz. De tény, ettől még ugyanúgy lehet belőle bűnöző, de ugyanígy lehet egy heteró örökbefogadó párnál is.
„A megoldás az lenne, ha normális párok fogadnák őket örökbe” – csak a teljesség kedvéért, senki nem kívánja, hogy csak melegek fogadhassanak örökbe 🙂 Remélem nem ezért mondtad.
„vagy aki megszüli a gyerekét, nem hagyná magára” – szerintem hagyják, ha úgy hozza a szükség. Adasson meg erre a lehetőség. Ne legyen megvetve az a – többnyire nyomorban élő – anya, aki gyermekét inkább egy inkubátorban hagyja (vagy hagyná ha volna egyáltalán inku), annak jobb jövője reményében.
HBP
2007. július 10. — 16:14:10
Igazad van, jó írás.
Tényleg, miért kell ordítani csőcselék sztereópiákra ráerősíteni?
És miért kell figyelem felkeltő, ízlés határát súroló öltözködéssel, viselkedéssel kivonulni?
Mit kell demonstrálni azon, hogy bizonyos értelemben társadalmon kivüli, utódot nem tud létrehozni?
Középiskolában a magyar tanárom egy kedves, intelligens, nyitott alternatív művészlélek volt – és meleg. Reklámot sosem csinált belőle, ám nem is tagadta.
Egyenrangú ember volt, emberként beszélt velük és nem szivárványszínű harisnyában jött be.
A buzifelvonulás pont hogy eltávolítja egymástól a homikat és hemiket… hamis képet alakít ki, szoknyás, bőrtangás, magához nyúlkáló, tescó zenére vonagló embereknek kellene bemutatni, hogy a meleg is emberi lény, szerintem.
—-
Ez a védelmi cél, a kommenteknél nagyon egyedi, talán csak nem irtózol az átlagemberektől? Mintha sokat találkoztál volna velük 🙂
HBP
2007. július 10. — 16:23:35
Balázs:
azért, mert két melegnél nem biztos, hogy mindkét szülői mintát megkapja a nevelt gyerek, írhatsz fölényes kommenteket, attól még így van.
Ha nem is csúfolják rommá a gyereket a meleg szülők miatt, nem biztos a kiegyensúlyozott nevelés, gyerekkor, nincs egyértelmű párosítása a nemiségeknél.
Egyébként az árva gyerekek többségét nem melegek fogadják örökbe, ezért volt némileg populista hangú a felvetésed.
tiny
2007. július 10. — 16:23:37
[re=33266]Ralesk[/re]:Nem azt mondtam, hogy divatos, csak kezd az lenni. És nézd meg mennyi idióta gyerek van, aki emo-s lesz, és fölvágja az ereit, stb. A lányok 90%-a már smárolt másik lánnyal, én ezek alapján simán el tudom képzelni, hogy 30 év múlva már le is fekszenek egymással, mert azt hallják, hogy ez jó.
Szerintem akkor is olyan dolog a melegség, amit nem szabad reklámozni, mert a képlékeny jellemű tizenéveseknek nem kell ilyen mintát adni.
Mefi
2007. július 10. — 16:40:37
Szerintem egyáltalán nem kéne hirdetni, hogy ki, mit, hogyan és legfőképpen kivel csinál este az ágyban, lefekvés után. Anno sem hirdették, mégis mindenki tudta, mit kell csinálnia (és hogyan, és kivel).
Ralesk
2007. július 10. — 16:52:49
[re=33269]tiny[/re]: Aki ilyen, az viszont hülye 🙂 Legyen szó emóról, buzulásról vagy bármiről. Egyébként aki full heteró, annak úgyse fog kedvére lenni az, hogy buzuljon bárkivel is, így valószínűleg nehezebb is megvezetni. Nem mintha bárkinek is a szándékában lenne „beszervezni” bárkit, aki nem az…
tiny
2007. július 11. — 23:12:38
[re=33271]Ralesk[/re]:Nyilván, de azért egy minta van mindenki előtt nagyon kicsi gyermekként, és hiába vannak gyilkos ösztönei, ezt legyőzi a nevelés. Ha a buziság van előtte, akkor sztem ez is legyőzheti a hetero ösztönt.